Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Jujubee schreef op 10-01-2026 om 10:12:

[..]

Nou als er een iemand geen Karen type is ben ik het wel.

Het is meer dat ik niet lastig/kieskeurig wil doen. Want iedereen om me heen vind het mooi staan behalve ik. Dus dan ben ik eigenlijk gewoon gek en zeikerig. Zo zie ik het dan. Ze heeft weinig fout gedaan, behalve bij mijn lok. Daar valt weinig meer aan te doen, dat is gewoon weer aangroeien en de volgende keer anders knippen. Dat de kleur me niet staat zie alleen ik. Ik ben gewoon enorm kieskeurig met mijn haar. Maar ja, het zit er al bijna twee maanden in dus nu nog terug gaan vind ik ook weer onzin eigenlijk. Ik laat het gewoon uitgroeien en gooi er dan een spoeling over heen. Ben ook weer te gierig om het nu alweer te verven want dan gooi ik 180 euro weg.

Ik kreeg gisteren nog complimenten van de buuf hoe mooi blond ik was, dus tja. Wat zeur ik dan?

Geld besteden om van iets af te komen wat je niet wil heet geen weggooien maar bevrijden. Het is juist weggegooide tijd om met een kapsel rond te lopen waaraan je je ergert.

Loulou39 schreef op 10-01-2026 om 13:54:

[..]

Lief, dank je wel! Ik heb nog zo’n klein elektrisch kacheltje, blij dat ik die niet weg heb gedaan in een opruimbui.

Dit is huur, ik heb gebeld maar ze beantwoorden niet, behalve bij levensbedreigende situaties. Ik heb nu een digitale melding gemaakt 🤞🏼

Staat er een telefoon nummer op de ketel? Dan zou ik dat nr bellen, dan vragen ze wel of je huurt en waar en als het goed is komt er iemand om het op te lossen 

Mama-Inge schreef op 10-01-2026 om 14:49:

[..]

Staat er een telefoon nummer op de ketel? Dan zou ik dat nr bellen, dan vragen ze wel of je huurt en waar en als het goed is komt er iemand om het op te lossen

Ik heb geen ketel helaas, het is hier stadsverwarming. Dat is nagekeken en is in orde. Het gaat om de vloerverwarmingunit waar iets kapot is, en dat gaat helaas via de verhuurder, die huren daar onderhoudsbedrijven voor in.

Loulou39 schreef op 10-01-2026 om 13:30:

[..]

Nee, zo waardeloos dit! Een buurman heeft er verstand van, die is vanmorgen langsgekomen, en die heeft ontdekt dat er een onderdeel stuk is en vervangen moet worden. Ik heb het zo koud dat ik letterlijk sta te rillen (dit is al sinds eergisteravond).

Kun je niet ergens logeren zolang het niet gemaakt is?

Loulou39 schreef op 10-01-2026 om 13:21:

Verwarming is stuk

Dat is een ongelukkig moment! 

Had waarschijnlijk al stiekem issues en dan moet-ie z'n best doen en houdt ermee op... Sterkte!

Moosey schreef op 09-01-2026 om 13:11:

Zul je altijd zien (ik heb mijn stukje dan ook twee keer extra overgelezen voordat ik op bericht plaatsen drukte)

Gerelateerde ergernis: dat mijn telefoon heel graag woorden in tweeën wil delen met een spatie ertussen die toch echt als één woord geschreven horen te worden, en dat ik dan vervolgens de cursor niet aan het begin van het tweede woord geplaatst krijg om de spatie te deleten. Zó irritant! Kan ik alsnog het tweede woord wissen en aan het eerste vast typen (typen, niet swipen, want dan maakt ie er weer twee woorden van :6)

Engelse ziekte noemen we dat. 

Schemerlampje schreef op 10-01-2026 om 15:08:

[..]

Kun je niet ergens logeren zolang het niet gemaakt is?

Ik wil graag bij mijn katje blijven (zij zou dan niet mee kunnen). Maar ik heb nu een grote deken op de bank en ik ga hopelijk vroeg naar bed: lekker onder m’n dikke dekbed, heb ik nu al zin in 😅.

Auwereel schreef op 10-01-2026 om 15:19:

[..]

Dat is een ongelukkig moment!

Had waarschijnlijk al stiekem issues en dan moet-ie z'n best doen en houdt ermee op... Sterkte!

Dank je wel!
Ja, wat een timing hè.. 😅 echt waardeloos.

Loulou39 schreef op 10-01-2026 om 18:07:

[..]

Dank je wel!

Vreselijk! Sterkte daarmee!

Loulou39 schreef op 10-01-2026 om 18:07:

[..]

Dank je wel!

Kun je een kruik warm maken?

Dank jullie!

Nee, helaas de enige kruik die ik had heb ik laatst weggedaan omdat ik die nooit gebruikte.

Maar ik had de roosters en de gordijnen meteen dichtgedaan gisteravond, het is nog wel te doen met een deken op de bank.
En ik ga over een uurtje ofzo lekker naar bed, m’n slaapkamer is altijd kouder (vind ik beter slapen) en m’n dekbed is heel dik; ga ik lekker nog even Netflix kijken of lezen. Ben ook best moe.

Grrrr, ik ben een paar jaar te laat met een broodrooster kopen. Ik heb van mijn ouders een Kitchen Aid in lavendelkleur gekregen, mooie kleur! En nu wil ik alles matchend hebben. Alleen is de kleur lavendel (of lila) niet meer hip. 

vanmorgen ruim een uur in de wachtrij gezeten voor kaartjes van de vrienden van Amstel LIVE voor volgend jaar. We gaan elk jaar maar volgend jaar dus helaas niet. Doen we eindelijk door de wachtrij waren was er geen kaartje meer te krijgen. Gelukkig gaan we dit jaar nog wel.
verder zat de dag vol kleine en iets minder kleine ergernissen. 

Pooh-Bear schreef op 10-01-2026 om 22:01:

vanmorgen ruim een uur in de wachtrij gezeten voor kaartjes van de vrienden van Amstel LIVE voor volgend jaar. We gaan elk jaar maar volgend jaar dus helaas niet. Doen we eindelijk door de wachtrij waren was er geen kaartje meer te krijgen. Gelukkig gaan we dit jaar nog wel.

O ja ik vind kaartjes kopen voor VVAL echt altijd bloed, zweet en tranen. Dan ben je er eindelijk doorheen, en klik je kaartjes aan, krijg je de melding: zijn niet meer beschikbaar. En dat x 100. Wij hadden al afgesproken om volgend jaar sowieso even over te slaan, maar ik kon het toch niet laten om even rond te neuzen vanmorgen. 

Pooh-Bear schreef op 10-01-2026 om 22:01:

Ik zou er ook best een keer naartoe willen maar ik schrik van de prijzen. En het is niet bij mij in de buurt dus wil dan ook een hotel nemen..

Maar het lijkt me wel een keer leuk om meegemaakt te hebben. Dus zit nog in dubio,

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.