Huiskamer
Citroengraag
07-08-2025 om 20:43
SuzyQFive schreef op 07-08-2025 om 20:31:
[..]
Welke kleur heb je nodig? Ik heb hier nog veel liggen namelijk dus als ik de kleur heb wil ik het met liefde naar je opsturen
Ik hoop marigold en dat ik net na lang zoeken morgen alsnog de juiste kleur binnen krijg. Ik kreeg vandaag een te lichte kleur binnen, maar mijn kerststal heeft pas 1 kameel, dus die bolletjes komen in november wel😂 De leverbaarheid van Catania is zo slecht dat de twee wolwinkels bij mij in de buurt beiden over gaan op Durable.
Blijkt deze zending ook de verkeerde kleur, stuur ik je een pb!
Netherfield
07-08-2025 om 21:18
Aan dat mijn zus er zo’n gore bende van heeft in huis. Spinnenwebben, overal slingeren schoenen, wastafel vol tandpasta vlekken. Er wonen drie volwassenen in het huis (de jongste is 25+), ik snap het gewoon niet! Het zal nooit anders worden vrees ik.
kerst
08-08-2025 om 09:01
Netherfield schreef op 07-08-2025 om 21:18:
Aan dat mijn zus er zo’n gore bende van heeft in huis. Spinnenwebben, overal slingeren schoenen, wastafel vol tandpasta vlekken. Er wonen drie volwassenen in het huis (de jongste is 25+), ik snap het gewoon niet! Het zal nooit anders worden vrees ik.
Mannen huishouden, op je zus na?
Ik ben moe en over twee weken moet ik al tijdelijk verhuizen.
En krijg mijn brillen best moeilijk schoon. Alle brildoekjes al geprobeerd, brilspray. En als ze dan schoon zijn, met een halve dag weer vies..
Dolfje
08-08-2025 om 10:29
Ik ben niet vooruit te branden vandaag( eigenlijk de hele week al) . Zo ontzettend moe. Dacht eigenlijk ff flink te gaan huishouden maar meer dan de wc poetsen en ff naar de jumbo heb ik nog niet gedaan. Vanmiddag komt er iemand en gaan we lunchen en morgen met man een dagje weg, hopelijk dan wat keer energie.
Mama-Inge
08-08-2025 om 11:32
Bus/camper doet niets meer, geen vakantie in Frankrijk
En ik zou gaan douchen en daarna de wasmachine aan zetten
Maar man had spul voor de wasmachine neer gezet
Dat dus eerst uitgezocht en meer als de helft weg gegooid en nu ben ik in de tuin bezig want er zat wat tuinspul bij en dat wou ik op zijn plaats zetten/ hangen maar kon er niet bij
HAHA!wait..what
08-08-2025 om 11:35
SuzyQFive schreef op 07-08-2025 om 20:58:
Dat die Au Pairs uit het gelijknamige programma zo snel opgeven…
Ik vind het ook bizar! Met dat gewauwel dat ze voor zichzelf kiezen en blabla..
Het lijkt of ze niks gewend zijn!
Die jongen in dat rijke gezin vind ik het wel goed doen. Hij heeft het vooral moeilijk met hoe die ouders met de kinderen omgaan. Dat vind ik wel lief!
SuzyQFive
08-08-2025 om 13:03
Mama-Inge schreef op 08-08-2025 om 11:32:
Dat dus eerst uitgezocht en meer als de helft weg gegooid en nu ben ik in de tuin bezig want er zat wat tuinspul bij en dat wou ik op zijn plaats zetten/ hangen maar kon er niet bij
Ah nee
dat is rot! Is het zo erg stuk dat het niet gemaakt kan worden?
SuzyQFive
08-08-2025 om 13:08
HAHA!wait..what schreef op 08-08-2025 om 11:35:
[..]
Ik vind het ook bizar! Met dat gewauwel dat ze voor zichzelf kiezen en blabla..
Het lijkt of ze niks gewend zijn!Die jongen in dat rijke gezin vind ik het wel goed doen. Hij heeft het vooral moeilijk met hoe die ouders met de kinderen omgaan. Dat vind ik wel lief!
Ja, dat is een goeie hoor.
Echt een schat, die zou echt op een school/BSO/jeugdwerk oid moeten gaan werken.
Dat Friese meisje is ook wel prima trouwens hoor, lastig dat ze haar droom niet na kan streven door haar dyscalculie. Al gaan sommige pabo’s nu over op weer een kleuterstroom en bovenbouwstroom. Dit is zo’n Famke die je het ook gewoon gunt.
Mama-Inge
08-08-2025 om 13:11
SuzyQFive schreef op 08-08-2025 om 13:03:
[..]
Ah nee
dat is rot! Is het zo erg stuk dat het niet gemaakt kan worden?
Word heel duur om te repareren, man is er helemaal klaar mee en wil het ding weg en een andere auto.
Koettie
08-08-2025 om 13:25
Ik wilde dingen bestellen bij de ikea maar kan de bezorging maar inplannen tot woensdag en wil het vrijdag laten bezorgen.
Citroengraag
08-08-2025 om 14:55
SuzyQFive schreef op 07-08-2025 om 20:31:
[..]
Welke kleur heb je nodig? Ik heb hier nog veel liggen namelijk dus als ik de kleur heb wil ik het met liefde naar je opsturen
Ik heb via Yarnies de juiste kleur binnen. Wat lief dat je het aanbood!
HAHA!wait..what
08-08-2025 om 19:19
Mama-Inge schreef op 08-08-2025 om 11:32:
Oh nee wat rot van jullie vakantie
HAHA!wait..what
08-08-2025 om 19:21
SuzyQFive schreef op 08-08-2025 om 13:08:
[..]
Ja, dat is een goeie hoor.
Echt een schat, die zou echt op een school/BSO/jeugdwerk oid moeten gaan werken.
Dat Friese meisje is ook wel prima trouwens hoor, lastig dat ze haar droom niet na kan streven door haar dyscalculie. Al gaan sommige pabo’s nu over op weer een kleuterstroom en bovenbouwstroom. Dit is zo’n Famke die je het ook gewoon gunt.
Ja, zij is/doet het ook goed ja
Gun het haar ook heel erg dat ze iets in die richting kan gaan doen!
HAHA!wait..what
08-08-2025 om 19:24
Ik heb sinds we terug zijn van vakantie (maandag) al last van hoofdpijn.
Schouder/nek zit ook vast maar weet niet of het daardoor komt?
Dochter is een paar dagen ziek geweest en man nu ook dus heel gezellig is het niet.
Ben eigenlijk jarig vandaag maar ik ben blij dat ik het volgend weekend pas vier 
Hopelijk allemaal weer fit tegen die tijd!