Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ik wacht nog steeds op een mail van de efteling. Ik ga er over een paar weken heen en wilde vast een parkeerticket kopen, maar ik moet blijkbaar een wachtwoord hebben en dat heb ik niet, dus een nieuwe aangevraagd maar we zijn nu ruim een uur verder en heb nog steeds geen mail.

Broodjebrie schreef op 14-05-2025 om 15:24:

ik wacht nog steeds op een mail van de efteling. Ik ga er over een paar weken heen en wilde vast een parkeerticket kopen, maar ik moet blijkbaar een wachtwoord hebben en dat heb ik niet, dus een nieuwe aangevraagd maar we zijn nu ruim een uur verder en heb nog steeds geen mail.

In de spam terechtgekomen misschien?

Herfstappeltaart schreef op 14-05-2025 om 15:50:

[..]

In de spam terechtgekomen misschien?

Nope. Een nieuwe poging gedaan maar nog steeds geen mail. Ik koop wel een ticket als ik daar ben.

Broodjebrie schreef op 14-05-2025 om 17:36:

[..]

Nope. Een nieuwe poging gedaan maar nog steeds geen mail. Ik koop wel een ticket als ik daar ben.

Hmmm da's vervelend...

ik ben kort geleden Candy crush gaan spelen, gewoon voor de verloren minuutjes. Eigenlijk vind ik het stom tijdverdrijf maar ik hou wel van puzzelspelletjes. Maar man man man je komt helemaal niet toe aan het puzzeltje.  Als ik een paar dagen niet gespeeld heb moet ik me eerst door 20 schermen heen worstelen met bonusuitdagingen, beloningen, races, spaarpunten, weer andere spaarpunten, nog weer andere races, nog een bonus, nog een extraatje…. Dan is mijn zin alweer weg. Ik denk dat ik die app er weer af gooi. 

Ginevra schreef op 14-05-2025 om 19:00:

ik ben kort geleden Candy crush gaan spelen, gewoon voor de verloren minuutjes. Eigenlijk vind ik het stom tijdverdrijf maar ik hou wel van puzzelspelletjes. Maar man man man je komt helemaal niet toe aan het puzzeltje. Als ik een paar dagen niet gespeeld heb moet ik me eerst door 20 schermen heen worstelen met bonusuitdagingen, beloningen, races, spaarpunten, weer andere spaarpunten, nog weer andere races, nog een bonus, nog een extraatje…. Dan is mijn zin alweer weg. Ik denk dat ik die app er weer af gooi.

Fishdom is een soortgelijk spelletje, maar dan veel rustiger. Geen popup-schermen. Geen reclames en ook goed gratis te spelen. Met je gewonnen muntjes richt je aquaria in. 

Aan mijzelf

Herfstappeltaart schreef op 14-05-2025 om 18:36:

[..]

Hmmm da's vervelend...

Yep. Nog steeds geen mail gekregen, ik geef het maar op. 

Dat mijn Youfone tv is vernieuwd, en nu niks meer werkt. Fijn zo'n "update"

Citroengraag schreef op 14-05-2025 om 19:37:

[..]

Fishdom is een soortgelijk spelletje, maar dan veel rustiger. Geen popup-schermen. Geen reclames en ook goed gratis te spelen. Met je gewonnen muntjes richt je aquaria in.

Dank voor de tip!

Een cliënt. Pff, kan hem niet zo goed hebben merk ik. Had een prima dag maar laatste kwartier was flink verziekt. 

Aan mezelf weer eens. Ik ben zo emotioneel de laatste tijd. Dacht toch dat ik zo'n beetje door die klote overgang heen was. Of het moet door andere dingen komen.  Dat kan. Maar dan vind ik gewoon dat ik me niet zo moet aanstellen. Heb een dak boven mijn hoofd, te eten en te drinken elke dag  . Wel veel dingen waar ik me zorgen over maak of verdriet om heb maar dat heeft iedereen wel lijkt me. Dus waarom jank ik zo??

De stroomonderbreking die om 09.00 uur zou starten is nog niet begonnen.
Ik ga vanmiddag voor een week dus, dus schiet een beetje op!

lientje69 schreef op 15-05-2025 om 08:52:

Aan mezelf weer eens. Ik ben zo emotioneel de laatste tijd. Dacht toch dat ik zo'n beetje door die klote overgang heen was. Of het moet door andere dingen komen. Dat kan. Maar dan vind ik gewoon dat ik me niet zo moet aanstellen. Heb een dak boven mijn hoofd, te eten en te drinken elke dag . Wel veel dingen waar ik me zorgen over maak of verdriet om heb maar dat heeft iedereen wel lijkt me. Dus waarom jank ik zo??

Overgang duurt bij mij nu al 7 jaar en hevig..

kerst schreef op 15-05-2025 om 09:43:

[..]

Overgang duurt bij mij nu al 7 jaar en hevig..

Ik denk bij mij ook al zoiets. Maar slaap eindelijk sinds een paar maanden weer vrij redelijk.  Dat is idd zo'n 7 jaar waardeloos geweest. Dus dacht dit was het dan wel. Alleen de laatste 1,5 jaar jank ik om alles. En dat begint me danig te irriteren. 

Nog een ergernis, medicijnen ophalen die niet meer vergoed worden. Was ik even vergeten, is sinds januari  zo. Heb ze écht nodig dus maar weer voor de tweede keer dit jaar 115 euro afgetikt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.