Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

oudmaarnognietkoud schreef op 07-08-2025 om 11:31:

[..]

Dat mag van mij ook hoor maar óp de tafel is idioot.

Ja vind ik ook

Ben even tegen de draad in vandaag. Nergens zin in, niet in eten of wat dan ook. Voel me wel een beetje depri. Heb een verleden van depressieve gevoelens en gedachtes. Hoop niet dat ik er weer last van ga krijgen, wil niet weer aan de medicatie( juist daarmee gestopt in 2023 en 30 kilo mee afgevallen)

Je mag het misschien niet zeggen, maar wat een hoop 'het is vakantie' topics de laatste tijd zeg. Bah 

Naminokurashi schreef op 07-08-2025 om 13:00:

Ben even tegen de draad in vandaag. Nergens zin in, niet in eten of wat dan ook. Voel me wel een beetje depri. Heb een verleden van depressieve gevoelens en gedachtes. Hoop niet dat ik er weer last van ga krijgen, wil niet weer aan de medicatie( juist daarmee gestopt in 2023 en 30 kilo mee afgevallen)

Misschien heb je mooi weer en zon nodig? (Ik wel iig 🥴). 

Wil ik op youtube migraine relief muziek opzetten, zit er reclame voor van superenge horrorfilm. 

mut

mut

07-08-2025 om 16:42

SuzyQFive schreef op 07-08-2025 om 13:55:

[..]

Misschien heb je mooi weer en zon nodig? (Ik wel iig 🥴).

Zit eraan te komen. Verwachting voor dinsdag is 34 of 35 graden.

mut schreef op 07-08-2025 om 16:42:

[..]

Oh echt? Normaal vind ik dat niet zo erg maar we zijn op het werk met een verhuizing bezig en moeten gaan sjouwen. Plat dak en geen airco 

[..]

Zó geen zin in,  maar ik weet wel beter dan te mopperen want hoewel ik de zomer tot nu toe helemaal prima vind, gun ik de zonaanbidders ook dit soort dagen. Maar niet teveel graag anders smelt ik 🫠

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-08-2025 om 17:24

[..]

hier 27 graden. Dat scheelt een stuk

Mijn ergernis heeft ook met het weer te maken. Het is de laatste tijd geen echt lekker weer geweest om in de tuin te zitten. Het waait te hard of het regent. Net een uurtje buiten gezeten maar het begon weer te regenen.

Friezinnetje schreef op 07-08-2025 om 17:24:

[..]

Hier 31. Provincie Utrecht 

mut

mut

07-08-2025 om 18:25

Friezinnetje schreef op 07-08-2025 om 17:24:

[..]

Was op het journaal (vrt 1 om 13.00) voor regio Kempen. Maar als ik op mijn gsm kijk zou het in mijn woonplaats 31 worden. Nog te warm naar mijn mening.

Ik kan het klein leed topic even niet vinden. Ik heb een kraamcadeautje bijna af, een gehaakte vos en nu is de kleur die op is nergens meer leverbaar (catania katoen). Ik moet dus ongeveer vier uur werk overdoen in een leverbare vossenkleur van ander merk. 

[..]

ah verdorie dan ben ik aan het werk in de airco dat wel... 

Citroengraag schreef op 07-08-2025 om 19:35:

Ik kan het klein leed topic even niet vinden. Ik heb een kraamcadeautje bijna af, een gehaakte vos en nu is de kleur die op is nergens meer leverbaar (catania katoen). Ik moet dus ongeveer vier uur werk overdoen in een leverbare vossenkleur van ander merk.

Welke kleur heb je nodig? Ik heb hier nog veel liggen namelijk dus als ik de kleur heb wil ik het met liefde naar je opsturen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.