Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 29-11-2025 om 00:15:

[..]

Blij dat ik geen vriend heb, die "belofte" niet nakomen, zou mij een slapeloze nacht bezorgen

Zou hem wakker maken 😆

Haha. Toch gelukt dus ga tevreden slapen 

Weer niet uitgeslapen. En ben nog zo moe.

Dochter maakt een bende van haar liefdesleven en ik sta erbij en ik kijk ernaar. Ik weet dat het haar leven is en ik me er niet mee moet bemoeien, hun relatie hun zaak, maar mijn vingers jeuken. 

Dat ik nu al verlof aan moet vragen voor de vakanties van 2026. En we zouden met vrienden weer gaan. Zij hoeven dat nog niet te regelen dus of het gaat lukken samen weet ik niet want ik heb ook rekening te houden met een aantal collega's met wie ik taken deel. We kunnen dus niet tegelijk. 
Man is er makkelijker in die zegt " graag of niet". 

Weer te kort geslapen, moe, moe, moe en nog de hele dag werken op een van de drukste dagen van het jaar. Want black friday in de winkel. En de winkel moeten afsluiten, waar ik ook helemaal geen zin in heb. Twee kassa's tellen ben je wel even zoet mee. Is het al morgen? 

Sterkte vandaag Jujubee! Hopelijk gaat de werkdag snel voorbij door die drukte.

Dolfje schreef op 29-11-2025 om 08:16:

Sterkte vandaag Jujubee! Hopelijk gaat de werkdag snel voorbij door die drukte.

Dank je! Nou ja dat is het voordeel met de drukte, de dag is zo om. Maar er lopen momenteel zoveel kortingen door elkaar heen bij ons dat het niet meer bij te houden is en bepaalde dingen zijn online nu weer anders geprijsd dan bij ons in de winkel dus het is de hele dag zoeken, omrekenen en schakelen. Maar ja, na vandaag is het weer om. 

Jij ook sterkte met je vermoeidheid. 

Jujubee schreef op 29-11-2025 om 08:19:

[..]

Dank je! Nou ja dat is het voordeel met de drukte, de dag is zo om. Maar er lopen momenteel zoveel kortingen door elkaar heen bij ons dat het niet meer bij te houden is en bepaalde dingen zijn online nu weer anders geprijsd dan bij ons in de winkel dus het is de hele dag zoeken, omrekenen en schakelen. Maar ja, na vandaag is het weer om.

Jij ook sterkte met je vermoeidheid.

Ik word al moe als ik dit lees. Hopelijk is je dag heel snel voorbij!

Broodjebrie schreef op 29-11-2025 om 08:22:

[..]

Ik word al moe als ik dit lees. Hopelijk is je dag heel snel voorbij!

Haha ja, het is ook mega irritant. Onze bonnen zijn ook niet te snappen voor de klanten ( ze verrekenen de kortingen altijd heel raar en zelfs wij begrijpen het niet ) en we zijn momenteel ook lang zoet met retouren omdat mensen gisteren dan dingen in de winkel halen en er vandaag achter komen dat die online nu scherper geprijsd zijn of met extra black friday korting dus dat komt vandaag dan weer terug. En zo blijven we bezig. Na vandaag gewoon weer de normale aanbiedingen, goddank. Deze week was echt mega chaotisch. De hoge bazen op kantoor maken er echt een potje van en snappen niet hoeveel extra werk het geeft in de winkels, al die aanbiedingen die door elkaar lopen.  

Wat irritant Jujubee!

Jujubee schreef op 29-11-2025 om 08:46:

[..]

Haha ja, het is ook mega irritant. Onze bonnen zijn ook niet te snappen voor de klanten ( ze verrekenen de kortingen altijd heel raar en zelfs wij begrijpen het niet ) en we zijn momenteel ook lang zoet met retouren omdat mensen gisteren dan dingen in de winkel halen en er vandaag achter komen dat die online nu scherper geprijsd zijn of met extra black friday korting dus dat komt vandaag dan weer terug. En zo blijven we bezig. Na vandaag gewoon weer de normale aanbiedingen, goddank. Deze week was echt mega chaotisch. De hoge bazen op kantoor maken er echt een potje van en snappen niet hoeveel extra werk het geeft in de winkels, al die aanbiedingen die door elkaar lopen.

Oh wat een gedoe zeg.. 

Broodjebrie schreef op 29-11-2025 om 09:08:

[..]

Oh wat een gedoe zeg..

Ja zo zie je maar dat veel mensen van " hogerop" van alles bedenken wat zeer onhandig is voor de mensen op de werkvloer.

Bloemenzee schreef op 28-11-2025 om 21:54:

[..]

Heb ik ooit gehad omdat de automaat waarschijnlijk vol zat.

Daarom gebruik ik liever het afhaalpunt dan een automaat idd. 

Dolfje schreef op 29-11-2025 om 09:21:

[..]

Ja zo zie je maar dat veel mensen van " hogerop" van alles bedenken wat zeer onhandig is voor de mensen op de werkvloer.

Ja klopt.

Happyapple schreef op 29-11-2025 om 09:37:

[..]

Daarom gebruik ik liever het afhaalpunt dan een automaat idd.

Dat had ik misschien ook moeten doen. Of thuis laten bezorgen. Het is ook geen wereldprobleem, maar gewoon irritant. @Jujubee, hopelijk heb je het een beetje overleefd vandaag. Ik begon ooit in een winkel gedurende de kerstperiode, dat was een soort shocktherapie, wat een drukte. Ik voelde mijn voeten niet meer aan het einde van de dag.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.