Huiskamer
FaithfulDuck87
29-04-2025 om 19:08
ik ging vandaag flink onderuit op het werk. Was druk aan het opruimen en ws stapte ik op een plastic dekseltje en hop, daar ging ik. Heup doet zeer en ben wat stijf. Elleboog opengehaald en knie geschaafd.
Yumi
29-04-2025 om 19:09
Broodjebrie schreef op 29-04-2025 om 19:00:
[..]
Oei dat klinkt niet best..
En zo voelt het ook 
Neweve
29-04-2025 om 19:14
Poezie schreef op 29-04-2025 om 14:07:
[..]
Oooo gruwel idd
Hezelfde met 'bieden naar waarde' of 'prijs op aanvraag'. Bij beide klik ik gelijk weg.
En dan staat er bieden naar waarde, geef je in jouw ogen een redelijk bod en krijg je als reactie. Ik verwacht toch wel minimaal 3*bod, zet dat er dan gelijk bij....
Dees!
29-04-2025 om 19:28
Yumi schreef op 29-04-2025 om 19:08:
[..]
Zou niet weten wie ik dat kan vragen
![]()
Ongediertebestrijding
FaithfulDuck87
29-04-2025 om 19:35
Yumi schreef op 29-04-2025 om 19:08:
[..]
Zou niet weten wie ik dat kan vragen
![]()
even op google zoeken. Ongediertebestrijding
Bailey26
29-04-2025 om 19:40
Ik heb steeds bijen in huis. De versufte krijg ik nog wel makkelijk te pakken. Maar de anderen laten zich moeilijk vangen. Een wonder dat ik nog niet ben geprikt.
Bakblik
29-04-2025 om 19:46
Friezinnetje schreef op 29-04-2025 om 19:35:
[..]
even op google zoeken. Ongediertebestrijding
Dan komt er iemand die het zorgvuldig onderzoekt en bij wespen wordt het nest verdelgd als het op een erg onhandige plek zit, precies bij je terras/ op je kleine balkonnetje. Als het bijen zijn dan wordt er een imker gebeld om het volk op te halen.
Broodjebrie
29-04-2025 om 19:46
Yumi schreef op 29-04-2025 om 19:09:
[..]
En zo voelt het ook
De dichtstbijzijnde ongediertebestrijding bellen!!
Yumi
29-04-2025 om 19:51
Dees! schreef op 29-04-2025 om 19:28:
[..]
Ongediertebestrijding
Klinkt logisch, maar ook dan moet ik weten wat het is, toch? Een ongediertebestrijder doet dacht ik, alleen wespen en voor bijen moet ik naar een imker? Sommige zijn lang slank en andere ronder als een kleine hommel, misschien ben ik wel een nieuwe soort aan het fokken 😨
2 staalwolsponsjes met 'n schroevendraaier in 'n voeg gepropt. Ze bleven proberen om binnen te komen is niet gelukt. Zijn weggegaan, maar vanmiddag gingen ze onder de gevelplaten door, ga morgen de ws bellen of die adviezen hebben. En anders de ongediertebestrijding.
kerst
29-04-2025 om 20:10
Yumi schreef op 29-04-2025 om 19:51:
[..]
Klinkt logisch, maar ook dan moet ik weten wat het is, toch? Een ongediertebestrijder doet dacht ik, alleen wespen en voor bijen moet ik naar een imker? ga morgen de ws bellen of die adviezen hebben.
De ongediertebestrijder ziet wel welk insect het is. Maar misschien beter via w.s regelen dan kost het je niks denk ik.
Mijn ergernis van vandaag;Ik wilde een bril voor veraf voor de auto kopen als reservebril voor mijn multifocale bril. Zegt die verkoper dat ik met een verafbril alleen mijn auto dashboard niet goed kan zien. Dus ik een multifocale bril van 439 euro (!) gekocht.
App ik dat net naar een vriend. Appt hij terug dat dashboard in de auto niet op leesafstand zit. Verdorie😡
Net getest in de auto en dat klopt. Met een enkelvoudige bril voor veraf was ik veel goedkoper uit geweest dan . Laatste keer dat ik een multifocale bril alleen voor het autorijden gekocht heb!!!
kerst
29-04-2025 om 20:21
Het geschreeuw van de overburen de hele dag door .Onze flats grenzen niet aan elkaar, maar hoor ze snachts zelfs binnen schreeuwen. 
Mugske
29-04-2025 om 20:48
Yumi schreef op 29-04-2025 om 19:51:
[..]
Klinkt logisch, maar ook dan moet ik weten wat het is, toch? Een ongediertebestrijder doet dacht ik, alleen wespen en voor bijen moet ik naar een imker? Sommige zijn lang slank en andere ronder als een kleine hommel, misschien ben ik wel een nieuwe soort aan het fokken 😨
2 staalwolsponsjes met 'n schroevendraaier in 'n voeg gepropt. Ze bleven proberen om binnen te komen is niet gelukt. Zijn weggegaan, maar vanmiddag gingen ze onder de gevelplaten door, ga morgen de ws bellen of die adviezen hebben. En anders de ongediertebestrijding.
Als het een huurwoning is: via de verhuurder. Ik heb een eigen woning en heb via gemeente nummer van ongediertebestrijder gekregen. Wespen kunnen in de spauwmuur zitten en vreten isolatiemateriaal aan.
Yumi
29-04-2025 om 23:02
kerst schreef op 29-04-2025 om 20:10:
[..]
De ongediertebestrijder ziet wel welk insect het is. Maar misschien beter via w.s regelen dan kost het je niks denk ik.
Mijn ergernis van vandaag;Ik wilde een bril voor veraf voor de auto kopen als reservebril voor mijn multifocale bril. Zegt die verkoper dat ik met een verafbril alleen mijn auto dashboard niet goed kan zien. Dus ik een multifocale bril van 439 euro (!) gekocht.
App ik dat net naar een vriend. Appt hij terug dat dashboard in de auto niet op leesafstand zit. Verdorie😡
Net getest in de auto en dat klopt. Met een enkelvoudige bril voor veraf was ik veel goedkoper uit geweest dan . Laatste keer dat ik een multifocale bril alleen voor het autorijden gekocht heb!!!
Teruggaan? De verkoper zegt dat je met een veraf bril je dashboard niet kunt zien, en verkoopt je een multifocale bril. Maar dat werkt niet, dus dan zou ik ermee teruggaan, of heb je hem nog niet binnen? Dan morgen direct bellen, en aangeven dat het met je oude bril niet lukt om het dashboard te zien, vraag of het met de bestelde bril wel lukt? Zo niet dan proberen te annuleren.
Yumi
29-04-2025 om 23:05
Mugske schreef op 29-04-2025 om 20:48:
[..]
Als het een huurwoning is: via de verhuurder. Ik heb een eigen woning en heb via gemeente nummer van ongediertebestrijder gekregen. Wespen kunnen in de spauwmuur zitten en vreten isolatiemateriaal aan.
Hé bah, ga morgen meteen bellen.
Hezelfde met 'bieden naar waarde' of 'prijs op aanvraag'. Bij beide klik ik gelijk weg.