Huiskamer
JtM
20-06-2025 om 07:16
Nog even spannend Evaluna, hopen dat het balletje jouw kant oprolt! Ik duim voor je mee!
JtM
20-06-2025 om 07:17
OT: mijn planning van vandaag. Zoon gaat vandaag op zijn eerste kamp, ik moet nog best veel doen maar heb ook een redelijk volle agenda met werk. Dat word weer haasten straks 
Bailey26
20-06-2025 om 07:41
Fijn dat de rechtzaak achter de rug is Evaluna. En heel goed dat de rechter ex ook heeft gehoort. Dat maakt meteen duidelijk waar de kinderen en jij mee te dealen hebben.
Hopelijk over 4 weken goed nieuws!
Netherfield
20-06-2025 om 07:47
Ik erger me aan mijn man die weer met de auto naar het werk is. Hij kan prima fietsen, doet dat ook vaak. Maar dan pakt hij de auto, “want ik wilde gewoon even lekker met de auto”. Je kan gewoon fietsen! Het is nog niet eens een half uur! Ik fiets ook altijd! Nou dat dus.
Schoondochter
20-06-2025 om 07:55
Netherfield schreef op 20-06-2025 om 07:47:
Ik erger me aan mijn man die weer met de auto naar het werk is. Hij kan prima fietsen, doet dat ook vaak. Maar dan pakt hij de auto, “want ik wilde gewoon even lekker met de auto”. Je kan gewoon fietsen! Het is nog niet eens een half uur! Ik fiets ook altijd! Nou dat dus.
Mijn vriend doet dit ook, pakt gerust de auto terwijl het tien minuten rijden is. Ik heb daar helemaal geen last van.
Waarom stoort het jou? Heb jij de auto nodig? Of vind je dat hij moet fietsen omdat jij dat nou eenmaal ook doet?
Broodjebrie
20-06-2025 om 08:03
Waarom erger je eraan? Hij moet het toch zelf weten?
Dolfje
20-06-2025 om 08:24
Gatver zo slecht geslapen weer. Ben wel vrij van werk vandaag maar dadelijk komt de kapster dus moest me aankleden, daarna boodschappen doen en dan een afspraak bij schoonouders met hun casemanager ivm de Alzheimer van schoonvader. Was van plan vanmiddag te gaan sporten maar straks maar kijken hoe het met de energie is.
Moet morgen ook de hele dag werken nl.
Koettie
20-06-2025 om 08:36
Ik huur sinds maart een garagebox, toen hele jaar in een keer betaald. En nu is het overgenomen en krijg ik opeens een rekening. Komt allemaal wel goed maar irritant dat ik er nu achteraan moet.
Bakblik
20-06-2025 om 08:59
De NAVO-top. Ik ben er helemaal klaar mee en hij is nog niet eens begonnen!
Ik woon in de regio Keukenhof dus niet eens in het gebied dat afgesloten is maar toch.
Krijg zojuist bericht in mijn afvalkalenderapp dat volgende week alle afvalbakken om 6.00 aan de weg moeten staan in verband met de top. Ons plaatselijke festival dat volgend weekend zou zijn is afgelast. Mijn kind dat in Rotterdam studeert en werkt weet niet of hij er op tijd komt. De treinen zouden moeten rijden maar daar heeft de NS sowieso al moeite mee en vanwege een onbekende dreiging en trein cancellen is zo gedaan en de auto is geen optie met die dagen.
Rutte moest het nou perse in Den Haag? Brussel is er op ingericht, en als het dan echt in Nederland moest: Had het Loo afgehuurd met een tijdelijke camping voor het journaille in de kroondomeinen of zo.
Nederland is te klein voor deze waanzin!
Koettie
20-06-2025 om 09:28
Nou zeg dat! Zou volgende week ook nog oppassen op een huis van iemand die op vakantie is maar na dit weekend kan je er amper meer komen en amper weg want werkelijk alles is afgesloten, op een kleine weg na waar ieeeedereen overheen moet. De combinatie met staking, festivals en vooral festival op de ring is ook echt fantastisch.
BlairW
20-06-2025 om 09:33
Ik zou ook prima kunnen fietsen naar mijn werk. Maar als mijn man zich zou gaan ergeren aan het feit dat ik met de auto ga, zouden we dikke ruzie hebben. Ik bepaal zelf wel hoe ik naar mijn werk ga. En ik heb gewoon nooit zin om te fietsen en vind het zonde van de extra reistijd.
Ik erger me aan de tandarts. Ik ben op tijd…hij nooit. Maar als ik te laat kom is het een probleem 😒
Netherfield
20-06-2025 om 10:52
Broodjebrie schreef op 20-06-2025 om 08:03:
[..]
Waarom erger je eraan? Hij moet het toch zelf weten?
Ik vind het lui
Loulou39
20-06-2025 om 12:28
Ik erger me weer eens aan mezelf: ik heb weinig computerkennis (ik kan mijn werk er prima op doen, maar nieuwe dingen etc... ).
En dan vandaag toch dingen uitproberen, en nu in de stress of dit wel goed is gegaan. Zo stom!