Huiskamer
kerst
18-06-2025 om 08:52
Ik heb voedingssupplementen besteld, maar die kunnen volgens apotheek niet goed samen met de rest van mijn medicatie..
Bon kan ik niet vinden, dus kan ze weggooien.
kerst
18-06-2025 om 08:53
stokstaart schreef op 17-06-2025 om 23:15:
[..]
Dat kan eigenlijk niet. Ik heb super veel te doen want een drukke periode. Als ik het niet doe moet m’n collega het doen en ze had de eerste week na m’n operatie al 16 overuren. Gelukkig vind ik m’n werk super leuk!
Welke sector werk je?
Dolfje
18-06-2025 om 09:05
Anfisa schreef op 17-06-2025 om 22:38:
Hopelijk vallen de eerste werkdagen mee Dolfje.
Toch voel ik me de lompe dochter nu ik haar op afstand houd, ook al zegt vriend dat zij zich steeds op een lompe manier mij voor het blok zet. Is ook zo en ik moet mijn grenzen aangeven maar leuk is anders.
Dankjewel en gedoe met moeder is ook herkenbaar. Niet dezelfde situatie maar wel het schuldgevoel proberen aan te praten. Zij doet niks fout uiteraard.
Dolfje
18-06-2025 om 09:06
kerst schreef op 18-06-2025 om 08:52:
Ik heb voedingssupplementen besteld, maar die kunnen volgens apotheek niet goed samen met de rest van mijn medicatie..
Bon kan ik niet vinden, dus kan ze weggooien.
Ken je niet iemand die het over wil nemen? Of via marktplaats /Facebook oid.
Naminokurashi
18-06-2025 om 16:45
Zondag word het over de 30 graden. Dat word weer een dagje kotsmisselijk zijn en continue overgeven. Joepie, not
Milala
18-06-2025 om 18:15
Ik kreeg een kopie terugkoppeling van de bedrijfsarts, er staat mooi boven dat het vertrouwelijk is en vervolgens is het gericht aan een manager van een andere afdeling. Zo slordig en dat terwijl er in het gesprek nog gevraagd werd wie mijn leidinggevende was.
stokstaart
18-06-2025 om 21:05
kerst schreef op 18-06-2025 om 08:53:
[..]
Welke sector werk je?
Praktijkopleider in de acute zorg met teveel werk en te weinig uren. Waarbij ik ook nog op de vloer mee moet werken
Evaluna
19-06-2025 om 10:35
Ik heb de zenuwen. Straks naar de rechtbank want ik heb een verzoek voor eenhoofdig gezag ingediend.
Ex ziet zijn aandeel niet, hij blijft tot gisteravond aan toe tegenwerken.
Theoretisch gezien heb ik best wel kans, maar de rechter kan altijd een andere kijk hebben. Ook de Raad voor de Kinderbescherming die erbij zit kan soms een bijzondere visie hebben.
Ik heb een goede advocaat, maar toch...
Ben zo moe van al dat tegenwerken. Steeds maar weer naar de rechtbank, weer afwachten, hopen dat ze rechter met mij mee denkt. Hopen dat ex niet dreigend is. Bah.
SuzyQFive
19-06-2025 om 11:02
stokstaart schreef op 17-06-2025 om 23:15:
[..]
Dat kan eigenlijk niet. Ik heb super veel te doen want een drukke periode. Als ik het niet doe moet m’n collega het doen en ze had de eerste week na m’n operatie al 16 overuren. Gelukkig vind ik m’n werk super leuk!
Hoe gaat het met jou Suzy? Knap je een beetje op?
Gaat de goede kant op. Gisteren even op school geweest omdat de nieuwe brugklassers kwamen en dat ging prima maar was daarna gesloopt (drie kwartier).
Wel veel spoelen van de wonden, kost veel tijd, en ik kan nog niet zonder pijnstillers. Wilde afbouwen maar dat gaat nog niet.
Vanmorgen oncoloog gesproken en hoef verder aanvullende behandelingen. In 1 borst zat een goedaardige tumor. In de andere borst zaten wel veranderde cellen die op termijn wel bk geworden was. Zo dankbaar en blij dat ik de operatie gedaan heb! Ondanks alle wondgedoetjes en infectie. Alleen al dat weten maakt dat ik het zo weer zou doen.
SuzyQFive
19-06-2025 om 11:04
Evaluna schreef op 19-06-2025 om 10:35:
Ik heb de zenuwen. Straks naar de rechtbank want ik heb een verzoek voor eenhoofdig gezag ingediend.
Ex ziet zijn aandeel niet, hij blijft tot gisteravond aan toe tegenwerken.
Theoretisch gezien heb ik best wel kans, maar de rechter kan altijd een andere kijk hebben. Ook de Raad voor de Kinderbescherming die erbij zit kan soms een bijzondere visie hebben.
Ik heb een goede advocaat, maar toch...
Ben zo moe van al dat tegenwerken. Steeds maar weer naar de rechtbank, weer afwachten, hopen dat ze rechter met mij mee denkt. Hopen dat ex niet dreigend is. Bah.
Spannend! Ik zal voor je duimen
Yumi
19-06-2025 om 12:18
SuzyQFive
Fijn dat het beter gaat en je blij bent met de operatie. Hopelijk kan je binnenkort zonder pijnstillers, doe het vooral rustig aan, goed voor jezelf en het herstel!
Schoondochter
19-06-2025 om 12:26
ik krijg ineens emails van via over mijn actieve topics, terwijl ik aangevinkt heb dat ik dat niet wil.
QuarterlyDinosaur18
19-06-2025 om 12:43
Spannend Evaluna, ik duim ook mee!
Dat je voorspoedig hersteld SuzeQFive
Netherfield
19-06-2025 om 13:34
Aan een collega die het normaal vindt dat ze tijdens haar lunch, die ze aan haar bureau eet, filmpjes kijkt met het geluid aan. En niet heel zachtjes. Was al blij dat er geen klant belde...