Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Was van het weekend niet vooruit te branden, niet sociaal en zoooo moe. Had paar dingen afgezegd en mezelf naar een verjaardag gesleept. Blijkt nu gewoon pms geweest te zijn, net ongesteld geworden. Zo onregelmatig, erger me kapot. 

Dat het weer glad wordt vandaag, ben het zo zat!

Dat ik het liedje van een radioreclame niet uit mijn hoofd krijg. Grrrrr. 

Loulou39 schreef op 03-02-2026 om 07:05:

Echt he, ik ben het ook zo zat!

lientje69 schreef op 02-02-2026 om 03:54:

Kortzichtige veroordelende reacties op een opmerking. Begint hier af en toe steeds meer op Viva te lijken. Krijg hierdoor minder zin om op topics te reageren. Het is dat ik momenteel zo weinig omhanden heb , anders zou een forum - en internetstop een goed idee zijn.

Bah wat naar. Welk topic was dat?

Loulou39 schreef op 03-02-2026 om 07:05:

🥶 

Keelpijn, niemand die daar blij van wordt.
Hopelijk blijft het daarbij...

Miepjecody schreef op 03-02-2026 om 08:07:

[..]

Bah wat naar. Welk topic was dat?

Tja dat heb je met een forum. Ik vind sommige reacties en opmerkingen niet leuk. Maar zo krijg je wel discussie. Zo lang het niet op de man is of onder de gordel. Als we hier het alleen maar eens zijn met elkaar dan is het forum zo saai.

automobilisten die bij de bocht om gaan, de binnenbocht menen te moeten pakken en dan raar op de weg blijven staan omdat ze moeten wachten omdat er een tegenligger  (ik) aan komt die die binnenbocht moet nemen maar er niet tussen kan omdat ze de boel blokkeren  en dan kijken ze je ook nog raar aan alsof het niet hun fout is 

Mama-Inge schreef op 03-02-2026 om 12:37:

automobilisten die bij de bocht om gaan, de binnenbocht menen te moeten pakken en dan raar op de weg blijven staan omdat ze moeten wachten omdat er een tegenligger (ik) aan komt die die binnenbocht moet nemen maar er niet tussen kan omdat ze de boel blokkeren en dan kijken ze je ook nog raar aan alsof het niet hun fout is

Die had ik vanochtend ook.  Met dat verschil dat ik de binnenbocht op de fiets wilde nemen.  Die wilde ik wat ruimer nemen, omdat er in die bocht altijd een plasje water ligt (dweilwater van het aanpalende restaurant) wat nu bevroren was. 

Eerder op de ochtend had ik al een brommer onderuit zien gaan daar dus ik was extra voorzichtig. Die brommer kwam van rechts maar kreeg geen voorrang van de aanstormende automobilist die rechtdoor wilde. 

Mama-Inge schreef op 03-02-2026 om 12:37:

automobilisten die bij de bocht om gaan, de binnenbocht menen te moeten pakken en dan raar op de weg blijven staan omdat ze moeten wachten omdat er een tegenligger (ik) aan komt die die binnenbocht moet nemen maar er niet tussen kan omdat ze de boel blokkeren en dan kijken ze je ook nog raar aan alsof het niet hun fout is

Ook erg irritant als je op de fiets bent en dan soms opzij moet springen omdat men de binnenbocht neemt…. En dan inderdaad een blik alsof  ik in de weg sta. 😡

aan de mensen op werk,
ze zijn onbeleefd, vervelend en lezen niet  laat me met rust 

Aan door AI geschreven tekst, waarvan je denkt fucking hell waar heeft die zoveel onzin vandaan gesleurd?   

Aan mezelf. Ik heb niet opgelet en iets besteld bij een dropshipper. Ik had het pas in de gaten toen het verstuurd werd en ik de track & trace bekeek en daar iets zag staan over vertrekhaven en vrijgave internationale verzending.
Normaal gesproken let ik altijd wel op waar ik bestel, maar nu was ik er niet helemaal bij.

Nikki1973 schreef op 03-02-2026 om 13:39:

[..]

Ook erg irritant als je op de fiets bent en dan soms opzij moet springen omdat men de binnenbocht neemt…. En dan inderdaad een blik alsof ik in de weg sta. 😡

Mensen weten ook geen regels meer, dat zie je ook op de filmpjes op insta

Ook als je rechtdoor loopt en auto slaat af rijden ze je gewoon ondersteboven

Krijg geen voorrang als ik met de fiets van rechts kom.

Appende automobilisten

Te weinig afstand houden en dan schrikken als iemand afslaat.

Het is vreselijk de laatste tijd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.