Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

kerst schreef op 21-01-2026 om 10:57:

Aan de medewerkster bij de bloedafname.
Ik zeg eerlijk dat ik om 23.30 uur nog 1 voedingssupplement heb gehad. Verder helemaal niks behalve water, zelfs geen thee.
Om half tien bloedafname en kruist ze doodleuk
" niet nuchter" aan
Doe ik daarvoor zoveel moeite...

Het is geen goed of fout he? 

Ik zeg eerlijk dat ik om 23.30 uur nog 1 voedingssupplement heb gehad. Verder helemaal niks behalve water, zelfs geen thee.
" niet nuchter" aan

Supplementen kunnen bloedwaardes beïnvloeden.

Maar als je nuchter moet komen, dan had je dat voedingssupplement toch eerder of 'n keer niet in kunnen nemen, ipv om 23.30 uur? 

Thora schreef op 21-01-2026 om 10:47:

Over Viva gesproken. Durft hier iemand zijn of haar Nick daar te geven hier? Ik wacht nog even ermee maar wellicht heb ik mijzelf al verraden door bepaalde meningen over bepaalde dingen.

ik ben 2x hetzelfde. velen denk ik?

Ik erger me aan mezelf. Een goede kennis van me is heel erg ziek en ze maakt het waarschijnlijk niet lang meer. Dat weet ik al even maar vandaag ben ik helemaal van slag, ik moet steeds huilen, dat vind ik stom, het is veel erger voor haar en familie, vrienden etc., niet voor mij, daar hoor ik niet bij. Maar het gevoel is er toch en ik weet even niet wat ik er mee aan moet. Ik zit mezelf enorm dwars.

Anna76 schreef op 21-01-2026 om 14:12:

Ik erger me aan mezelf. Een goede kennis van me is heel erg ziek en ze maakt het waarschijnlijk niet lang meer. Dat weet ik al even maar vandaag ben ik helemaal van slag, ik moet steeds huilen, dat vind ik stom, het is veel erger voor haar en familie, vrienden etc., niet voor mij, daar hoor ik niet bij. Maar het gevoel is er toch en ik weet even niet wat ik er mee aan moet. Ik zit mezelf enorm dwars.

Jij hebt net zoveel recht op verdriet als de anderen hoor Anna. Dat kun je niet sturen. Sterkte.

Anna76 schreef op 21-01-2026 om 14:12:

Je gevoel komt naar buiten. Daar is niets te ergeren aan. En het verdriet voor de familie misschien groter zou zijn maakt jouw verdriet niet minder. Laat maar lekker gaan. Eruit is eruit. Beter dan dat het blijft zitten.

Herfstappeltaart schreef op 21-01-2026 om 14:20:

[..]

Jij hebt net zoveel recht op verdriet als de anderen hoor Anna. Dat kun je niet sturen. Sterkte.

Hier sluit ik me bij aan.

Sterkte 

Ja, jullie hebben gelijk. Dank je. (en ik schiet weer vol)

Sterkte Anna!

Mijn nick is hier ook dezelfde

" niet nuchter" aan

Waarom erger je je? Je maakt die fout toch zelf?

Ik erger mij aan het nieuws. Ik luister de top 1000 van de jaren 80 op Veronica. En van ieder uur nieuws werd ik al gek. Sinds een tijd is er ook ieder half uur nieuws. En steeds hetzelfde. PVV'ers lopen weg en Groenland. 2x per uur hetzelfde geleuter. Ja de radio kan uit, ik weet het. Maar ik luister graag die top 1000.

Miepjecody schreef op 21-01-2026 om 16:32:

[..]

Waarom erger je je? Je maakt die fout toch zelf?

Ik was toch nog altijd 10 uur nuchter bij bloedafname? 

(Volgens internet was 8 uur nuchter al voldoende)

En er werd ook niet gevraagd welk voedingssupplement. Daar zat dus geen suiker in, of zoetstof of iets dergelijks .(Het nuchter zijn moest dus voor de glucose bepaling.)

Nu had ik achteraf net zo goed voor bloedafname rustig kunnen ontbijten en thee drinken, als ze bij de bloedafname toch "niet nuchter" invullen..

Thora schreef op 21-01-2026 om 17:01:

Ik erger mij aan het nieuws. Ik luister de top 1000 van de jaren 80 op Veronica. En van ieder uur nieuws werd ik al gek. Sinds een tijd is er ook ieder half uur nieuws. En steeds hetzelfde. PVV'ers lopen weg en Groenland. 2x per uur hetzelfde geleuter. Ja de radio kan uit, ik weet het. Maar ik luister graag die top 1000.

Vind ik ook ergerlijk, op meerdere radiozenders. En dan nog dat geleuter van die dj' s ertussen door..

En ik erger me ook aan mijn nieuwe beige duo rolgordijnen. Ook helemaal gesloten zijn ze zeker helemaal niet blikdicht. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.