Huiskamer
DGHK
31-12-2025 om 18:14
De buren hebben net zoals vorig jaar de hond alleen thuis gelaten.
Die is zich nu al zeker een kwartier de longen uit zijn lijf aan het blaffen.
Ze weten dat hun hond op alles reageert.
Ik heb ze net boos geappt, dat dit niet alleen mega verwaarlozing naar hun hond is, maar ook zeer asociaal is naar de buren.
Hun reactie is dat hij niet bang is, het blaffen is alleen maar een reactie.
Echt, stelletje achterlijken. Dit doe je gewoon niet.
Herfstappeltaart
31-12-2025 om 18:18
DGHK schreef op 31-12-2025 om 18:14:
Ik heb ze net boos geappt, dat dit niet alleen mega verwaarlozing naar hun hond is, maar ook zeer asociaal is naar de buren.
Wat erg....arm beest
stokstaart
31-12-2025 om 18:18
Dierenpolitie bellen een idee? Dit is bizar zielig!!!
Netherfield
31-12-2025 om 18:29
Ik wil degene die die enorme knal voor mijn huis afstak, het kanaal in smijten. Het ging goed met dochter die bang is voor knallen, maar nu niet meer. Doe gewoon niet…
Miepjecody
31-12-2025 om 18:37
Thora schreef op 31-12-2025 om 10:08:
Wat mij mateloos stoort zijn de nieuwsberichten. Nu doen ze dat van nature al maar nu met oudejaarsnacht op komst vinden ze het nodig om al dagenlang keer op keer weer te melden dat er extra politie ingezet gaat worden en extra brandweer omdat er extra rottigheid verwacht wordt vanwege het vuurwerkverbod dat volgend jaar in gaat. (Voor wie zich aan lange zinnen zonder komma's ergert.........sorry).
Maar steeds weer dat nieuws zorgt er bij voorbaat al voor dat mensen die in zijn voor een relletje nu al opgefokt de oudejaarsnacht in gaan en bij voorbaat al van plan zijn rotzooi te trappen.
En zeker omdat dit niet de eerste keer is dat juist de nieuwsberichten rotzooi veroorzaken erger ik mij hier aan.
Het moet niet gekker worden, dat het de schuld van de nieuwsberichten is?
In wat voor verknipt land leven we?
Herfstappeltaart
31-12-2025 om 18:39
Miepjecody schreef op 31-12-2025 om 18:37:
[..]
Het moet niet gekker worden, dat het de schuld van de nieuwsberichten is?
In wat voor verknipt land leven we?
Nee het is uiteraard niet de schuld van de nieuwsberichten maar dat constante gehamer erop vind ik ook niet slim. Alles wat je aandacht geeft groeit.
Bakblik
31-12-2025 om 18:48
Herfstappeltaart schreef op 31-12-2025 om 18:39:
[..]
Nee het is uiteraard niet de schuld van de nieuwsberichten maar dat constante gehamer erop vind ik ook niet slim. Alles wat je aandacht geeft groeit.
Precies dit.
Schoondochter
31-12-2025 om 18:49
Wat verschrikkelijk hufterig. Arm beestje.
Ted68
31-12-2025 om 19:22
Wat zielig, en echt aso....arm beest, DGHK
Heb hier 2 katten, die onder ons bed liggen. En een hond die hijgt en vandaag niet poept...en dat terwijl het hier echt heel rustig is. Maar gisteravond en vanavond een paar rotjes. Hond heeft homeopatische rustgevende middelen...
DGHK
31-12-2025 om 19:23
Update hond van de buren: voor deze keer is hij opgehaald.
Maar wij moesten niet zo zeuren.
Echt zo veel medelijden met dat beestje, ook al worden wij regelmatig gek van het vele blaffen.
Mick87
31-12-2025 om 19:40
ik irriteer me ook. Bij mij voor al vanaf 07.30 vuurwerk en vanaf 11.00 kwam het illegale knalspul. Zag al een pijl langs m'n raam zoeven. En 0p de galerij 4 hoog een stuk raam zwart van het kruid en vuurpijl ernaast. Bizar gedrag dit. Midden in een woonwijk. Ben nu aan het werk en hierna door naar vrienden in een dorp waar het rustiger is en slaap bij m'n moeder. Benieuwd wat ik morgen als ik thuis aan kom aantref. Blij dat ik niet thuis ben. Maar ben ook niet gerust op thuis. Ben bang dat er een keer een vuurpijl verkeerd landt of zo.
Echt ik verbaas me ieder jaar weer over deze achterlijke "Traditie".
Koettie
31-12-2025 om 19:49
Vind oud en nieuw altijd echt heel leuk maar ben zo moe! Amper geslapen vannacht en vanmiddag knalde ze te hard om wat in te halen.