Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Auto is (meestal) te klein voor het vervoer van meubels. 

Dat ik gisteren een nieuw recept had uitgeprobeerd voor een ovenschoteltje, voor twee dagen gelijk.
En ik vond het niet lekker 
Dat gebeurt niet zo vaak want ik kan best lekker koken al zeg ik het zelf.
Nu sta ik voor de keuze, vanavond nog een keer niet lekker eten, het is niet verbrand of zo, of de andere helft van het schoteltje weggooien. Dat is eigenlijk ook tegen mijn principes.
Ik neig nu toch naar weggooien. Life is to short om vieze dingen te eten. 

oudmaarnognietkoud schreef op 19-03-2026 om 10:27:

Dat ik gisteren een nieuw recept had uitgeprobeerd voor een ovenschoteltje, voor twee dagen gelijk.
En ik vond het niet lekker
Dat gebeurt niet zo vaak want ik kan best lekker koken al zeg ik het zelf.
Nu sta ik voor de keuze, vanavond nog een keer niet lekker eten, het is niet verbrand of zo, of de andere helft van het schoteltje weggooien. Dat is eigenlijk ook tegen mijn principes.
Ik neig nu toch naar weggooien. Life is to short om vieze dingen te eten.

Een ander ingredient aan toevoegen? 

(mijn man zegt altijd: "met gebakken spekjes en een gefruite ui maak je een drol nog lekker...")

amarna schreef op 19-03-2026 om 10:52:

[..]

(mijn man zegt altijd: "met gebakken spekjes en een gefruite ui maak je een drol nog lekker...")

je man heeft wel gelijk hahahaha

amarna schreef op 19-03-2026 om 10:52:

[..]

En recyclen is goed voor het milieu 

Neweve schreef op 19-03-2026 om 06:37:

[..]

Ik las laatst een post van een internist over een laag ferritine. Je lichaam gebruik ijzer voor veel meer dan alleen je bloed. Zij adviseert een minimale waarde van rond de 30. Mogelijk is het dus toch de moeite waard om daar naar te kijken/iets mee te doen.

https://www.doq.nl/pleidooi-voor-andere-kijk-op-normaalwaarden-bij-ijzergebrek/

En ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad.

Ik ga het er zeker over hebben.  Ziekenhuizen hanteren idd een ondergrens van 30. Maar de huisarts blijkbaar niet.

Drie....drie!! muggenbeten op 1 hand 
Mijn ergernis van vandaag. En jeuken!

JtM schreef op 19-03-2026 om 09:24:

Ik ga vanavond een piercing laten zetten die ik eigenlijk al jaren wil, maar niet dufde. Heb nu al zenuwen

Wat voor 1 gaat het worden? 😊 veel succes in ieder geval!

dat zoveel ''restaurants/eetcafe's '' van die achterlijke bezorgkosten hebben😒 hoezo moet ik voor mezelf bijna 20euro aan eten bestellen.. 
its just me 

lientje69 schreef op 19-03-2026 om 12:11:

[..]

Ik ga het er zeker over hebben. Ziekenhuizen hanteren idd een ondergrens van 30. Maar de huisarts blijkbaar niet.

Jouw huisarts is sowieso een type dat niet heel erg is meegegaan met de moderne geneeskunde, toch?

JtM

JtM

19-03-2026 om 14:58 Topicstarter

BlairW schreef op 19-03-2026 om 13:11:

[..]

Wat voor 1 gaat het worden? 😊 veel succes in ieder geval!

Een tepelpiercing Wil er eigenlijk twee, maar het is maar de vraag of ik die 2e nog aan durf. 

dat de klussers van hiernaast weer keihard de radio aan hebben, waardoor ik nu niet buiten kan zitten. Afgelopen weken al meerdere keren gevraagd of het zachter kan. Blljkbaar snappen ze zelf niet dat het erg irritant en storend is. 

ToetieToover schreef op 19-03-2026 om 13:50:

[..]

Jouw huisarts is sowieso een type dat niet heel erg is meegegaan met de moderne geneeskunde, toch?

Nee helaas. 

Ik vind het superirritant dat tiptoetsen het nooit doen met mijn vingers.  Ik sta een half uur met steeds verschillende vingers en verschillende houdingen op de juiste plekken mijn kookplaat/oven/wasmachine en -droger te bepotelen en soms moet ik er gewoon een huisgenoot bij roepen, en die lukt het dan in één keer! Hinderlijk.  Vooral als er geen huisgenoten zijn.  En ik begrijp niet hoe het kan! Anyway,  de kookplaat staat weer aan, maar het heeft even geduurd...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.