Huiskamer
Koettie
17-03-2026 om 06:54
Mijn vriend zou wel tradhubbie willen zijn denk ik. Maar vooral omdat hij z'n werk niet leuk vindt. En deels omdat hij heel zorgzaam is en rust vindt in opruimen, koken en duidelijke verwachtingen en tijd om muziek te maken. Mij niet bellen. Ik ben helaas voor hem niet rijk genoeg 
Yumi
17-03-2026 om 11:03
Koettie schreef op 17-03-2026 om 06:54:
Mijn vriend zou wel tradhubbie willen zijn denk ik. Maar vooral omdat hij z'n werk niet leuk vindt. En deels omdat hij heel zorgzaam is en rust vindt in opruimen, koken en duidelijke verwachtingen en tijd om muziek te maken. Mij niet bellen. Ik ben helaas voor hem niet rijk genoeg
Ken ook iemand die het heerlijk vindt om thuis te zijn, de boel tip top in orde te hebben en anderen in de watten te leggen. Ze kan het doen, en zij en haar gezin zijn gelukkig... niks is mee.
Loeki72
17-03-2026 om 12:13
Ik erger me behoorlijk aan de verkiezingsposters van de VVD die je veel in mijn stad ziet.
- Stoppen voor rood licht
- Uitgaan zonder intimidatie
- Veilig in je eigen wijk.
Enz….
Tenenkrommend! Net of andere partijen dat niet zouden willen.
Yumi
17-03-2026 om 15:44
Loeki72 schreef op 17-03-2026 om 12:13:
Ik erger me behoorlijk aan de verkiezingsposters van de VVD die je veel in mijn stad ziet.
Enz….

Onze plannen voor een lief en links Nijmegen
Dat vind ik ook van deze verkiezingsposter, Nijmegen is links maar allesbehalve lief.
ToetieToover
17-03-2026 om 15:55
Moosey schreef op 16-03-2026 om 21:37:
[..]
Mijn ouders hebben die ja. Ook echt stom dat daar geen losse mantel van is.
Ik heb deze
maar dan met een mat beige mantel. Die is sowieso niet meer te krijgen geloof ik, en de RVS versie vind ik lelijk. Op marktplaats staan ook alleen maar RVS-en van deze
Wat zonde dat je dat niet kunt kopen. Ik heb er zelf eentje gehaakt. Of nou ja, meerdere voor de diverse vormen potten. In ieder geval 1 slak. 🐌 
Nikki1973
17-03-2026 om 16:59
ToetieToover schreef op 17-03-2026 om 15:55:
[..]
Wat zonde dat je dat niet kunt kopen. Ik heb er zelf eentje gehaakt. Of nou ja, meerdere voor de diverse vormen potten. In ieder geval 1 slak. 🐌
Wat schattig 🥰
Cle0
17-03-2026 om 17:54
Loeki72 schreef op 17-03-2026 om 12:13:
Enz….
Zo mee eens. Ik dacht vandaag hetzelfde, o.a. bij 'stoppen voor rood licht'.
Maar ja, die 'het kan wél' komt me ook wel de strot uit
En 'groen en sociaal' vind ik ook niet echt denderend
Auwereel
17-03-2026 om 18:01
Adobe digital Editions, nodig om een Engelstalig boek of een boek uit de bieb te kunnen overzetten naar epub voor mijn ereader. Mèn, wat een sloom programma is dat. Als ik op een button of dropdown-menu klik, ziet het er niet naar uit dat ik dat gedaan heb en gebeurt er niets. Als ik ongeduldig een tweede keer klik, loopt-ie vast. Heel geduldig wachten na de klik en dan komt het goed.
Maar ik ben vandaag ook sloom, dus dat programma en ik passen wel bij elkaar. Maar alleen vandaag, hopelijk ben ik morgen wat opgeknapt.
kerst
17-03-2026 om 18:04
Mijn viooltjes in balkonbak buiten , vorige week gekocht/ geplant doen het nog niet geweldig.
