Huiskamer
kerst
29-11-2025 om 11:02
Erg vervelend Jujubee!
Ik denk dat weinig winkelpersoneel blij is met Black Friday. Ik doe er zelf niet aan mee. Maar die drukke winkels, ook met de sint en kerst..☹️
Bellebelle
29-11-2025 om 11:13
Ik mijd de stad altijd al op zaterdag, maar nu ga ik er echt niet heen.
Netherfield
29-11-2025 om 12:11
Ik erger me al een tijdje aan de vele reclamemails die ik krijg op een dag. Dus vanaf vandaag ga ik me overal uitschrijven als er zo’n knop bij zit! Ik ben me gewoon RSI aan het deleten af en toe.
lientje69
29-11-2025 om 12:28
Netherfield schreef op 29-11-2025 om 12:11:
Ik erger me al een tijdje aan de vele reclamemails die ik krijg op een dag. Dus vanaf vandaag ga ik me overal uitschrijven als er zo’n knop bij zit! Ik ben me gewoon RSI aan het deleten af en toe.
Ja zeker deze periode idd. Soms drie keer op een dag van dezelfde...
Yumi
29-11-2025 om 12:29
Happyapple schreef op 29-11-2025 om 09:37:
[..]
Daarom gebruik ik liever het afhaalpunt dan een automaat idd.
Daar kwam ik een tijd geleden ook achter, toen mijn pakket niet in de automaat kon. Maar inmiddels zijn de afhaalpunten ook overbelast, waardoor ik al een paar dagen de melding krijg dat het niet gelukt is om het pakket af te leveren bij (Bruna) het afhaalpunt. Bruna vertelde dat ze onvoldoende ruimte hebben en een deel moeten weigeren... schiet lekker op
Happyapple
29-11-2025 om 12:48
Yumi schreef op 29-11-2025 om 12:29:
[..]
Daar kwam ik een tijd geleden ook achter, toen mijn pakket niet in de automaat kon. Maar inmiddels zijn de afhaalpunten ook overbelast, waardoor ik al een paar dagen de melding krijg dat het niet gelukt is om het pakket af te leveren bij (Bruna) het afhaalpunt. Bruna vertelde dat ze onvoldoende ruimte hebben en een deel moeten weigeren... schiet lekker op
![]()
Ow echt joh? Wat een ellende. Dat heb ik hier nog niet meegemaakt gelukkig. Wel dat ik het punt tijdelijk niet kan selecteren bij vinted ofzo.
Grindelwald
29-11-2025 om 15:21
Dolfje schreef op 29-11-2025 om 07:44:
Dat ik nu al verlof aan moet vragen voor de vakanties van 2026. En we zouden met vrienden weer gaan. Zij hoeven dat nog niet te regelen dus of het gaat lukken samen weet ik niet want ik heb ook rekening te houden met een aantal collega's met wie ik taken deel. We kunnen dus niet tegelijk.
Man is er makkelijker in die zegt " graag of niet".
Ik moest het al voor 16 november doorgeven. Ook de losse vrije dagen. Alsof ik op 16 november weet wat ik bv op 14 april ga doen. Echt zo irritant. Ik ben nog lang niet met de vakantie van 2026 bezig. Mijn man hoeft het pas in februari door te geven.
Thora
29-11-2025 om 15:42
Aanbieding bij Hoogvliet. Knorr wereldgerechten 1,79. Ik pak een pak Burritos want mijn zoon komt volgende week eten. Altijd lekker dan. Normaal let ik altijd op of de aanbieding ook op de scanner staat. 1x doe ik dat niet en ja hoor. Het is een familiepak en die doet ten eerste niet mee aan de actie dus heb ik 4,54 betaald. Ten tweede is het veel te veel voor met zijn tweeën. Dat zijn twee ergernissen. 1 Hoogvliet zet pakken bij een aanbieding die er niet bij horen (doen ze allemaal trouwens). Maar ik heb niet opgelet, wat ik normaal wel doe.
Ik weet dat ik terug kan gaan maar daar heb ik zo'n geen zin in.
