Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Grindelwald schreef op 03-06-2025 om 08:07:

Hier wisselend. Collectie wil ik wel geld aan geven. Maar niet aan die wijsneuzen die je een abonnement aan willen praten. Vorige week nog van de postcode loterij. En als je weigert krijg je een brutaal antwoord. Ik laat deze mensen in het vervolg staan.

Vreselijk ja. Hier ooit iemand die aan gaf dat mijn kosten voor elektriciteit omlaag konden. Ik heb hem vriendelijk gewezen op de zonnepanelen en gevraagd hoeveel lager dan 0 het kon. Hij droop af 

Grindelwald schreef op 03-06-2025 om 08:07:

Hier wisselend. Collectie wil ik wel geld aan geven. Maar niet aan die wijsneuzen die je een abonnement aan willen praten. Vorige week nog van de postcode loterij. En als je weigert krijg je een brutaal antwoord. Ik laat deze mensen in het vervolg staan.

Die laatsten noem ik altijd mijn gratis assertiviteitscursus. Nee blijven zeggen tegen vasthoudende drammers vergt skills die je in je dagelijks leven zeer van pas kunnen komen. Bedankt daarvoor 😄

ik ben gevraagd voor collecte dierenambulance. Dat levert ook niet veel op. Heb zelf maar 100e gedoneerd. Dat is meer dan ik aan geld ophaal. 
Ergenis, we moeten weer naar de stembus binnenkort. 

Bij de gele J had iemand zijn hond laten kakken tussen de nietjes voor de fietsen en het niet opgeruimd.  Ik stond er dus middenin.  Gatverdamme!
Die hond kan er niets aan doen maar de baas moet de rommel opruimen! 
Mijn schoen is inmiddels schoon maar yuk wat een vies klusje is dat toch. 

Bakblik schreef op 03-06-2025 om 10:27:

Bij de gele J had iemand zijn hond laten kakken tussen de nietjes voor de fietsen en het niet opgeruimd. Ik stond er dus middenin. Gatverdamme!

Wat is de gele J? 

En verder: zeker gadver. Zo asociaal van dat hondenbaasje 😖

iemand heeft mijn chips opgegeten of weggegooid 
en ik heb dikke wallen,  

Liara schreef op 03-06-2025 om 11:24:

[..]

Wat is de gele J?

En verder: zeker gadver. Zo asociaal van dat hondenbaasje 😖

De supermarkt met geel als kleur, een J als eerste letter van de naam.  Om niet als reclame maken gecensureerd te worden. 

Ik kom niet vooruit vandaag. 

Ik ben voor het eerst een halve dag naar m’n werk geweest vanochtend. Nu ben ik even in m’n eigen huis, de afgelopen weken bij lief in de mantelzorg gezeten. 
Ik ben kapot en heb helemaal niks in huis om te eten en te moe om naar de supermarkt te gaan. 😅

Nikki1973 schreef op 03-06-2025 om 10:15:

Ergenis, we moeten weer naar de stembus binnenkort.

Daar erger ik me ook aan.

En dat ik mijn mobiel bijna nooit hoor.

(Ik bel zelf liever met de vaste lijn. Mobiel bellen vind ik minder)

kerst schreef op 03-06-2025 om 14:35:

[..]

Daar erger ik me ook aan!

Ik ook.

ik erger me aan de weersverwachting voor zaterdag. Dan willen we naar de efteling maar ze geven veel regen aan tot nu toe  nu zijn de jaartjes nog geldig tot einde dit jaar dus in het ergste geval moeten we maar een andere datum prikken..

Bakblik schreef op 03-06-2025 om 10:27:

Bij de gele J had iemand zijn hond laten kakken tussen de nietjes voor de fietsen en het niet opgeruimd. Ik stond er dus middenin. Gatverdamme!

Ik kom net terug van boodschappen doen. Er loopt mij een oudere man tegemoet met een grote hond. Hond draait een dikke drol in de grasstrook naast het voetpad. De man wappert omzichtig met een zakje maar de drol ruimt hij niet op.

De man zegt mij in het voorbij gaan vriendelijk gedag maar ik kon het toch niet laten om tegen hem te zeggen dat ik het jammer vind dat hij de poep van zijn hond niet opruimt. 

Zijn antwoord: andere mensen doen het ook niet.  

Ik ben maar hoofdschuddend doorgelopen. Tegen zoveel stupiditeit kan ik niet op. 

Hier ligt soms op sommige plekken zoveel poep, je moet gewoon slalommen met lopen.

Broodjebrie schreef op 03-06-2025 om 16:04:

ik erger me aan de weersverwachting voor zaterdag. Dan willen we naar de efteling maar ze geven veel regen aan tot nu toe nu zijn de jaartjes nog geldig tot einde dit jaar dus in het ergste geval moeten we maar een andere datum prikken..

Of wel gaan en ponchos mee want dan is het vast niet druk maar ik snap dat je er van baalt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.