Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dolfje schreef op 28-09-2025 om 10:09:

Ik denk dat ik gisteren 1 drankje teveel op heb

Haha, dat je een gezellige avond hebt gehad!

Aan kinderen van een jaar of 8 of 10 die op een soort mini crossmotoren aan het scheuren waren, op een wandelpad. Pa stond er trots naar te kijken. Hoe dan, denk ik dan.

Helpdesk schreef op 28-09-2025 om 15:27:

[..]

Haha, dat je een gezellige avond hebt gehad!

Zeker!

Zijn net ook even geweest maar nu alweer thuis. Zonder ook maar een alcoholische versnapering te pakken. Zouden we dan toch ooit verstandig worden 

SuzyQFive schreef op 28-09-2025 om 10:25:

[..]

Ja, heb hem al massaal gedeeld 😁

Getekend!

Ik wilde al roepen dit klinkt als een actiepunt voor de Fietsersbond.ze zijn me meer dan voor  

(Hier hebben ze ervoor gezorgd dat een doorfiets route niet 8 dagen is afgesloten voor een festival van 3,5e dag). 

Geërgerd aan het geteut over het weer dat sommige mensen doen. Het was heerlijk vanmiddag.  Heb nog even de stoelkussens gepakt en heerlijk buiten aan de thee gezeten. Nu is het avond en is het wat frisser maar nog lang niet koud wat mijn moeder wel steeds zegt. "De avonden zijn zó koud!"

Een wielrenner die tegen mij schreeuwde dat ik aan de kant moest. Vindt ze vaak zo asociaal!!!

Roos57 schreef op 28-09-2025 om 20:09:

Een wielrenner die tegen mij schreeuwde dat ik aan de kant moest. Vindt ze vaak zo asociaal!!!

Nou inderdaad, vooral in groepen.

Bellebelle schreef op 28-09-2025 om 20:10:

[..]

Nou inderdaad, vooral in groepen.

Nou dan berg je maar .

Dolfje schreef op 28-09-2025 om 16:05:

[..]

Zeker!

Zijn net ook even geweest maar nu alweer thuis. Zonder ook maar een alcoholische versnapering te pakken. Zouden we dan toch ooit verstandig worden

Verstand komt met de jaren 

Aan die halve gare jongen die bij First dates zat. Geen idee hoe hij heet. Dochter liet me een filmpje zien dat hij in een tvprogramma zat waar Beau ook bij was. Wat een wereldvreemd figuur. Ik hoop dat hij in de bijstand terechtkomt. Kan hij dat lekker gaan manifesteren.

Roos57 schreef op 28-09-2025 om 20:09:

Die fietsen meoten zo licht dat een bel blijkbaar geen optie meer is (trouwens verplicht). 

Netherfield schreef op 29-09-2025 om 08:06:

Aan die halve gare jongen die bij First dates zat. Geen idee hoe hij heet. Dochter liet me een filmpje zien dat hij in een tvprogramma zat waar Beau ook bij was. Wat een wereldvreemd figuur. Ik hoop dat hij in de bijstand terechtkomt. Kan hij dat lekker gaan manifesteren.

Emigreren mag ook, naar een kibboets of kolchose 

Eerste werkdag weer. Love mn werk maar dat inlezen en opstarten en meteen brandjes blussen de eerste week maakt een hoop vakantie gevoel ongedaan! 

Koettie schreef op 29-09-2025 om 08:34:

Eerste werkdag weer. Love mn werk maar dat inlezen en opstarten en meteen brandjes blussen de eerste week maakt een hoop vakantie gevoel ongedaan!

Dat is zo vervelend altijd, je bent ontspannen en hup je zit er meteen weer vol in.

• Aan 2 automobilisten op weg naar school. (Wij waren op de fiets)
  • 1e automobilist nota bene al in onze straat. Rijdt ineens achteruit het parkeervak uit. Ik vol op de remmen met kind achterop.
  • 2e automobilist, bij school. Het is een gevaarlijk stukje. Fietsers en auto's rijden op dezelfde weg. Inhalen is onmogelijk en door de gemeente is er al een stukje weg tot eenrichtingsverkeer gemaakt. Maar helaas, een automobilist dacht wel langs ons te kunnen rijden. Haalde ons in en raakte ons bijna.

Op een route van nog anderhalve kilometer bijna 2 keer voor mijn sokken gereden.

Bah

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.