Huiskamer
SuzyQFive
24-12-2025 om 20:43
Wilgenkatje- schreef op 24-12-2025 om 20:02:
Dat bij het tandenpoetsen op kerstavond het nepvoortandje van zn plaatje af viel. Nu loop ik beide kerstdagen plus weekend rond met een heksengebit. Wonderbaarlijke planning! Ga niet naar de spoedtandarts, die is voor ernstige pijn enzo. Pijn doet het niet, hoogstens aan iemands ogen.
Gelukkig is ons familiekerstfeest dit jaar al voorgaand gevierd, bof ik even!
Misschien vastplakken met Kukident oid?
kerst
24-12-2025 om 21:15
Vandaag een brief in de bus van Nationale Nederlanden van 21 november (!) waarin staat dat er een fout is gemaakt. Of ik binnen 4 weken even 1000 euro terug wil storten ![]()
Het gaat om geld uit een erfenis ook nog.
lientje69
24-12-2025 om 21:23
kerst schreef op 24-12-2025 om 21:15:
Vandaag een brief in de bus van Nationale Nederlanden van 21 november (!) waarin staat dat er een fout is gemaakt. Of ik binnen 4 weken even 1000 euro terug wil storten
dat is niet een beetje vervelend maar echt zwaar k#t zeg.
Netherfield
24-12-2025 om 21:28
Wij deden vanavond pakjes en diner bij mijn schoonzus. “We doen hapjes” zei zwager. Netherfield kreeg al honger bij het idee. We kregen: nogal waterige groentesoep. 1 stokbrood met zijn zessen. Daarna chocolaatjes en pindarotsjes. De kinderen kregen toen een frikandellentaart (ongeveer 4 frikandellen in bladerdeeg en dan rond zeg maar). Daarna toastjes die je kon besmeren/beleggen met aioli, tapenade of brie. Toen een rondje partysnacks. Zelf had jongste een monchoutaart gemaakt en meegenomen, die kregen we bij de koffie. De ergernis zit er dus in dat we voor de zoveelste keer te weinig eten hebben gekregen. Elke. Keer. Weer. Man vraagt net of we nog pizza in de vriezer hebben. Dochters vragen of we nog iets te eten hebben. Bij ons krijgen ze altijd hoofdgerecht, avg met twee groentes als hoofdgerecht en een toetje. Ik snap het gewoon niet.
Broodjebrie
24-12-2025 om 21:37
Vandaag een brief in de bus van Nationale Nederlanden van 21 november (!) waarin staat dat er een fout is gemaakt. Of ik binnen 4 weken even 1000 euro terug wil storten
Zo dan
Bakblik
24-12-2025 om 21:41
Netherfield schreef op 24-12-2025 om 21:28:
Wij deden vanavond pakjes en diner bij mijn schoonzus. “We doen hapjes” zei zwager. Netherfield kreeg al honger bij het idee. We kregen: nogal waterige groentesoep. 1 stokbrood met zijn zessen. Daarna chocolaatjes en pindarotsjes. De kinderen kregen toen een frikandellentaart (ongeveer 4 frikandellen in bladerdeeg en dan rond zeg maar). Daarna toastjes die je kon besmeren/beleggen met aioli, tapenade of brie. Toen een rondje partysnacks. Zelf had jongste een monchoutaart gemaakt en meegenomen, die kregen we bij de koffie. De ergernis zit er dus in dat we voor de zoveelste keer te weinig eten hebben gekregen. Elke. Keer. Weer. Man vraagt net of we nog pizza in de vriezer hebben. Dochters vragen of we nog iets te eten hebben. Bij ons krijgen ze altijd hoofdgerecht, avg met twee groentes als hoofdgerecht en een toetje. Ik snap het gewoon niet.
Wat een drama diner.
Hapjes is geen maaltijd. Dan kom ik ook met honger thuis. Gelukkig lang geleden dat ik zo'n maaltijd heb gehad.
Kampeerder
24-12-2025 om 21:49
Netherfield schreef op 24-12-2025 om 21:28:
Frikandellentaart is leuk voor het kerstdiner op school, bij de kleuters.
Hoe oud zijn je dochters? Mijn kinderen maakte je daar ook niet bij meer mee toen ze eenmaal acht waren of zo.
Yumi
24-12-2025 om 22:59
Brief terug, dat je het vervelend vindt dat er een fout is gemaakt en daarnaast de brief gedateerd is op 21 november, maar vandaag hebt ontvangen. Dat je bereidt bent om tot terugbetaling over te gaan, maar dat je de betalingstermijn van 4 weken nodig hebt, of dat je gezien de verhuizing en de feestdagen, per maand een x bedrag terugstort.
Vind dit wel een vreemde fout, geven ze wel een acceptabele uitleg?
Yumi
24-12-2025 om 23:03
Na alle kerstergernissen die sommige hier hebben, gooi ik er even een nieuwe in.... wat te denken van Pasen?
Bij Wibra liggen de schappen al vol met Paasartikelen
Het is kerst, maar bij Wibra liggen de schappen al vol met paasartikelen
Bloemenzee
24-12-2025 om 23:05
Yumi schreef op 24-12-2025 om 23:03:
Na alle kerstergernissen die sommige hier hebben, gooi ik er even een nieuwe in.... wat te denken van Pasen?
Bij Wibra liggen de schappen al vol met Paasartikelen![]()
Nee!
Happyapple
24-12-2025 om 23:11
Yumi schreef op 24-12-2025 om 23:03:
Bij Wibra liggen de schappen al vol met Paasartikelen![]()
Haha ik was al een beetje verbaasd over de carnaval en valenijn artikelen bij de action vandaag
Netherfield
24-12-2025 om 23:14
Kampeerder schreef op 24-12-2025 om 21:49:
[..]
Frikandellentaart is leuk voor het kerstdiner op school, bij de kleuters.
Hoe oud zijn je dochters? Mijn kinderen maakte je daar ook niet bij meer mee toen ze eenmaal acht waren of zo
Kampeerder schreef op 24-12-2025 om 21:49:
[..]
Frikandellentaart is leuk voor het kerstdiner op school, bij de kleuters. Hoe oud zijn je dochters? Mijn kinderen maakte je daar ook niet bij meer mee toen ze eenmaal acht waren of zo.
Ze zijn 15 en 17. Wel dol op frikandellen, dus wel punten voor originaliteit. Ofzo.
Ik verdenk zwager en schoonzus er ook altijd van dat ze als we weg zijn, nog van alles gaan eten. Maar goed, dat slaat natuurlijk nergens op. Een diner bij ons (kerst of gewoon dat mensen komen eten) is eigenlijk altijd dat we er bijna nog een dag van kunnen eten. Ach ja. Sommige mensen zal ik wel nooit begrijpen.