Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dolfje schreef op 03-06-2025 om 18:39:

[..]

Of wel gaan en ponchos mee want dan is het vast niet druk maar ik snap dat je er van baalt.

Jaren geleden naar de winterefteling geweest, toen heeft het zowat de hele dag geregend. Het was idd wel rustig maar leuk was het niet. 

Broodjebrie schreef op 03-06-2025 om 18:42:

[..]

Jaren geleden naar de winterefteling geweest, toen heeft het zowat de hele dag geregend. Het was idd wel rustig maar leuk was het niet.

Nee snap ik. 

Dolfje schreef op 03-06-2025 om 18:45:

[..]

Nee snap ik.

Maar we hebben het geluk dat de kaartjes tot eind dit jaar geldig zijn. Dus als het inderdaad baggerweer wordt verplaatsen we het gewoon.

Ja balen he... Wij wilden ook komend weekend gaan inderdaad. 

Happyapple schreef op 03-06-2025 om 19:30:

Ja balen he... Wij wilden ook komend weekend gaan inderdaad.

Kunnen jullie de kaartjes nog op een andere dag gebruiken?

Pooh-Bear schreef op 02-06-2025 om 22:24:

[..]

Ik vind het ook niks. Ik vind het prima om geld in een bus te gooien een qr code die eenmalig geld van mijn rekening haalt zou ik misschien wel doen maar heel vaak willen ze een machtiging om maandelijks geld te krijgen met het argument dat als ik dat maar 1 x wil ik het na 1 maand stop kan zetten.
sorry daar doe ik niet aan mee. Ik heb al een x best lang vastgezeten aan een doel doe ik niet nog een keer.

Hear hear. 

Bakblik schreef op 03-06-2025 om 12:18:

[..]

De supermarkt met geel als kleur, een J als eerste letter van de naam. Om niet als reclame maken gecensureerd te worden.

Vziw gebeurt dat hier helemaal niet. Je kunt gewoon zeggen dat je naar de Jumbo of de Aldi gaat. Wat gecensureerd wordt, is als de schijn ontstaat dat je reclame maakt voor je eigen bedrijf, bv mensen die een webshopje in voedingssupplementen hebben en dan hier gaan zeggen dat Ginevra’s vitaminen zo geweldig zijn. 

Ginevra schreef op 03-06-2025 om 20:34:

[..]

Vziw gebeurt dat hier helemaal niet. Je kunt gewoon zeggen dat je naar de Jumbo of de Aldi gaat. Wat gecensureerd wordt, is als de schijn ontstaat dat je reclame maakt voor je eigen bedrijf, bv mensen die een webshopje in voedingssupplementen hebben en dan hier gaan zeggen dat Ginevra’s vitaminen zo geweldig zijn.

Ik zeg hier op het forum al een hele poos de gele J, de appie, de Turkse/Poolse supermarkt als ik het heb over de supermarkten in het dorp. Tot nu toe nooit de vraag gehad wat dat was. Ik dacht dat iedereen dat begreep. 

Broodjebrie schreef op 03-06-2025 om 19:56:

[..]

Kunnen jullie de kaartjes nog op een andere dag gebruiken?

Ja volgens mij moet dat wel kunnen inderdaad. Ik ga maar eens vragen wat de rest wil. 

Happyapple schreef op 03-06-2025 om 20:49:

[..]

Ja volgens mij moet dat wel kunnen inderdaad. Ik ga maar eens vragen wat de rest wil.

Fijn. Wij gaan nu ook naar een andere datum kijken. En dan maar duimen dat het de volgende keer wel beter weer is..

Dat de plantsoenendienst hier om 7 uur ‘s morgens al aan de slag gaat met bladblazers, bosmaaiers en zo’n veegwagentje. Jemig zeg…kan dat niet een uurtje later ofzo? Er zijn mensen die doordeweeks ook wel eens kunnen uitslapen.

De rijdende rechter. Je koopt een auto met 257.000 km op de teller voor 1500 euro. De auto is 17 jaar oud. Ziet er aan de buitenkant leuk uit. Wat kun je daarvan verwachten?
Het is natuurlijk rot dat die vrouw een ziek kind heeft maar dat is niet de zorg van de garagehouder. 

Zonet maar eens gekeken wat we dit jaar nou zelf gespaard hebben, buiten geld wat we van mijn moeder hebben gekregen en de belastingteruggave. Precies niks. En daar baal ik van. Man heeft een excelsheet waarin onze inkomsten en uitgaves staan. Daar kloppen dingen niet in denk ik. Nu hebben we wel wat grotere uitgaves gehad dit jaar die je niet elk jaar hebt (nieuwe kledingkast, nieuwe bril) maar dan nog. Vanavond maar eens kijken waar ons geld naartoe gaat. Voor een deel geef ik man alvast de schuld. Gaat af en toe met zijn zus naar ziek familielid en dan gaan ze lunchen of uit eten samen, en hij betaalt ALTIJD. Om maar iets te noemen. 

Ik ben om 7.30 m n nest uit gekomen omdat de schilder hier zou zijn... Die is er nog steeds niet.

JtM

JtM

04-06-2025 om 08:06 Topicstarter

Pff ben sinds gisteren opeens zó verkouden. Wilde deze week mijn sportschema weer flink oppakken maar met nog een drukke werkdag voor de boeg trek ik het niet om dadelijk ook nog eerst te gaan sporten
Ik baal!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.