Greyli
17-03-2026 om 20:58
Aan de wegwerkzaamheden net voor de basisschool van mijn kind. Het is daar al heel krap en als automobilist sta je daar al snel het hele kruispunt te blokkeren omdat fietsers iets verderop voorrang hebben.
De 2 baansweg werd nu door de wegwerkzaamheden een 1 baansweg en verkeersregelaars regelde het autoverkeer.
Naast deze weg ligt een apart fietspad.
Ik stond vanmorgen om tien over 8 als fietser op het aparte fietspad 10 minuten te wachten. Ik kon er niet door. Net zoals alle andere ouders die hun kind per fiets naar school brachten. De verkeersregelaars vonden het blijkbaar een goed idee om de automobilisten voor 10 minuten via het fietspad te laten rijden.
ik vind daar wat van.....
Yumi
17-03-2026 om 21:16
Auwereel schreef op 17-03-2026 om 18:01:
Adobe digital Editions, nodig om een Engelstalig boek of een boek uit de bieb te kunnen overzetten naar epub voor mijn ereader. Mèn, wat een sloom programma is dat. Als ik op een button of dropdown-menu klik, ziet het er niet naar uit dat ik dat gedaan heb en gebeurt er niets. Als ik ongeduldig een tweede keer klik, loopt-ie vast. Heel geduldig wachten na de klik en dan komt het goed.
Maar ik ben vandaag ook sloom, dus dat programma en ik passen wel bij elkaar. Maar alleen vandaag, hopelijk ben ik morgen wat opgeknapt.
Het is voor mij ook een enorme ergernis dat programma. Overigens niet alleen het programma, maar sowieso die Bib app. Luister tegenwoordig vaak luisterboeken en daar zijn dagelijks verschillende problemen mee. Van niet onthouden waar je bent en elke keer weer bij hoofdstuk 1 beginnen tot niet in kunnen loggen... Voor morgen voor de verandering een waarschuwing gekregen, dat de site wéér onbereikbaar is.
Hoop dat je, je morgen beter voelt!
lientje69
18-03-2026 om 14:44
Geërgerd is een groot woord maar ik baal een beetje. Bij het raden van wanneer het eerste aspergekopje te zien zou zijn kon je een kilo asperges winnen. Ik had het goed. Helaas met 30 anderen en er werd maar 5 x een kilo weggegeven. En daar zat ik niet bij. Snik...
Auwereel
18-03-2026 om 16:19
Yumi schreef op 17-03-2026 om 21:16:
[..]
Het is voor mij ook een enorme ergernis dat programma. Overigens niet alleen het programma, maar sowieso die Bib app. Luister tegenwoordig vaak luisterboeken en daar zijn dagelijks verschillende problemen mee. Van niet onthouden waar je bent en elke keer weer bij hoofdstuk 1 beginnen tot niet in kunnen loggen... Voor morgen voor de verandering een waarschuwing gekregen, dat de site wéér onbereikbaar is.
Hoop dat je, je morgen beter voelt!
Je hoop heeft geholpen! Na een dag heel rustig aan en daarna een nacht waarin ik wel goed sliep (waarschijnlijk omdat ik rustig-aan had gedaan) voel ik me vandaag weer prima! Morgen weer een superdrukke dag, ik hoop dat ik vannacht weer goed slaap en niet teveel denk aan morgen.
Auwereel
18-03-2026 om 16:19
lientje69 schreef op 18-03-2026 om 14:44:
Geërgerd is een groot woord maar ik baal een beetje. Bij het raden van wanneer het eerste aspergekopje te zien zou zijn kon je een kilo asperges winnen. Ik had het goed. Helaas met 30 anderen en er werd maar 5 x een kilo weggegeven. En daar zat ik niet bij. Snik...
Ach, ik had het je zo gegund...