Huiskamer
Netherfield
20-01-2026 om 01:17
We gaan op vakantie met een ander gezin. Ik mooi park gevonden met chalets voor ons en plekken voor te kamperen voor hun. Gewacht met boeken totdat ik van hun hoorde dat het goed is. En nu geen chalet meer te krijgen!!!
Happyapple
20-01-2026 om 07:12
Oh super frustrerend. Had je geen optie kunnen nemen? (Voor de volgende poging dan, nu heb je er niks meer aan voor dit park helaas)
Mama-Inge
20-01-2026 om 07:19
Aan jongste puber
Was al niet uit bed te branden vanmorgen
Vervolgens de vraag, hoe ga ik naar school?
Antwoord: op de fiets (man wil ze nog wel eens weg brengen 🤨 , wat ik onzin vind)
Dat zinde hem niet.
Toen tijd aan het rekken, want als hij te laat klaar is, zijn we vast wel zo gek om hem weg te brengen.
Nee dus.
Kind boos
Uiteindelijk net op tijd klaar, zou hij muziek gaan luisteren onder het fietsen met beide oortjes in, mag niet van mij (1 in anders hoor je het verkeer niet)
Kind weer boos, pffff
Koettie
20-01-2026 om 07:28
Overal in de buurt werkzaamheden, word er echt een beetje gek van inmiddels. Tegenover wordt er sinds 6:30 onder luid lawaai een steiger om de flat geplaatst. Tegenover kantoor worden gebouwen afgebroken en de straat is amper begaanbaar. Kruispunt tussen kantoor en de stad is dicht dus weer omfietsen en het was al omfietsen amar wordt steeds meer en onhandiger. Iets verderop in de wijk ook al gebouwd en ook dat heeft hoop overlast qua lawaai, van die ijzeren platen over de weg en al dat geluid stuitert omhoog via de flats. Laat me met rust 😭
lientje69
20-01-2026 om 08:27
Koko67 schreef op 19-01-2026 om 21:42:
een jaar geleden werd ik permanent geband van het Viva forum. Dit omdat ik schreef wat ik allemaal met mijn leerlingen en de ouders meemaakte. Ik was elke week wel een racist, ik werd bedreigd enz. Viva vond dat ik stigmatiseerde. Ik schreef gewoon de waarheid. Nu lees ik in de krant precies mijn verhaal. Precies dat maakte ik elke week mee.
En ik erger mij dus eraan dat ik nog steeds pissig ben. Ik wil dat het mij niks meer kan schelen.
Denk dat Viva zichzelf achteraf beter had kunnen opdoeken. Gedoe met wachtwoorden, bans enz. Er zijn er zó veel afgehaakt .
lientje69
20-01-2026 om 08:28
Netherfield schreef op 20-01-2026 om 01:17:
We gaan op vakantie met een ander gezin. Ik mooi park gevonden met chalets voor ons en plekken voor te kamperen voor hun. Gewacht met boeken totdat ik van hun hoorde dat het goed is. En nu geen chalet meer te krijgen!!!
Oh dat is echt balen zeg!
Schoondochter
20-01-2026 om 08:32
lientje69 schreef op 20-01-2026 om 08:27:
[..]
Denk dat Viva zichzelf achteraf beter had kunnen opdoeken. Gedoe met wachtwoorden, bans enz. Er zijn er zó veel afgehaakt .
Eens. Ik ben afgehaakt toen ze eerst grootst een afscheid hadden aangekondigd en toen ineens toch... niet. Iedereen met alternatieven bezig geweest, drama en alles en dan voor niks.
Broadway
20-01-2026 om 08:32
[..]
nu weer. "ineens" werkt mijn wachtwoord niet meer en die mail van wachtwoord vergeten komt niet binnen. nou ja, dan niet.
Poezie
20-01-2026 om 08:33
[..]
Mee eens. Daarnaast: nog steeds is er een groepje actief die constant draadjes verpesten door te zuigen en etteren en nooit een waarschuwing of een ban krijgen. Als iemand daar dan intrapt en er op in gaat krijgt diegene wel een waarschuwing of een ban. Vervolgens wordt dat in het napraattopic heerlijk nog even ginnegappend besproken.
Wieder
20-01-2026 om 08:52
Poezie schreef op 20-01-2026 om 08:33:
[..]
Mee eens. Daarnaast: nog steeds is er een groepje actief die constant draadjes verpesten door te zuigen en etteren en nooit een waarschuwing of een ban krijgen. Als iemand daar dan intrapt en er op in gaat krijgt diegene wel een waarschuwing of een ban. Vervolgens wordt dat in het napraattopic heerlijk nog even ginnegappend besproken.
Oef, maar dat... Als Viva opgedoekt wordt komen die misschien deze kant op. Nee hoor, laat maar lekker bestaan, dat Viva 😏. Ieder z'n meug zullen we maar zeggen, maar liever niet hier.
Thora
20-01-2026 om 10:09
Koko67 schreef op 19-01-2026 om 21:42:
een jaar geleden werd ik permanent geband van het Viva forum. Dit omdat ik schreef wat ik allemaal met mijn leerlingen en de ouders meemaakte. Ik was elke week wel een racist, ik werd bedreigd enz. Viva vond dat ik stigmatiseerde. Ik schreef gewoon de waarheid. Nu lees ik in de krant precies mijn verhaal. Precies dat maakte ik elke week mee.
En ik erger mij dus eraan dat ik nog steeds pissig ben. Ik wil dat het mij niks meer kan schelen.
Been there, done that. Ik ben niet verwijderd maar heb wel veel bans en waarschuwingen gehad. Racisme en desinformatie. Als je niet meegaat in de linkse tendens daar vlieg je er gewoon uit. Geen discussie mogelijk. En dat op een discussieforum.
En daarom nogmaals, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, alle lof voor dit forum dat destijds als alternatief kwam voor het Viva forum. Waar wij het vaak niet eens zijn maar wel (meestal) respect voor elkaar hebben. De meesten weten niet eens wat staffen is en dat willen we graag zo houden toch?