Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Werd wakker met knallende koppijn

Netherfield schreef op 30-07-2025 om 09:59:

Aan man die terwijl we op vakantie in Frankrijk zijn, een collega belt die hem appte met een vraag. Eigenlijk 2 ergernissen, hoezo app je een collega in zijn vakantie en waarom gaat man hem dan bellen?!?

Oh dit zou ik ook slecht trekken. Wij hebben diverse app groepen op het werk en die archiveren we ( de collega's) eigenlijk bijna allemaal als we op vakantie zijn.  Alleen eentje voor de fun waar ik met een paar lievelingscollega /vriendinnen in zit laat ik open staan. Maar dat gaat altijd meer over privé dan werk.

Man wordt ook vaak gebeld door collegas maar neemt dat gelukkig bijna nooit op. Hooguit als het een vriend -collega is. 

lientje69 schreef op 30-07-2025 om 10:14:

Ik erger me aan mijn gebrek aan energie.

bij ons gaan mensen die met een prive telefoon in de appgroep zitten eruit tijdens de vakantie. Gelukkig heb ik alle groepjes op de werktelefoon en die ligt lekker thuis nu. Mijn leidinggevende heeft mijn prive nummer, maar hij is zelf op vakantie dus daar verwacht ik weinig van.

Ik woon in een buurtje met vrij smalle straten, als tegenliggers elkaar willen passeren moet een van beiden even in een parkeervak gaan staan of een stukje achteruit rijden. Goed gebruik is dat je dan de ander even bedankt door je hand op te steken. Gewoon even vriendelijk samenwerken. 

Ik erger me eigenlijk wel aan mensen die stug vooruit blijven kijken en niet even hun hand opsteken. Alsof het hun vanzelfsprekende recht is dat jij aan de kant gaat. 
Gek genoeg zijn dat meestal vrouwen. Mannen lijken wel meer gewend om hun hand op te steken. 

(weet niet of ik deze al eerder had gepost, maar gistermiddag viel het me weer op) 

natuurlijk is DHL weer laat  normaal maakt het me niet uit, maar vandaag heb ik er geen tijd voor.

Ginevra schreef op 30-07-2025 om 12:49:

Ik woon in een buurtje met vrij smalle straten, als tegenliggers elkaar willen passeren moet een van beiden even in een parkeervak gaan staan of een stukje achteruit rijden. Goed gebruik is dat je dan de ander even bedankt door je hand op te steken. Gewoon even vriendelijk samenwerken.

Ik erger me eigenlijk wel aan mensen die stug vooruit blijven kijken en niet even hun hand opsteken. Alsof het hun vanzelfsprekende recht is dat jij aan de kant gaat.
Gek genoeg zijn dat meestal vrouwen. Mannen lijken wel meer gewend om hun hand op te steken.

(weet niet of ik deze al eerder had gepost, maar gistermiddag viel het me weer op)

Had het nog niet gelezen , hier op smalle landweggetjes waar de bermen heel slecht zijn, dat we dat ook doen. Maar er zijn inderdaad ook zat die gewoon door rijden alsof de wereld van hun is en dat het vanzelfsprekend is dat de ander voor hun aan de kant gaat.

Je ziet het eigenlijk al aan de manier hoe ze aan komen rijden en dan zijn er zat uitwijk plekken waar ze dan even kunnen wachten (zitten eigenlijk alleen aan die kant) Maar nee hoor, gewoon door rijden en inderdaad niet even de hand omhoog als je aan de kant gaat.

lientje69 schreef op 30-07-2025 om 10:14:

Ik erger me aan mijn gebrek aan energie.

Dat vind ik niet heel gek met alles wat jij moet doen, ik word al moe als ik het lees. Hou je taai!

dat werkgever me volgende week weer eens extra heeft ingepland. Ik ga ze maar weer eens mailen..

Ik heb zo'n hekel aan spierpijn. Kan er echt bloedchagerijnig van worden 

Mijn Dyson is kapot. Na de vakantie maar opzoek naar een nieuwe steelstofzuiger.

Dat ik al de hele dag het gevoel heb dat het donderdag is en morgen dus vrijdag 

waarom zijn die verhuisdozen zo klein..

Ik heb een nieuwe telefoon. Er is van alles verdwenen.  Moet overal opnieuw inloggen. Hij is groter en ligt dus niet zo prettig in de hand als de vorige ( tegenwoordig hebben ze allemaal zo'n groot scherm )
Kortom moet erg wennen. Lichte ergernissen. Wel blij dat dochter een groot deel van de installatie heeft gedaan want zelf ben ik niet zo handig. 

Bailey26 schreef op 30-07-2025 om 16:38:

Mijn Dyson is kapot. Na de vakantie maar opzoek naar een nieuwe steelstofzuiger.

Als het de accu is kan je die heel gemakkelijk vervangen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.