Spreekuurtje
29-11-2025 om 16:00
Thora schreef op 29-11-2025 om 15:42:
Aanbieding bij Hoogvliet. Knorr wereldgerechten 1,79. Ik pak een pak Burritos want mijn zoon komt volgende week eten. Altijd lekker dan. Normaal let ik altijd op of de aanbieding ook op de scanner staat. 1x doe ik dat niet en ja hoor. Het is een familiepak en die doet ten eerste niet mee aan de actie dus heb ik 4,54 betaald. Ten tweede is het veel te veel voor met zijn tweeën. Dat zijn twee ergernissen. 1 Hoogvliet zet pakken bij een aanbieding die er niet bij horen (doen ze allemaal trouwens). Maar ik heb niet opgelet, wat ik normaal wel doe.
Ik weet dat ik terug kan gaan maar daar heb ik zo'n geen zin in.
Je weet dat je eten in kan vriezen?
Sorry, maar ik kan dit niet negeren. Ik ben namelijk heel erg tegen voedselverspilling en dit soort teksten doen mijn handen altijd jeuken.
Neemt niet weg dat ik ergernis 1 begrijp hoor!
Broodjebrie
29-11-2025 om 16:03
Spreekuurtje schreef op 29-11-2025 om 16:00:
[..]
Sorry, maar ik kan dit niet negeren. Ik ben namelijk heel erg tegen voedselverspilling en dit soort teksten doen mijn handen altijd jeuken.
Maar niet alles is lekker uit de vriezer.
Bakblik
29-11-2025 om 16:12
Broodjebrie schreef op 29-11-2025 om 16:03:
[..]
Maar niet alles is lekker uit de vriezer.
Nou dat vooral.
Ik maak ook liever minder een dat het in 1 keer op gaat.
Dolfje
29-11-2025 om 16:13
Grindelwald schreef op 29-11-2025 om 15:21:
[..]
Ik moest het al voor 16 november doorgeven. Ook de losse vrije dagen. Alsof ik op 16 november weet wat ik bv op 14 april ga doen. Echt zo irritant. Ik ben nog lang niet met de vakantie van 2026 bezig. Mijn man hoeft het pas in februari door te geven.
16/11 is wel heel vroeg.
Ik kan tussendoor wel vrij vragen( maand van te voren wordt het rooster gemaakt) maar dit gaat vooral over de grote vakanties en rondom schoolvakanties en feestdagen. Leidinggevende gaat nu in het plansysteem de puzzel leggen dat er op de populaire dagen genoeg volk aanwezig is.
Grindelwald
29-11-2025 om 16:26
Dolfje schreef op 29-11-2025 om 16:13:
[..]
16/11 is wel heel vroeg.
Ik kan tussendoor wel vrij vragen( maand van te voren wordt het rooster gemaakt) maar dit gaat vooral over de grote vakanties en rondom schoolvakanties en feestdagen. Leidinggevende gaat nu in het plansysteem de puzzel leggen dat er op de populaire dagen genoeg volk aanwezig is.
Ik kan tussendoor ook wel vrij vragen. Maar de kans dat dat goedgekeurd gaat worden is klein. Vooral tijdens voorjaar en zomer. Dan krijg je als antwoord dan had je dat voor 16 november in moeten dienen.
Cle0
29-11-2025 om 16:59
Bellebelle schreef op 29-11-2025 om 10:58:
[..]
Dat had ik misschien ook moeten doen. Of thuis laten bezorgen. Het is ook geen wereldprobleem, maar gewoon irritant. @Jujubee, hopelijk heb je het een beetje overleefd vandaag. Ik begon ooit in een winkel gedurende de kerstperiode, dat was een soort shocktherapie, wat een drukte. Ik voelde mijn voeten niet meer aan het einde van de dag.
Nou ja of thuisbezorgen een betere optie is... mijn pakketje was onderweg, planning uiterlijk 16.35, krijg ik net een bericht 'sorry we zijn iets later maar sowieso voor 22.00' en vervolgens 'bezorging is niet gelukt het wordt naar een afhaalpunt gebracht'. Volgens mij past het pakketje in de brievenbus én ik heb neerzettoestemming gegeven, dus hoezo niet gelukt? Simpelweg niet geprobeerd omdat de route al uitloopt lijkt me eerder.
Schemerlampje
29-11-2025 om 17:08
Spreekuurtje schreef op 29-11-2025 om 16:00:
[..]
Ze zegt toch helemaal niet dat ze wat teveel is weggooit?