Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ciska78 schreef op 27-05-2025 om 13:25:

aan de stucadoor, die komt om 8:10 binnen, zet al zijn spullen klaar en vraagt dan om een bak koffie en gaat op zijn gemak aan tafel zitten tot 9 uur.
je had echt wel koffie van mij gehad, maar niet als je nog niets hebt gedaan zeg.
En wat kan die man praten zeg, ik had (heb) daar zo geen zin in in dat sociale gedoe.

Dit zou ik ook heel irritant vinden.

Ik zit in een webinar maar man wat een gezever. Stuur me gewoon de presentatie. Stuk sneller.

Dat mijn koppijn niet wil zakken. Voel me al een tijdje niet goed door stress, dat is eigenlijk sinds gisteren wel redelijk gezakt maar de koppijn blijft.

ik heb vanmiddag een wetsuit bezorgd gekregen , maar ik heb de puf niet om hem te passen..

Ik heb vanmiddag de zoldertrap in de verf gezet, niet de tredes netjes om en om maar direct in één keer want de zolder is logeerkamer en daar dacht ik niet te hoeven zijn. En nu heb ik lekkage in mijn eigen slaapkamer en is mijn matras kleddernat.

Chiquita schreef op 27-05-2025 om 16:21:

https://www.hartvannederland.nl/112/crime/artikelen/groningen-winschoten-gestolen-knuffels-terug-gedenkplaats-jeffrey-emma

20 jaar, wat een droeftoeters

Ik hoop dat ze gevangenisstraf krijgen. En een of andere pijnlijke ziekte. Maar dat mag ik niet zeggen natuurlijk. 

Netherfield schreef op 28-05-2025 om 07:55:

[..]

Ik hoop dat ze gevangenisstraf krijgen. En een of andere pijnlijke ziekte. Maar dat mag ik niet zeggen natuurlijk.

In ander draadje lees ik dat t asielzoekers zijn, 2 in afwachting van verblijfsstatus. Gevangenis, pijnlijke ziekte? Nee, enkeltje thuisland!

Ik heb last van alle hormonen. Zit mijzelf in de weg

Ik ben op. Doodmoe en veel pijn en stijve knieën 

Chiquita schreef op 28-05-2025 om 09:06:

[..]

In ander draadje lees ik dat t asielzoekers zijn, 2 in afwachting van verblijfsstatus. Gevangenis, pijnlijke ziekte? Nee, enkeltje thuisland!

Dat idd. Wegwezen hier. Als je je niet kunt gedragen en aanpassen heb je hier niks te zoeken. 

Chiquita schreef op 27-05-2025 om 16:21:

https://www.hartvannederland.nl/112/crime/artikelen/groningen-winschoten-gestolen-knuffels-terug-gedenkplaats-jeffrey-emma

20 jaar, wat een droeftoeters

Wat zeg je dat netjes. Als ik hier neerzet hoe ik over die "droeftoeters" denk dan krijg ik geheid een permaban dus dat doe ik maar niet. 

oudmaarnognietkoud schreef op 28-05-2025 om 17:09:

[..]

Wat zeg je dat netjes. Als ik hier neerzet hoe ik over die "droeftoeters" denk dan krijg ik geheid een permaban dus dat doe ik maar niet.

haha als ik hier schrijf wat ik in gedachten heb en tegen mijn man zei, krijg ik wss ook een ban

ik ben er vanavond achter gekomen dat iemand tegen me gelogen heeft. 

Broodjebrie schreef op 28-05-2025 om 20:54:

ik ben er vanavond achter gekomen dat iemand tegen me gelogen heeft.

Oh dat is nooit leuk 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.