Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat ik met een BH moet gaan slapen weer want mijn ene borst loopt steeds te vol met oedeem. 

M'n hoofd blijft maar aan staan en ik moet/wil slapen!

SuzyQFive schreef op 23-09-2025 om 23:14:

[..]

Ja, woonwijk de Hunze/Van Starkenborgh heeft best wat kinderen die aan de Korreweg op school zitten. En veel kinderen die aan de Korrewegkant van het water wonen zitten bij de Hunze op het VO, zelfs veel die daarover gaan die rand Lewenborg/Ulgersmaborg op het VO zitten. Lewenborgers gaan naar het centrum vaker via de Oostersluizen. Beijum en Hunze maar ook Bedumers gaan via de Korreweg.

Fietserspontje kan hier niet (te hoge kades en geen ruimte voor). En de ruimte waar nu de fietsbruggen zitten hebben ze nodig om de nieuwe brug te bouwen.

Onderschat de economische waarde van deze vaarweg niet, dat is voor RWS vele malen meer waard dan 16.000 fietsers.

Ik zou bijna zeggen na vier jaar: waarom Uberhaupt nog een brug voor Auto’s maken daar? Het stukje industriegebied heeft prima aansluiting met de ringweg en het gaat straks toch allemaal weg voor een woonwijkje.

Het feit dat er ooit wel geld voor was betekent dat fietsverkeer het vaarverkeer niet in de weg hoeft te zitten

Roos57 schreef op 23-09-2025 om 21:45:

[..]

Bedankt 🙏

En nee dat vind ik niet saai . Snap deze opmerking dan ook niet .

Ik bedoelde, dat dat actieve topics zijn, dus dan is dat toch niet saai? Wat vind je dan wel saai, of bedoel je het forum in het algemeen?

HAHA!wait..what schreef op 24-09-2025 om 00:25:

M'n hoofd blijft maar aan staan en ik moet/wil slapen!

Dat heb ik ook. Word er gek van.

Roos57 schreef op 23-09-2025 om 21:03:

ja ik vind het saai

Bedoel je de onderwerpen of dat het te rustig is? Of iets anders nog?

JtM schreef op 23-09-2025 om 16:58:

Beterschap Jujubee. Keelamandelen laten verwijderen op 'latere' leeftijd (lees: nadat je kind-af bent) is ellendig. Ik kan er over meepraten. Een uur nadat ik toentertijd ben geopereerd kon ik weer de OK in aangezien een van de wonden weer open was gesprongen.
Ik geloof dat ik er ook wel een dikke twee weken zoet mee bent geweest.

Dank je wel. Oh, wat ellendig dat je weer naar de OK moest met een nabloeding. Moest je nog een nachtje blijven ook toen? Dat was echt mijn ergste nachtmerrie, zo'n nabloeding. Ik ben al pansich voor ziekenhuizen en ga van mijn stokje van naalden en infusen dus ik was zo blij dat ik weer naar huis mocht. Het enige leuke vond ik dat mijn zaalverpleger echt een lief fotomodel was. ♥️ Wel jammer dat ik flauwviel waar hij bij was, haha. Ja, die week tijd die op de informatiefolder staat klopt niet echt bij volwassenen. Dat hadden ze wel even mogen zeggen. Dat dag 7-14 het ergst zouden zijn. De korsten zijn echt aan het loskomen nu en dat doet dus flink pijn. Ik hoef pas volgende week woensdag weer te werken dus ik haal het wel maar ik ben die bank nu wel zat. 

Al ben ik echt heel blij dat ze eruit zijn hoor, ik heb al mijn hele leven last van die krengen, veel amandelstenen ( en dus gore adem ), heel veel keelontstekingen en altijd snotverkouden. De verkoudheid is al een heel stuk minder nu. Het is voor een goed doel en het ergste is achter de rug. Nu even de laatste loodjes.

ik ben verkouden! 🤧 

JtM

JtM

24-09-2025 om 10:26 Topicstarter

Jujebee, ze moesten in het zkh toen de betreffende arts weer oproepen (die was al naar huis aangezien ik de laatste op de planning was) en daarna moest ik een nachtje blijven inderdaad! Nog even volhouden!

JtM schreef op 24-09-2025 om 10:26:

Jujebee, ze moesten in het zkh toen de betreffende arts weer oproepen (die was al naar huis aangezien ik de laatste op de planning was) en daarna moest ik een nachtje blijven inderdaad! Nog even volhouden!

He jakkes, wat naar. Ben je wel blij dat je het hebt laten doen? Daarna nog last van je amandelen gehad? Ja, nog heel eventjes, ik weet het. Komt goed. 

Ik vind het maar koud.

Dolfje schreef op 24-09-2025 om 11:08:

Ik vind het maar koud.

Ik ook!!
Echt zo’n omschakeling van dat hele hete weer naar deze kou.

Herfstappeltaart schreef op 24-09-2025 om 08:40:

[..]

Bedoel je de onderwerpen of dat het te rustig is? Of iets anders nog?

Ja te rustig. 

Maar  kan natuurlijk ook goed aan mezelf liggen 😊

Aan de tuinkussens van de buren. Ze zijn al iets van 3 weken bezig om de tuin te volledig te bestraten. En het is helemaal geen grote tuin.  Hele straat staat al die tijd vol met stenen, busjes, zand, afgegraven grond en weet ik veel wat nog meer. Ze maken heel veel lawaai en ik ben er wel klaar mee. Los van het feit dat ik ook niet snap om alles volledig te bestraten… zo zonde.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.