Huiskamer
Moederkareltje
08-05-2025 om 13:55
HAHA!wait..what schreef op 08-05-2025 om 10:54:
[..]
Ga je daar wel mee terug? Dit is wel heel slechte kwaliteit
![]()
Ik heb die bon niet meer. Ik koop straks weer een nieuwe en bewaar de bon goed dit keer.
Chiquita
08-05-2025 om 15:24
Moederkareltje schreef op 08-05-2025 om 13:55:
[..]
Ik heb die bon niet meer. Ik koop straks weer een nieuwe en bewaar de bon goed dit keer.
als je met bankpas hebt betaald kun je met die afschrijving ook terug. Zij kunnen een bepaald nummer terugzoeken en zien dan wat je gekocht hebt
Moosey
08-05-2025 om 17:46
Chiquita schreef op 08-05-2025 om 15:24:
[..]
als je met bankpas hebt betaald kun je met die afschrijving ook terug. Zij kunnen een bepaald nummer terugzoeken en zien dan wat je gekocht hebt
Hema is daar in mijn ervaring niet erg coulant in hoor! Maar in dit geval zou ik het wel proberen.
Auwereel
08-05-2025 om 17:50
Er is trouwens een verschil tussen ruilen en het terugbrengen van ondeugdelijke waar:
https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/garantie-binnen-garantietermijn
Moederkareltje
08-05-2025 om 18:24
Nog een ergerpunt vandaag: de gemeenschappelijke schuur/berging voor fietsen en die ik gebruik voor mijn buggy stinkt al sinds ik hier woon naar pure hondenstrond. Mijn neus is ontzettend goed. Helaas. Ik dacht dit is toeval in het begin maar het is een vast staand gegeven lijkt het nu.
Koettie
08-05-2025 om 18:42
Voor t eerst dat marktplaats me in de steek laat. Ik trek al jaren tot volle tevredenheid al mijn meubels van marktplaats maar mijn zoektocht naar een nieuwe bank lukt niet. Grrr. En vind nieuw zo zonde en duur. Maar deze is wel echt op.
Yumi
08-05-2025 om 19:58
4 weken geleden manuele therapie, 3 weken veel pijn, misselijk, hoofdpijn. laatste week ging het beter, vandaag weer een behandeling. Hij zou het wat rustiger doen maar kan wel janken, wat een hel is het weer. Vond dat ik het nog 'n kans moest geven, maar wat heb ik daar spijt van. Het moet heel snel overgaan deze keer, anders zeg ik de volgend afspraak af. 
HAHA!wait..what
08-05-2025 om 22:44
Yumi schreef op 08-05-2025 om 19:58:
4 weken geleden manuele therapie, 3 weken veel pijn, misselijk, hoofdpijn. laatste week ging het beter, vandaag weer een behandeling. Hij zou het wat rustiger doen maar kan wel janken, wat een hel is het weer. Vond dat ik het nog 'n kans moest geven, maar wat heb ik daar spijt van. Het moet heel snel overgaan deze keer, anders zeg ik de volgend afspraak af.
Jeetje Yumi, wat rot! Wat zegt hij er zelf van? Maakt hij dat vaker mee?
Ik hoor dit zelf eigenlijk (bijna) nooit. Wel een enkele keer een na-reactie en/of tijdelijk wat meer pijn. Dit klinkt wel erg extreem vind ik! Als dit bij onze praktijk gebeurt (zoveel pijn) dan adviseren wij om (opnieuw?) een afspraak te maken bij de huisarts en wordt er een verslag gemaakt waar je dan mee naar de huisarts kan..
Succes
Ik hoop echt dat het snel beter gaat
HAHA!wait..what
08-05-2025 om 22:50
Wat ik me nog afvroeg; slik je ook medicatie tegen de pijn of dat niet?
BlairW
08-05-2025 om 23:13
Moederkareltje schreef op 08-05-2025 om 10:33:
ik had weer zo een trekmuziekknuffelding gekocht voor de kinderen als ze gaan slapen. Ik hang hem hoog op en alleen ik trek eraan. Toch gaan ze zo snel kapot. Van de Hema. Weer 15 euro weg. Ik had hem net 3 dagen.
