Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik kan daar ook echt niet tegen. Ben daarna vaak bekaf omdat ik geen moment gezeten heb die dag, als er werklui over de vloer zijn geweest  Ik kan 100 keer tegen mezelf zeggen dat ik niet zo idioot moet doen en denken maar het lukt me gewoon niet 

oh ik ben die klussers naast ons echt zo zat….. wat een herrie de hele dag. En dan denk je: nou het is vrijdag, heb je in ieder geval dit weekend rust. Nee….zaterdagen zijn ze ook bezig. Heb laatst voor 8en op zaterdag al moeten vragen of de radio zachter kan. Doe normaal…….

HAHA!wait..what schreef op 20-03-2026 om 16:23:

Ik kan daar ook echt niet tegen. Ben daarna vaak bekaf omdat ik geen moment gezeten heb die dag, als er werklui over de vloer zijn geweest Ik kan 100 keer tegen mezelf zeggen dat ik niet zo idioot moet doen en denken maar het lukt me gewoon niet

Nee hoor, heb het liever ook niet. Zelfde met de cv monteur voor onderhoud. Voelt ook altijd zo ongemakkelijk.

Loulou39 schreef op 20-03-2026 om 13:16:

[..]

Dat doe ik inderdaad ook, en ik check het e-mailadres ook altijd even, maar het is zoveel de laatste tijd.
Ik blijf inloggen op allemaal sites en ik vind sommige vragen ook zo raar (zoals nu met Vattenfall (verder heel tevreden over ze hoor 😁): maar als ik geen akkoord geef, voeren ze dan niet de wijzigingen door?? Dat doen ze echt wel sowieso).

Ken inmiddels wel m’n DigiD uit m’n hoofd, dat is dan wel weer handig 😁.

Snap dat het lastig is, maar ik denk dat het alleen maar erger wordt. De bank stuurt ook regelmatig mailtjes, ik doe daar niks mee. Als ze me echt nodig hebben, dan zoeken ze maar een andere manier  :-

Hoor iets achter me, zie het geïrriteerde gezicht van een bakfietsdame met 2 kinderen, vlak achter me fietsen. Ik, oohh sorry ik hoorde je niet, en verwacht het ook niet op de stoep. Antwoord, ik had het ook nog niet duidelijk laten horen... Liet haar langs en denk, waarom zeg ik sorry? Ze rijdt over een stoep van 4 tegels breed, met een bakfiets waardoor ik me in de heg moet drukken, want aan de andere kant staan auto's 

Pooh-Bear schreef op 20-03-2026 om 14:16:

[..]

Dat is wel heel erg balen. Zou je eigenlijk vandaag vertrekken?
Hopelijk komt er een oplossing.

Ja, ik zou vanmiddag vertrekken. Na de hele ochtend aan de telefoon te hebben gezeten (met name in de wachtstand) en geprobeerd de terugreis te verzetten hebben we begin van de middag (met hulp van de helpdesk) geannuleerd. 
We hebben een lastminute stedentrip geboekt naar een andere stad.

Krijg ik laat in de middag, dus uren na het annuleren, mail dat de boeking is aangepast. Ja, dat heeft nu geen zin meer.
Dus kon ik weer bellen. 

Maar goed. Morgen ga ik met een vriendin een paar dagen weg.

Loeki72 schreef op 20-03-2026 om 20:11:

[..]

Ja, ik zou vanmiddag vertrekken. Na de hele ochtend aan de telefoon te hebben gezeten (met name in de wachtstand) en geprobeerd de terugreis te verzetten hebben we begin van de middag (met hulp van de helpdesk) geannuleerd.

Krijg ik laat in de middag, dus uren na het annuleren, mail dat de boeking is aangepast. Ja, dat heeft nu geen zin meer.
Dus kon ik weer bellen.

Hopelijk kan je stress een beetje achter je laten. Veel plezier!

Ben gestopt met roken en gefrustreerd dat dat zo moeilijk is terwijl ik vanmiddag zo blij was. Alleen thuis zijn is echt mn valkuil, moet ik echt even iets op gaan bedenken. 

Koettie schreef op 20-03-2026 om 21:27:

Ben gestopt met roken en gefrustreerd dat dat zo moeilijk is terwijl ik vanmiddag zo blij was. Alleen thuis zijn is echt mn valkuil, moet ik echt even iets op gaan bedenken.

Ah dat is lastig!

Wat mij toen hielp was ff uitrekenen hoeveel geld ik bespaarde door niet te roken en wat ik daarvoor allemaal in de plaats kon doen( Sindsdien gaan we minstens 2x per jaar op vakantie)

En niet tegen mezelf zeggen " ik mag niet meer roken" maar " ik kies ervoor om het nu niet meer te doen ".

Bij niet roken hielp het mij. Krijg dat zelfde alleen niet toegepast op niet meer snaaien helaas.

[..]

Dus kon ik weer bellen.

Wat een teleurstelling en stress, maar fijn dat je morgen een paar dagen eropuit kunt. Hoop dat je een paar fijne dagen krijgt na al dit gedoe!

Dolfje schreef op 20-03-2026 om 21:45:

[..]

Ah dat is lastig!

Wat mij toen hielp was ff uitrekenen hoeveel geld ik bespaarde door niet te roken en wat ik daarvoor allemaal in de plaats kon doen( Sindsdien gaan we minstens 2x per jaar op vakantie)

En niet tegen mezelf zeggen " ik mag niet meer roken" maar " ik kies ervoor om het nu niet meer te doen ".

Bij niet roken hielp het mij. Krijg dat zelfde alleen niet toegepast op niet meer snaaien helaas.

Ja, spaar echt een hoop geld uit. Doel is mn studieschuld veel sneller aflossen, niet roken scheelt jaren aflossen. De hele theorie van hoe het werkt is ook duidelijk maar manman dat stemmetje. Grrr.

[..]

Dus kon ik weer bellen.

Hopelijk kan je toch nog genieten 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.