Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 25-03-2026 om 11:14:

[..]

Kan ook een storing zijn, heb ik laatst gehad de volgende dag lukte het wel.

Ineens namen ze op . Was het nog een verkeerde afdeling. Nu met de goede aan het bellen.

Herfstappeltaart schreef op 25-03-2026 om 11:17:

[..]

Volgens weerplaza zaterdag 65% kans op zon in Middelburg.

Bij Weeronline staat ook zon maar ook 85% kans op regen. 
maar goed het is pas woensdag kan nog veranderen. 

Dolfje schreef op 25-03-2026 om 11:18:

[..]

Ineens namen ze op . Was het nog een verkeerde afdeling. Nu met de goede aan het bellen.

Hopenlijk hebben ze je doorverbonden en moest jij niet opnieuw bellen

Chiquita schreef op 25-03-2026 om 12:39:

[..]

Hopenlijk hebben ze je doorverbonden en moest jij niet opnieuw bellen

Nee dat kon gek genoeg niet dus ik moest opnieuw bellen. Kreeg  een heel aardig persoon aan de lijn en er wordt vaart gezet achter waar ik voor belde. 

Daarna andere instantie gebeld, maar daar was die ik moet hebben afwezig dus maar een email gestuurd.

Pooh-Bear schreef op 25-03-2026 om 12:05:

[..]

Maar 85% kans op regen is dus gewoon een grote kans dat het een keer gaat regenen die dag. Een buitje is toch niet zo erg? 😊

Pooh-Bear schreef op 25-03-2026 om 12:05:

[..]

Hier gaven ze voor vandaag 93% kans op regen. Om 11.20 was het hier droog, en nu komt de zon door. Dus met een beetje mazzel wordt het grotendeels droog zaterdag.

Dolfje schreef op 24-03-2026 om 18:13:

[..]

Geen idee, sommige mensen zijn gewoon zo. Sommige Nederlanders vast ook inderdaad.

helaas ben ik deze naïviteit ver voorbij. het zijn geen incidenten meer. het is echt opvallend, net als in dit topic over de indiërs. de russen in turkse resorts? 

sommige dingen zijn gewoon toch wel veelvoorkomend

Broodjebrie schreef op 25-03-2026 om 13:40:

[..]

Hier gaven ze voor vandaag 93% kans op regen. Om 11.20 was het hier droog, en nu komt de zon door. Dus met een beetje mazzel wordt het grotendeels droog zaterdag.

93% betekend dus bijna zeker regen, maar niet dat het 93% van de dag gaat regenen. Dus op zich niet gek dat de zon door komt

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.