Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 29-06-2025 om 18:01:

[..]

Hoop dat je er geen last van hebt, verbranden is pijnlijk.

Ja heb er wel wat last van. Heb gelukkig aftersun in huis.

Loeki72 schreef op 29-06-2025 om 14:04:

Ik zat net naar de weerapp te kijken. Dinsdag wordt het 35 graden,. En dat geven ze dan het cijfer 10. Vreselijk.

Dat vind ik altijd zo stom. En dan krijgt 18 graden met een enkele bui een 5. Ik weet wel wat ik liever heb.

Morgen ook werken en onze airco is stuk... Het is koud in onze kantoortuin. Die zit boven en cliënt gesprekken zijn of beneden in een spreekkamer of huisbezoeken dus ga van 16graden kantoortuin (en dus vest/trui) naar 25+ elke keer. 

Ik heb collega's die meerdere lagen kleding aantrekken, ook op bloedhete dagen.
Vervolgens hebben ze het heel heet en gaat de airco op standje vrieskist.
Dan denk ik, doe dat vest/trui/jasje dan uit.

En ze doen het allemaal, dus het advies aan mij is: doe dan een vestje aan.
Ja, als het buiten 26-30 graden is, moet ik een vest meenemen? Ik vind daar wat van...

Loulou39 schreef op 29-06-2025 om 19:02:

Ik heb collega's die meerdere lagen kleding aantrekken, ook op bloedhete dagen.
Vervolgens hebben ze het heel heet en gaat de airco op standje vrieskist.
Dan denk ik, doe dat vest/trui/jasje dan uit.

En ze doen het allemaal, dus het advies aan mij is: doe dan een vestje aan.
Ja, als het buiten 26-30 graden is, moet ik een vest meenemen? Ik vind daar wat van...

Zo had een collega het van de winter steenkoud, vind ik niet gek in alleen een dun hemdje...

Dolfje schreef op 29-06-2025 om 19:49:

[..]

Zo had een collega het van de winter steenkoud, vind ik niet gek in alleen een dun hemdje...

Dit is precies wat ik bedoel inderdaad. En dan moet een ander zich aanpassen 😄.

Ik kan niet slapen door het geleuter van de achterburen. Die tokkies hoeven morgen toch niet te werken (zitten allemaal in de uitkering) maar ik wel!

Ook ik mag morgen in de hitte op kantoor zitten (gelukkig mag ik wel stil zitten) maar oud gebouw zonder airco of ventilatoren

Beterschap Suzie!!!

Ik erger me aan mezelf. Heb hoofdpijn en ben misselijk. Waarschijnlijk van de warmte en de ellende moet nog beginnen vandaag en morgen (37gr!  )

Pooh-Bear schreef op 29-06-2025 om 16:16:

Zo geen zin in die hitte komende week. Moet ook gewoon werken en niet op kantoor met airco.
Kreeg wel een hitte protocol van mijn werk maar daar hebben we niks aan. Want dat is vooral dat we extra op onze cliënten moeten letten. (werk in de huishoudelijke thuiszorg)
Verder staan in dat hitteprotocol alleen maar dingen hoe we voor onze cliënten moeten zorgen op manieren die totaal niet van toepassing is als je huishoudelijke zorg doet.
Gelukkig weten al mijn clienten prima zelf hoe ze koel moeten blijven.

Azul5 schreef op 30-06-2025 om 10:56:

[..]

Hier precies hetzelfde. Zo jammer.

JtM

JtM

30-06-2025 om 12:01 Topicstarter

Mijn lippen zien er niet uit. Op twee plekken korsten door de koortslippen zo lelijk! 

En die voorspelde warmte, op zoons school is het de laatste schoolweek met een hoop leuke activiteiten. De activiteit voor woensdag gaat 'hopelijk' niet door, lijkt me enigszins onverantwoord. 

Ijskoude voeten met dit weer. Stomme bloeddrukmedicatie. 

En nieuwe schoenen gekocht, precies dezelfde die ik al had, zelfde model, zelfde zool, dezelfde voetbreedte (G) en toch zijn ze een halve centimeter smaller   ....Als ze niet bevallen koop ik niet meer schoenen online.  

Mijn kat begint om 17 uur al te zeuren als hij om 18.30 uur eten krijgt.. 

aan mezelf omdat ik al de hele dag (of eigenlijk t hele weekend) loop na te denken over wat ik man voor zijn verjaardag (over 2 wk, begin 50) toch moet geven. Ik ben wat aan het vissen maar hij weet zelf ook niks. 
En ik kan niet weer aankomen met uit eten want dat doen we al regelmatig....

Nikki1973 schreef op 30-06-2025 om 17:40:

aan mezelf omdat ik al de hele dag (of eigenlijk t hele weekend) loop na te denken over wat ik man voor zijn verjaardag (over 2 wk, begin 50) toch moet geven. Ik ben wat aan het vissen maar hij weet zelf ook niks.

Ik heb mijn man voor zijn 55ste een vlieglesje op Texel gegeven. Hij vond het geweldig. 

Zijn laatste cadeau was een activiteit met zijn lievelingsdier, ezeltjes.

Nikki1973 schreef op 30-06-2025 om 17:40:

Wat vind man leuk? En wat is het budget?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.