Huiskamer
Rockstar
20-06-2025 om 16:11
Loulou39 schreef op 20-06-2025 om 12:28:
Ik erger me weer eens aan mezelf: ik heb weinig computerkennis (ik kan mijn werk er prima op doen, maar nieuwe dingen etc... ).
En dan vandaag toch dingen uitproberen, en nu in de stress of dit wel goed is gegaan. Zo stom!
Dat is hoe je leert! 99% van mijn werk als ITer is dat dus dat betekent dat je het goed deed. 
Ik erger me ook aan die Top, de halve provincie is ontwricht zo wat. Ik wilde gewoon naar huis, kwam niet eens in de buurt van Den Haag maar nope toch alles drama.
Ginevra
20-06-2025 om 16:17
Ik zat een beetje te zoeken naar recepten en vond een recept dat volgens de omschrijving "boordevol groente!" zit. Wel 105 gram per persoon...... Ik versta toch iets anders onder boordevol.
Citroengraag
20-06-2025 om 16:44
Ginevra schreef op 20-06-2025 om 16:17:
Ik zat een beetje te zoeken naar recepten en vond een recept dat volgens de omschrijving "boordevol groente!" zit. Wel 105 gram per persoon...... Ik versta toch iets anders onder boordevol.
Als mijn tieners te weinig groente eten naar mijn voorkeur maak ik gado gado, gaat er minstens 300, eerder 400 gram in.
MissHolmes
20-06-2025 om 16:59
Nikki1973 schreef op 02-05-2025 om 09:45:
Al een paar dagen aan de klusser van de buurman. Die denkt dat ie een of andere volkszanger is want loopt de hele dag Hazes te zingen. Oké, minder erg dan een bouwvakkers radio.
Het huis wordt opgeknapt voor verhuur/ verkoop. Ik hoop maar dat we rustige buren krijgen. Vorige buurvrouw was in de 90, daar hadden we geen last van.
Als je het echt niet uithoudt, ik zing opera, ik kan ook aardig wat herrie maken en misschien stopt ie als ik onder zn raam er ff een ariaatje uitknal 😆?
Ik had APK (en dat vind ik sowieso al stom) bij een 1 mansgarage, die man was druk en nee niet terecht i know maar het duurde retelang en dat vond ik nogal irritant..
SuzyQFive
20-06-2025 om 17:57
Grindelwald schreef op 20-06-2025 om 17:27:
Aan dat eeuwige eten koken elke dag. Soms ben ik daar zo klaar mee!
Nou, vooral bedenken wat je moet gaan eten.
Ik had nog een zelfgemaakte maaltijdsalade dus die heb ik net gegeten.
Wieder
20-06-2025 om 18:09
Ugh, ik heb de hele dag al gekookt op mijn werk, daarna op mijn werk nog een lekkere uitebreide salade in elkaar gedraaid voor mijn dochter die een barbecue heeft op háár werk waar ik dan weer langs rij op weg naar huis dus die heb ik daar afgegeven. En nu moet ik eigenlijk thuis nog koken, maar ik ben echt uitgekookt voor vandaag. Man en andere dochter eten poffertjes en ik neem zo wel een boterham.
Grindelwald
20-06-2025 om 18:40
SuzyQFive schreef op 20-06-2025 om 17:57:
[..]
Nou, vooral bedenken wat je moet gaan eten.
Ik had nog een zelfgemaakte maaltijdsalade dus die heb ik net gegeten.
Ja dat ook ja. En dan rekening moeten houden met wie wat wel en niet lust.
Grindelwald
20-06-2025 om 18:41
Wieder schreef op 20-06-2025 om 18:09:
[..]
Ugh, ik heb de hele dag al gekookt op mijn werk, daarna op mijn werk nog een lekkere uitebreide salade in elkaar gedraaid voor mijn dochter die een barbecue heeft op háár werk waar ik dan weer langs rij op weg naar huis dus die heb ik daar afgegeven. En nu moet ik eigenlijk thuis nog koken, maar ik ben echt uitgekookt voor vandaag. Man en andere dochter eten poffertjes en ik neem zo wel een boterham.
Jij hebt je kook portie voor vandaag wel gehad inderdaad 🙄
lientje69
20-06-2025 om 18:49
Ik ben blijven steken bij het vijfde ding van mijn todo list vandaag. In slaap gevallen op de bank. En nu wakker maar voel me een partij verrot. 
Schoondochter
20-06-2025 om 18:52
lientje69 schreef op 20-06-2025 om 18:49:
Ik ben blijven steken bij het vijfde ding van mijn todo list vandaag. In slaap gevallen op de bank. En nu wakker maar voel me een partij verrot.
Pas op jezelf hè 
Loulou39
20-06-2025 om 20:16
Ik ook! En ik doe het ook al meerdere dagen niet.
Ik ben nu de vriezer aan het leegeten. Omdat ik altijd vergeet om op de bakjes te schrijven wat er in zit, is het nu elke dag een verrassing wat ik eet (maar ik heb het zelf allemaal gemaakt, dus ik lust alles 😂).
En als afwisseling af en toe een maaltijdsalade, gooi ik wat rucola of spinazie ofzo in een schaal en dan kijk ik wat ik verder in huis heb (puntpaprika, olijven, tomaatjes, komkommer, druiven, etc. net waar ik zin in heb).
Citroengraag
20-06-2025 om 20:20
Als ik een ding heb geleerd van mijn zus met vijf kinderen: kook nooit iets wat je zelf niet lust. Met vijf kinderen heb je iedere dag gezeur, dus als je het dan ook nog zelf niet lekker vindt....
kerst
20-06-2025 om 20:34
Precies dat!
Nu tweeënhalf uur bezig geweest. Ook voor morgen en overmorgen, dan is mij te warm om te
koken. En nog bananenbrood gemaakt.
De kant en klare maaltijden bij de supermarkt zijn te duur en te zout helaas..
Loulou39
21-06-2025 om 00:09
Vandaag mocht ik voor het eerst van mezelf in weken een ijsje.
Ik vond de hoorntjes al vrij smal en klein, en de bolletjes lagen er echt op, niet een beetje er in. Dus na twee keer proeven lagen beide bolletjes op de grond....
Duur grapje voor € 3,90