Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Thora schreef op 21-01-2026 om 22:59:

[..]

Ik heb hem ook gehad. Het wordt steeds minder. Het bloedverlies dan. Het gevoel hou je wel. In de loop van de tijd komt het steeds minder vaak en uiteindelijk is het bijna niets meer. Ik vond dat niet zo erg eigenlijk.

Ja, zolang ik het cyclus/pms gevoel hou vind ik het wel erg want ik kan er niet omheen plannen nu want geen idee wanneer ik me weer overreden door een vrachtwagen voel. 

Yumi schreef op 21-01-2026 om 23:30:

[..]

Je kan jezelf beter afvragen waarom je om 23.30 een voedingssupplement inneemt, terwijl je nuchter moet zijn. En als je het er niet mee eens bent dat had je meteen moeten vragen waarom er niet nuchter wordt ingevuld, dan hadden ze je dit kunnen uitleggen. Overigens vragen ze niet wat je hebt ingenomen omdat er teveel soorten zijn, er is geen tijd om uit te zoeken of het wel of niet invloed heeft.

Beïnvloeden Supplementen Laboratoriumuitslagen? Wat Je Moet Weten – Topvitamine

Omdat het geen algemene kennis is, moet zoiets vooraf duidelijk gecommuniceerd worden en je niet achteraf een link op een forum krijgen.

Auwereel schreef op 22-01-2026 om 07:51:

[..]

Omdat het geen algemene kennis is, moet zoiets vooraf duidelijk gecommuniceerd worden en je niet achteraf een link op een forum krijgen.

Nee of je leest je zelf es in . Iets van eigen verantwoording . 

Goh er staat nuchter wat wil Dat zeggen doktersassistente????

Kan ook .

O en thuisarts  ook goede site

Roos57 schreef op 22-01-2026 om 08:28:

[..]

Nee of je leest je zelf es in . Iets van eigen verantwoording .

Goh er staat nuchter wat wil Dat zeggen doktersassistente????

Kan ook .

O en thuisarts ook goede site

Ja lekker met ChatGPT en dan blijkt-ie net te hallucineren. Even aangeven waar goede informatie te halen is is ook informeren! 

Auwereel schreef op 22-01-2026 om 08:46:

[..]

Ja lekker met ChatGPT en dan blijkt-ie net te hallucineren. Even aangeven waar goede informatie te halen is is ook informeren!

Zucht 

Roos57 schreef op 22-01-2026 om 09:51:

[..]

Zucht

Lees mijn posts waarin ik reageerde op Miepjecody even terug. 

Je bent als jongere jezelf niet als je ineens hoort dat je ernstig ziek bent, weet ik uit ervaring met een kind. Dit is wel een heel kort door de bocht reactie. 

Nu weer aardig doen? Het begint op het Vivaforum te lijken zo.

Bakblik schreef op 22-01-2026 om 09:54:

[..]

Lees mijn posts waarin ik reageerde op Miepjecody even terug.

Je bent als jongere jezelf niet als je ineens hoort dat je ernstig ziek bent, weet ik uit ervaring met een kind. Dit is wel een heel kort door de bocht reactie.

Dit ging over war anders

Roos57 schreef op 22-01-2026 om 11:16:

[..]

Dit ging over war anders

Dat ging over hetzelfde. 

Auwereel schreef op 21-01-2026 om 18:35:

[..]

Mijn zoon moest als 20-jarige onderzoek ondergaan en hij was tot die tijd kerngezond, dus "nuchter" in de context "helemaal niet eten of drinken voor een onderzoek", kende hij niet, dus toen hem werd gevraagd, ben je nuchter gebleven, zei hij, ik drink geen alcohol.

[..]

Bakblik schreef op 22-01-2026 om 11:19:

[..]

Dat ging over hetzelfde.

Beter lezen dus . Ik reageer op wat anders !

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.