Huiskamer
Poezie
28-01-2026 om 17:29
Ja hoor, er wordt weer een flatgebouw opgeleverd waar 55 plussers weer eens voorrang op hebben. (Middenhuur)
Wanneer krijgen mijn kinderen (28 en 31) eens een kans? Op die grote eengezinswoning die de 55 plusser achterlaat hebben ze ook al geen kans gezien ze alleen zijn.
kerst
28-01-2026 om 17:39
Huren worden belachelijk hoog
De nieuwe huurder moet bijna 900 euro betalen voor deze oudere flats zonder lift en twee kleine slaapkamers. Heel veel mensen die daarvoor niet in aanmerking komen zoals Poezie al schrijft..
Woningstichting denkt alleen aan geld verdienen blijkbaar.
Waar moeten mensen met weinig geld dan gaan wonen?!!
Yumi
28-01-2026 om 18:08
@LouLou,
2x bloedprikken en onverwachts naar het ziekenhuis, hoop dat er niets ernstigs met je aan de hand is! En al een hele tijd zonder verwarming, ik heb met je te doen. Sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat
🍀
Netherfield
28-01-2026 om 19:13
Dochter komt concert van Golden Earring in Ahoy niet in omdat ze 2 maanden te jong is. Wat ze pas zag nadat ze via ticketswap kaartjes had gekocht. Zijn ze helemaal naar Rotterdam gereden voor niks.
lientje69
28-01-2026 om 19:17
Netherfield schreef op 28-01-2026 om 19:13:
Dochter komt concert van Golden Earring in Ahoy niet in omdat ze 2 maanden te jong is. Wat ze pas zag nadat ze via ticketswap kaartjes had gekocht. Zijn ze helemaal naar Rotterdam gereden voor niks.
Wat lullig zeg.
Broodjebrie
28-01-2026 om 19:33
Oh dat is zuur zeg
Grindelwald
28-01-2026 om 19:33
Jeetje dat is balen
Netherfield
28-01-2026 om 19:36
Ze was al door de kaartcontrole, had een bandje en toen liep er net een beveiliger die ging vragen hoe oud ze was. Als die man nou ergens anders had gelopen.
Wieder
28-01-2026 om 20:06
Ik ben op zoek naar een leeslamp voor naast onze bank. Ik kan met het licht in de woonkamer (dat dramatisch is omdat ik altijd lampen koop die er leuk uitzien maar waar voor geen meter licht vanaf komt) niet lekker lezen. De lampen die ik zie vind ik echt niet mooi en Google snapt mij niet, want als ik zoek op "leeslampen die niet lelijk zijn" krijg ik lampen te zien die toch lelijk zijn. Ik weet het, op wereldschaal is dit een miniem probleem, maar ik word er een beetje chagrijnig van. Het kan ook zijn dat ik sowieso voor ik ging zoeken al een beetje chagrijnig was, maar dit helpt niet 🙃
Koettie
28-01-2026 om 20:08
Ben zo uit elkaar gegroeid met wat vroeger mn beste vriendin was. Vond het wel een leuke dag vandaag maar ook wel vermoeiend. Gelukkig zien we elkaar niet super vaak meer, dat maakt dat dit nog wel leuk is maar merk echt dat ik heeeleeemaal gaar ben.
Grindelwald
28-01-2026 om 20:19
Wieder schreef op 28-01-2026 om 20:06:
Ik ben op zoek naar een leeslamp voor naast onze bank. Ik kan met het licht in de woonkamer (dat dramatisch is omdat ik altijd lampen koop die er leuk uitzien maar waar voor geen meter licht vanaf komt) niet lekker lezen. De lampen die ik zie vind ik echt niet mooi en Google snapt mij niet, want als ik zoek op "leeslampen die niet lelijk zijn" krijg ik lampen te zien die toch lelijk zijn. Ik weet het, op wereldschaal is dit een miniem probleem, maar ik word er een beetje chagrijnig van. Het kan ook zijn dat ik sowieso voor ik ging zoeken al een beetje chagrijnig was, maar dit
Je hebt lampjes die je om je nek kan doen.
Google maar eens. Ik heb er een. Is best fijn.
Schoondochter
28-01-2026 om 20:30
Wieder schreef op 28-01-2026 om 20:06:
Ik ben op zoek naar een leeslamp voor naast onze bank. Ik kan met het licht in de woonkamer (dat dramatisch is omdat ik altijd lampen koop die er leuk uitzien maar waar voor geen meter licht vanaf komt) niet lekker lezen. De lampen die ik zie vind ik echt niet mooi en Google snapt mij niet, want als ik zoek op "leeslampen die niet lelijk zijn" krijg ik lampen te zien die toch lelijk zijn. Ik weet het, op wereldschaal is dit een miniem probleem, maar ik word er een beetje chagrijnig van. Het kan ook zijn dat ik sowieso voor ik ging zoeken al een beetje chagrijnig was, maar dit helpt niet 🙃
Je hebt ook lampjes met een klemmetje, die klem je aan de kaft van je boek.
Of een e-reader... Dan heb je altijd licht.