Huiskamer
Dolfje
20-03-2026 om 13:10
Wieder schreef op 20-03-2026 om 13:06:
[..]
Stug op de bank naar je boek blijven kijken, dan zie je van die hele ramen niks!
Zodra ze klaar zijn! Wat hopelijk bijna is.
BlairW
20-03-2026 om 13:10
Dolfje schreef op 20-03-2026 om 13:02:
Ik zit met 2 monteurs hier en nu zo'n 2 uur al de schuifpui open en ik heb het koud en honger en hoop dat ze zo klaar zijn zodat ik aan mijn vrije middag kan beginnen en lekker rustig met boek op de bank kan.
Waarom kan je niet op de bank zitten met een boek als er monteurs aanwezig zijn? En je kan toch ook wel gewoon gaan eten?
Dolfje
20-03-2026 om 13:14
BlairW schreef op 20-03-2026 om 13:10:
[..]
Waarom kan je niet op de bank zitten met een boek als er monteurs aanwezig zijn? En je kan toch ook wel gewoon gaan eten?
Ja tuurlijk kan dat maar dan zit ik niet rustig.
Loulou39
20-03-2026 om 13:16
Yumi schreef op 20-03-2026 om 13:02:
[..]
Als ik mailtjes van bijvoorbeeld Vattenfall krijg, dan klik ik nergens op, maar log in op mijn account ,of daar meer over te vinden is.
Dat doe ik inderdaad ook, en ik check het e-mailadres ook altijd even, maar het is zoveel de laatste tijd.
Ik blijf inloggen op allemaal sites en ik vind sommige vragen ook zo raar (zoals nu met Vattenfall (verder heel tevreden over ze hoor 😁): maar als ik geen akkoord geef, voeren ze dan niet de wijzigingen door?? Dat doen ze echt wel sowieso).
Ken inmiddels wel m’n DigiD uit m’n hoofd, dat is dan wel weer handig 😁.
Wieder
20-03-2026 om 13:27
BlairW schreef op 20-03-2026 om 13:10:
[..]
Ik kan dat ik nooit, op de een of andere manier heb ik dan altijd het idee dat ik het toneelstukje op moet voeren dat ik heus echt nuttig bezig ben. Ik hoop ook altijd dat ik niet moet plassen ofzo, terwijl die mensen rondlopen.
Dolfje
20-03-2026 om 13:37
Wieder schreef op 20-03-2026 om 13:27:
[..]
Ik kan dat ik nooit, op de een of andere manier heb ik dan altijd het idee dat ik het toneelstukje op moet voeren dat ik heus echt nuttig bezig ben. Ik hoop ook altijd dat ik niet moet plassen ofzo, terwijl die mensen rondlopen.
Ja precies dat. Ik voel me dan gewoon niet op mijn gemak in mijn eigen huis. Maar ze zijn net weg!
Volgende ergernis is dat er nu weer na een week een nagel afbreekt. Dacht dat biab juist wat sterker moest zijn....
BlairW
20-03-2026 om 14:01
[..]
Oké, ik heb daar gelukkig totaal geen last van. Die mensen hebben ook geen zin dat ik telkens op hun vingers sta te kijken en ik ga gewoon lekker mijn eigen ding doen. Hier was pas geleden iemand de airco aan het schoonmaken, ik heb gewoon zitten netflixen. Ik vind het heel bijzonder dat je een toneelstukje gaat staan opvoeren voor een monteur. Die persoon zie je daarna niet meer, die onthoud echt niet wat jij gedaan hebt want is met zijn eigen werk bezig en uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee 😁
Pooh-Bear
20-03-2026 om 14:16
Loeki72 schreef op 20-03-2026 om 09:05:
Onze vlucht is gecanceld (pakketreis via die airline) en verzet naar zondag, de terugreis is niet aangepast waardoor we nu maar 1 hele dag op de bestemming zouden hebben. Dat is echt veel te kort.
Ik hang nu al meer dan een uur aan de telefoon en het bandje zegt zeker al een half uur dat de wachttijd tussen de 1 en 6 minuten is. En dat stomme wachtmuziekje is steeds hetzelfde. GRRRR.
Dat is wel heel erg balen. Zou je eigenlijk vandaag vertrekken?
Hopelijk komt er een oplossing.
Bloemenzee
20-03-2026 om 15:10
[..]
Oh, dat ken ik. Ik heb vorige week heel hard zitten werken gamen achter mn laptop toen er klussers waren. Was gelukkig ook maar een paar uurtjes.
Bakblik
20-03-2026 om 15:20
Bloemenzee schreef op 20-03-2026 om 15:10:
[..]
Oh, dat ken ik. Ik heb vorige week heel hard zitten
werkengamen achter mn laptop toen er klussers waren. Was gelukkig ook maar een paar uurtjes.
3 werken geleden had ik 3 dagen een stoffeerder over de vloer in de trappen te doen. De rol vloerbedekking lag in de huiskamer dat was zijn snijruimte. Ik mocht niet steeds over die trappen heen dus ik heb iedere dag een was gedraaid en verder heel hard zitten breien en bezorgd voor catering.
Mama-Inge
20-03-2026 om 15:40
Aan veel mensen de afgelopen 3 dagen.
Honden los laten lopen waar het niet mag en dan op die van mij laten afstormen, die wel aan de lijn zitten en compleet uit hun plaat gaam daardoor.
Had al aangegeven dat ze niet van loslopende honden houden als ze aan de lijn zitten, maar nee lekker eigenwijs doen en dan ook nog je honden gaan belonen
Automobilisten die aan het drukken zijn omdat je naar hun idee niet snel genoeg rijd en ze niet kunnen inhalen.
Of inhalen en dan langzaam voor je gaan rijden.
Tegenliggers op smalle wegen die menen dat ze je de berm in kunnen dwingen, waar ze aan hun kant net een passeerstrook voorbij zijn gereden.
Fietsers die naast elkaar blijven rijden zodat je er met de auto niet voorbij kunt.
Broodjebrie
20-03-2026 om 15:41
[..]
Echt precies dit. Ik voel me ook nooit op m'n gemak ofzo.
Grindelwald
20-03-2026 om 16:05
Broodjebrie schreef op 20-03-2026 om 15:41:
[..]
Op visite in je eigen huis. Vreselijk werklui over de vloer. Als ik het kan dan span ik mijn man voor dat karretje.
Dolfje
20-03-2026 om 16:05
Broodjebrie schreef op 20-03-2026 om 15:41:
[..]
Ik dacht dat ik raar was om dat zo te voelen maar gelukkig zijn er meer
Broodjebrie
20-03-2026 om 16:20
Dolfje schreef op 20-03-2026 om 16:05:
[..]
Ik dacht dat ik raar was om dat zo te voelen maar gelukkig zijn er meer
![]()
Fijn om te lezen inderdaad