Huiskamer
Grindelwald
11-02-2026 om 17:45
amarna schreef op 11-02-2026 om 16:17:
[..]
Precies! Ik vind haar leuk. Prima dat ze gewoon haar eigen zin doet en wat meepikt van de glans en glamour. Nederland is al lang niet meer het land waar de topsporters 's ochtends om 5 uur uur de koeien moeten melken.
Ik vind Jutta ook leuk, maar die vent een enorme engnek. Dat wij aandacht aan Jutta geven is terecht. Ze reed de race van haar leven.
Maar ik begrijp niet dat Jake Paul ook zoveel aandacht krijgt. Hij support zelfs die ICE toestanden in Minneapolis.
Herfstappeltaart
11-02-2026 om 18:29
amarna schreef op 11-02-2026 om 16:17:
[..]
Precies! Ik vind haar leuk. Prima dat ze gewoon haar eigen zin doet en wat meepikt van de glans en glamour. Nederland is al lang niet meer het land waar de topsporters 's ochtends om 5 uur uur de koeien moeten melken.
Dat ze haar eigen zin doet vind ik ook prima, maar als je zo de belangstelling zoekt moet je het ook niet raar vinden als je die krijgt natuurlijk. Ze zet zichzelf altijd enorm in de kijker, prima, maar hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. En een partner als die Jake straalt ook iets op haar af. Ik vind dat wel logisch.
Herfstappeltaart
11-02-2026 om 18:31
Grindelwald schreef op 11-02-2026 om 17:45:
[..]
Ik vind Jutta ook leuk, maar die vent een enorme engnek. Dat wij aandacht aan Jutta geven is terecht. Ze reed de race van haar leven.
Maar ik begrijp niet dat Jake Paul ook zoveel aandacht krijgt. Hij support zelfs die ICE toestanden in Minneapolis.
Ze eisen allebei die aandacht op. Ook hij.
Loulou39
11-02-2026 om 18:31
Weer spoedafspraak vandaag, deze keer bij de huisarts.
Omdat er zoveel aan de hand is, let ik niet goed op en ben ik zo onhandig! Zo irritant…
Herfstappeltaart
11-02-2026 om 18:32
Loulou39 schreef op 11-02-2026 om 18:31:
Omdat er zoveel aan de hand is, let ik niet goed op en ben ik zo onhandig! Zo irritant…
Hè, wat een pech...
Yumi
11-02-2026 om 18:36
Loulou39 schreef op 11-02-2026 om 18:31:
Ben eens lief voor jezelf
Doordat je hoofd overloopt heb je geen ruimte, dat is niet irritant maar een gevolg van. Vind het naar voor je dat er zoveel speelt, sterkte
Koettie
11-02-2026 om 19:02
Ik kan steeds niet goed uitleggen wat mn frustratie is op werk, en daarop mensen die aannames doen waardoor de frustratie oploopt want dat bedoel ik niet!
amarna
11-02-2026 om 19:16
Grindelwald schreef op 11-02-2026 om 17:45:
[..]
Ik wist niet dat Jake Paul Trump-aanhanger is. Wat een kwallebak!
Herfstappeltaart
11-02-2026 om 19:17
amarna schreef op 11-02-2026 om 19:16:
[..]
Ik wist niet dat Jake Paul Trump-aanhanger is. Wat een kwallebak!
Hij vindt ook het optreden van ICE geweldig
Thora
11-02-2026 om 23:40
Ik moest vanavond in een theater zijn dat op een industriegebied ligt. Met moeite een plek gevonden voor mijn auto. Ik ga naar huis, het was heel donker. Ik start de auto, rij een stukje naar voren zodat ik de auto makkelijker kan draaien. Ik donder een halve meter naar beneden met de auto. Kan nog net andere geparkeerde auto's ontwijken anders had ik nog een schade aan de broek gehad ook. Er was daar dus een of andere rand die niet te zien was in het donker waar ik dus afgereden ben. Ik moest wel doorrijden want terug omhoog was ook geen optie. Hoe het met de auto is weet ik niet. Ik hoop er maar het beste van.
SuzyQFive
12-02-2026 om 00:32
Thora schreef op 11-02-2026 om 23:40:
Ik moest vanavond in een theater zijn dat op een industriegebied ligt. Met moeite een plek gevonden voor mijn auto. Ik ga naar huis, het was heel donker. Ik start de auto, rij een stukje naar voren zodat ik de auto makkelijker kan draaien. Ik donder een halve meter naar beneden met de auto. Kan nog net andere geparkeerde auto's ontwijken anders had ik nog een schade aan de broek gehad ook. Er was daar dus een of andere rand die niet te zien was in het donker waar ik dus afgereden ben. Ik moest wel doorrijden want terug omhoog was ook geen optie. Hoe het met de auto is weet ik niet. Ik hoop er maar het beste van.
Oei, dat is schrikken