Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Oh en ik heb me ook ge-ergerd vandaag, aan al die stomme speedboten op het water.. Ik wilde lekker een stuk suppen vanavond, ging expres al wat lastig in de hoop dat het rustig zou zijn, maar nee hoor. Morgen maar heel vroeg nog een poging doen, dan liggen die lui hopelijk nog op één oor..

Loulou39 schreef op 30-06-2025 om 21:08:

[..]

Ik vind het zo vervelend voor je! Ik ken je niet eens echt, maar ik zou je zo graag willen helpen of gewoon iets doen in ieder geval. Wel fijn dat de artsen er snel waren, maar wel een beetje bittersweet zoals ze dat in het Engels zeggen.

Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je heel snel weer naar huis kan🌸!

Dank je wel 😘

Meer waarbij Via op eduroam niet goed werkt trouwens? 
Elke keer als ik op Eduroam zit (zoals nu in het zh, of op school) dan doet Via het niet goed. 

Ik weet niet eens wat eduroam is😅
Sterkte met het herstel Suzy!

Mijn ergernis vandaag: wekker moest een uur eerder want man moest vroeger beginnen.  Matig geslapen  door de warmte. Ik moet zo ook aan de slag ( zorg ) en heb een drukke dag voor de boeg. Na het werk nog  met moeder naar de podoloog.  En nu al moe. Liefst zou ik mijn bed weer induiken

SuzyQFive schreef op 30-06-2025 om 23:37:

Elke keer als ik op Eduroam zit (zoals nu in het zh, of op school) dan doet Via het niet goed.

Nee, geen last van, ik zit as we speak op eduroam. 

Bedankt voor alle tips lieve mensen.
veel heeft ie al of al een keer gedaan, maar ik ga de rest even rustig uitzoeken 

dank! Fijne dag allen.

lientje69 schreef op 01-07-2025 om 06:19:

Ik weet niet eens wat eduroam is😅
Sterkte met het herstel Suzy!

Het netwerk waar de meeste onderwijsinstellingen gebruik van maken. Dan maakt het niet uit in welk onderwijsgebouw je bent, je hebt meteen wifi. 
Omdat dit een UMC is valt het onder een onderwijsinstelling. 

SuzyQFive schreef op 01-07-2025 om 12:26:

[..]

Het netwerk waar de meeste onderwijsinstellingen gebruik van maken. Dan maakt het niet uit in welk onderwijsgebouw je bent, je hebt meteen wifi.
Omdat dit een UMC is valt het onder een onderwijsinstelling.

SuzyQFive sterkte met herstel! 

Mijn telefoon wil na een update niet meer met Eduroam. Eerst was hij wat trager en toen het tijd was om van wachtwoord te wisselen kan ik niet meer inloggen. Zelfs een nieuwe account wil niet verbinden.  Niet op de school waar ik werk niet op openbare plekken waar eduroam hangt,  nergens. 

It types weten er geen raad mee. Werkend bij een isk is het niet hebben van WiFi wel heel lastig als ik veel google translate moet gebruiken. 

Bakblik schreef op 01-07-2025 om 12:32:

[..]

SuzyQFive sterkte met herstel!

Mijn telefoon wil na een update niet meer met Eduroam. Eerst was hij wat trager en toen het tijd was om van wachtwoord te wisselen kan ik niet meer inloggen. Zelfs een nieuwe account wil niet verbinden. Niet op de school waar ik werk niet op openbare plekken waar eduroam hangt, nergens.

It types weten er geen raad mee. Werkend bij een isk is het niet hebben van WiFi wel heel lastig als ik veel google translate moet gebruiken.

Nou idd… Ik begeleid dus leerlingen die vanuit de ISK in regulier binnenstromen. 

Heeft jullie ISK geen eigen netwerk ook? Hier in Groningen heeft openbaar en christelijk onderwijs ook nog hun eigen netwerk. ISK zit hier bij O2G2. 

SuzyQFive schreef op 30-06-2025 om 23:37:

Ik heb even mijn 5G uitgezet en zit nu via Eduroam op het forum, gaat goed.

SuzyQFive schreef op 01-07-2025 om 12:51:

[..]

Nou idd… Ik begeleid dus leerlingen die vanuit de ISK in regulier binnenstromen.

Heeft jullie ISK geen eigen netwerk ook? Hier in Groningen heeft openbaar en christelijk onderwijs ook nog hun eigen netwerk. ISK zit hier bij O2G2.

Nee geen eigen netwerk. Ik zie wel een netwerk hangen van de naastgelegen kerk maar daar heb ik geen wachtwoord van. 

SuzyQFive dit is de 3de keer toch? Vind het heel erg voor je en hoop dat het de ab snel aanslaat. Sterkte!

Soms vraag ik me af hoe serieus mijn functie Euh rol genomen word. 
Ik denk dat het m in het woord zit, wat ik doe is een rol en geen functie maar de praktijk is dat het een functie is en geen rol. Maar goed, dat is een ergernis maar groter is nog dat er dingen achter mijn rug om gedaan worden. We zijn met zn tweeën maar delen de ergernis. Echt, super veel stress om alles voor de student goed te krijgen, worden er zulke beslissingen genomen achter ons om en nu moeten we ineens alle zeilen bijzetten om nog een extra iemand kwijt te kunnen waar we geen ruimte voor hebben. 
Echt hoor, shoot me.

Heetste dag ooit en ik ben echt snipverkouden sinds gister. Kan niet eens met thee onder een dekentje! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.