Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 26-02-2026 om 20:32:

Anderhalf jaar problemen met internet verbinding, al tig keer contact gehad met Kpn. Internet is super traag, tv laat meestal eerst een zandloper zien, daarna wordt alles 1 voor 1 geladen. Opnames afspelen trekt hij niet, het beeld blijft hangen, geluid loopt niet synchroon. Meerdere monteurs zijn er geweest, maar het probleem komt na een tijdje weer terug. Vandaag weer meerdere keren Kpn aan de telefoon, modem, versterker, ontvanger gereset, waardoor ik tevens de tv opnieuw kon afstellen. Het was weer een dag vullend programma, maar niets hielp. Uiteindelijk moest ik de versterker in een andere ruimte zetten, vreemd want die staat er door 1 van de monteurs. Voor nu lijkt het wel te werken, afwachten maar weer.

Raar dat de servicedienst ondanks dit gedoe de vraag stelt, waarom ik geen mobiel abonnement heb, bij hun Antwoorde, omdat er dan tenminste iets werkt. Mevrouw mocht mij gratis Netflix aanbieden, vroeg haar waarom... als opnames afspelen een probleem is, dan denk ik dat netflix helemaal niet lukt. Dat vond ze een goed argument... echt hé schiet mij maar lek 🤨

Wij hebben hier ook die problemen.  Vooral bij afspelen  slaat het beeld vast, internet is traag enz. Maar bij ons gaat het nog met de ouderwetse telefoonkabel. Er is vorige week glasvezel aangelegd tot in de tuin. Als mijn jaarcontract  is geëindigd  laat ik dat aansluiten en hoop dat de problemen opgelost zijn. Ook kpn overigens.  Vroeger hadden we ziggo maar dat was nog dramatischer.

Hier ook ziggo gehad en dat was echt verschrikkelijk. Heel vaak geblokt, bleef het weer hangen enz. Daarna jaren zonder problemen kpn gehad inmiddels alweer een tijd nlziet en wil nooit meer anders. Kan alles terug kijken zonder reclames, geen gedoe meer met opnemen en het werkt altijd. 

Bakblik schreef op 26-02-2026 om 20:44:

[..]

O, echt kpn zo'n @€# bedrijf. En aantal jaar geleden stopte onze lokale kabelprovider ermee en zou kpn contracten overnemen maar we moest wel tekenen.

Er ligt hier nog koperen kabel in oliepapier in de grond (jaren 50 vorige eeuw) Wij vragen of dat wel ging werken om daar telefoon, internet en tv over aan te leveren. We moesten eerst een abonnement afsluiten en als het niet zou werken zouden zij het oplossen. Toen zijn wij naar ziggo gegaan, niet zo perfect als de speciale glasvezel die weer hadden maar het werkt. Bij buren die wel naar kpn zijn gegaan is er steeds wat en staan er steeds busjes in de straat om het op te lossen.

Netflix aanbieden met zo'n krakkemikkige verbinding, daar heb je toch niks aan dan is en film of serie kijken toch niet leuk?

Ik zat bij Ziggo, maar die hadden problemen met het geluid dat ze niet konden oplossen. Om die reden ben ik toen overgestapt, maar zoals jij ook schrijft kpn is een *&^4 bedrijf, die serviceafdeling spreekt elkaar continu tegen. Probeert u dit nog even en mocht dat ook niet werken, belt u dan nog even terug dan moet er een nieuw modem komen. Dan bel je en dan krijg je het niet want de volgende denkt dat het modem goed werkt.

BlairW schreef op 26-02-2026 om 22:28:

Hier ook ziggo gehad en dat was echt verschrikkelijk. Heel vaak geblokt, bleef het weer hangen enz. Daarna jaren zonder problemen kpn gehad inmiddels alweer een tijd nlziet en wil nooit meer anders. Kan alles terug kijken zonder reclames, geen gedoe meer met opnemen en het werkt altijd.

Ga eens kijken naar nlziet, dank je.

Kreeg nog een mail van kpn, mijn contract liep over een paar maanden af, als ik verleng met 2 jaar kreeg ik 12 maanden 10,- korting. Zin om te bellen waar het aanbod blijft voor anderhalf jaar niet goed leveren

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.