Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Al een paar dagen buikgriep, vandaag is het erger geworden. Voel me vooral misselijk en vanmiddag dacht ik even dat ik maar beter op het toilet kon blijven. Hoop dat het morgen wat beter gaat. 

Loulou39 schreef op 10-01-2026 om 13:21:

Verwarming is stuk

Loulou39, ik las je verhaal.

Staat er op de site van de verhuurder geen telefoonnummer van een bedrijf of storingsdienst die je kunt bellen?

Je hebt in het weekend ook recht op reparatie als je huurt.

Ik hoop dat je geholpen word.

Sterkte met de kou.

Broodjebrie schreef op 10-01-2026 om 22:18:

[..]

Ik zou er ook best een keer naartoe willen maar ik schrik van de prijzen. En het is niet bij mij in de buurt dus wil dan ook een hotel nemen..

Maar het lijkt me wel een keer leuk om meegemaakt te hebben. Dus zit nog in dubio,

Wij vinden het altijd superleuk en gezellig. Ons voordeel is wel dat we er niet zo ver vandaan wonen en er gewoon met het OV heen kunnen.

Layka.12 schreef op 10-01-2026 om 22:48:

[..]

Staat er op de site van de verhuurder geen telefoonnummer van een bedrijf of storingsdienst die je kunt bellen?

Sterkte met de kou.

Bovendien is de verhuurder nog verder van huis als alle leidingen bevriezen omdat de verwarming het niet doet. Onze verhuurder heeft een contract met een onderhouds-/storingsdienst. Die kunnen we bellen als er iets is.

Aan alle niet-zindelijke bewoners van dit huis. Wat een gedoe steeds, ben er wel klaar mee onderhand. (En nee, het zijn geen baby’s.)

Pooh-Bear schreef op 10-01-2026 om 22:50:

[..]

Wij vinden het altijd superleuk en gezellig. Ons voordeel is wel dat we er niet zo ver vandaan wonen en er gewoon met het OV heen kunnen.

Ja wij ook, maar hadden nu allemaal wel het gevoel 'we hebben het wel even gezien'. Zeker voor die prijzen inderdaad. Dus volgend jaar even niet. 

O in de buurt wonen scheelt wel inderdaad. Wij wonen niet in de buurt maar rijden altijd terug naar huis na afloop. Concerten zijn eigenlijk nooit in de buurt voor ons, dus elke keer een hotel is ook niet echt een goede optie. En ik drink niet, dus ik bob met alle plezier. 

Pooh-Bear schreef op 10-01-2026 om 22:50:

[..]

Ah kijk dat scheelt.

Als ik het zo zie, ziet het er wel gezellig uit. 

ergenis van vandaag is dat ik alweer ongesteld ben. Sinds ik in okt met hormoontherapie ben gestart ivm overgangsklachten heb ik het gevoel dat ik voortdurend ongesteld ben…. Ik heb daar zo geen zin meer in.

Nikki1973 schreef op 11-01-2026 om 10:40:

ergenis van vandaag is dat ik alweer ongesteld ben. Sinds ik in okt met hormoontherapie ben gestart ivm overgangsklachten heb ik het gevoel dat ik voortdurend ongesteld ben…. Ik heb daar zo geen zin meer in.

Na het eerste half jaar wordt dit vaak beter.Anders  even overleggen met je arts  (misschien meer progestageen)

kerst schreef op 11-01-2026 om 11:19:

[..]

Na het eerste half jaar wordt dit vaak beter.Anders even overleggen met je arts (misschien meer progestageen)

Dank je. Ja ik geef het nog een mand of 3,4 en dan stap ik weer naar de huisarts.

SuzyQFive schreef op 09-01-2026 om 00:05:

[..]

In veel steden hebben ze buurtconciërges die ook veel afval ruimen. Dus het valt dan minder op.

Maar tegelijkertijd hebben de gemeentes ook veel prullenbakken weggehaald. Echt zo handig…

De speeltuin en voetbalveld hierachter heeft dus geen prullenbak. Maar wel een picknicktafel, daar zitten dus veel mensen en die kunnen hun afval dan niet kwijt.

Ze zetten er alleen een prullenbak neer als wij als bewoners daar zelf het beheer over nemen en legen en schoonmaken.

Gewoon mee naar huis nemen. De lege verpakking is veel lichter dan de volle verpakking, die blijkbaar wel gedragen kan worden. Dat lukt ze in Japan ook. Nergens een vuilnisbak te bekennen op straat, ook nergens afval

Ik heb de hik. En last van brandend maagzuur.

Aan mijn moeder….belde op dat een bekende is overleden: die man was 94… Zegt ze er ook nog bij dat hij zo Jong was…..

Layka.12 schreef op 10-01-2026 om 22:48:

[..]

Sterkte met de kou.

Dank je!
Nee, er staat helaas geen telefoonnummer voor dit soort dingen buiten kantooruren. Er staat wel dat ze 24 uur per dag de meldingen die binnenkomen beoordelen op prioriteit.
Blijkbaar vinden ze dit geen prioriteit 🤔

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.