Hier 1 van woezel die inmiddels al zeker 11 jaar mee gaat. En waar kind zelf aan trekt altijd. Dus het kan wel
Ik heb me geërgerd aan de drukte op het werk. Pfff, ben net terug van vakantie maar nu alweer toe aan de volgende.
Koettie
09-05-2025 om 00:25
Volgens mij een van mn eerste ergernissen aan vriend ooit. Hij was chagrijnig en dat vond ik irritant, was dan lekker thuis gebleven. Werd er beetje door meegesleurd en had juist prima dag. Maarja gingen toch naar bed dus oke. Beginnen eerst mn benen, restless legs dus lag me al te ergeren. Begint die vent toch te snurken na een minuut of drie. Twintig keer aan zn kussen getrokken maar na drie seconde begon het weer. Zit nu even op de bank want was bijna persoonlijk! Maar inmiddels weer afgekoeld dus hopelijk is het minder zo. 
Rockstar
09-05-2025 om 00:34
Waarom voelt iedereen zich geroepen om tegen mijn auto aan te rammen? Ik kom elke keer weer nieuwe butsen en krassen tegen. Ik krijg er een kindje van! heb laatst nog wat laten fixen voor 600 en nu hup gewoon weer een deuk, aargh.
Loeki72
09-05-2025 om 07:53
Ginevra schreef op 06-05-2025 om 21:40:
Ach strikt genomen is het wel waar: dat je iets mankeert hoeft niet per se te leiden tot een ziekmelding, sommige klussen kan en wil je ook best doen met een gebroken enkel. En andersom is niet iedereen die zich ziek meldt ook lichamelijk ziek, kijk maar naar de volksstammen die zich ziek melden bij een conflict of omdat ze niet meewillen met een vervelend bedrijfsuitje. Dat wordt zelfs op fora wel aangeraden door sommigen.
Dus als constatering klopt het. Maar alles staat en valt met de verstandhouding. Ik heb nu een hele lieve leidinggevende die alles mag zeggen en weten wat mij betreft, omdat ik weet dat ze enorm meedenkt en aan mijn kant staat.
Maar ik heb ook wel eens ergens gewerkt waar de slogan letterlijk was “ziek zijn is een keuze” met een navenante bedrijfscultuur. Daar was ik snel weer weg, daar werd je hele leven geacht in dienst te staan van het bedrijf. En dan zijn zulke uitspraken ineens heel vijandig.
Ik heb ooit een leidinggevende gehad die vond dat je eerst maar naar het werk moest komen, dan gaf zij een paracetamol en beoordeelde dan of je echt wel ziek was. Vreselijk mens. Ik ben jaren lang heel zenuwachtig geweest om mee ziek te melden. En dat doe ik echt niet zomaar.
Yumi
09-05-2025 om 08:31
HAHA!wait..what schreef op 08-05-2025 om 22:44:
[..]
Jeetje Yumi, wat rot! Wat zegt hij er zelf van? Maakt hij dat vaker mee?
Ik hoor dit zelf eigenlijk (bijna) nooit. Wel een enkele keer een na-reactie en/of tijdelijk wat meer pijn. Dit klinkt wel erg extreem vind ik! Als dit bij onze praktijk gebeurt (zoveel pijn) dan adviseren wij om (opnieuw?) een afspraak te maken bij de huisarts en wordt er een verslag gemaakt waar je dan mee naar de huisarts kan..
Succes
Ik hoop echt dat het snel beter gaat
Hij maakt het zover ik weet niet vaker mee, maar ik had het in de intake wel gemeld. De spier en gewrichtsklachten zijn begonnen toen ik corona kreeg. Ik ben herstellende van LC, het gaat veel beter maar mijn lijf reageert nog steeds heftig op fysio, chiropractor en manuele therapie. Ik ben al vaker terug naar de ha gestuurd, en veel onderzoeken gehad om andere oorzaken uit te sluiten. Daarna krijg ik steevast het advies om de spieren te verstevigen dmv therapie en oefeningen, met dit resultaat.
Bedankt voor je reactie!