Huiskamer
Moosey
28-04-2025 om 23:15
MissHolmes schreef op 28-04-2025 om 22:44:
Ik erger me aan mn hallux valgus waardoor ik martelwerktuigjes moet dragen (tenenspreiders); die kr*ngen doen f*cking pijn, auw!
Kun je dan niet beter op barefoot schoenen gaan lopen? Gaaf je tenen vanzelf wijder staan.
BlairW
29-04-2025 om 06:20
watertoren schreef op 28-04-2025 om 13:10:
Aan mezelf. Ik had jurken besteld bij Wehkamp maar het was niks. Dat was de laatste keer dat ik online besteld had. Ik ging ze net inleveren bij een DHL sercicepoint. Ik moest zoeken en was daar nog nooit geweest. Toen ik alles ingeleverd had wist ik niet meer waar ik mijn auto gezet had. Na een kwartier zoeken barstte ik in tranen uit. Ik was in paniek. Een lieve man kwam naar mij toe. Ik mocht bij hem in de auto stappen en hij heeft een ronde in de buurt gereden en zo kwam ik toch bij mijn auto terecht. Ik ben hem zo dankbaar.
Leg een AirTag of zoiets in je auto en koppel die aan je telefoon. Dan kan je via zo’n “zoek mijn” app altijd je locatie van de auto terug vinden.
MissHolmes
29-04-2025 om 08:32
Moosey schreef op 28-04-2025 om 23:15:
[..]
Kun je dan niet beter op barefoot schoenen gaan lopen? Gaaf je tenen vanzelf wijder staan.
Thnx, ga ik naar kijken!
watertoren
29-04-2025 om 08:34
BlairW schreef op 29-04-2025 om 06:20:
[..]
Leg een AirTag of zoiets in je auto en koppel die aan je telefoon. Dan kan je via zo’n “zoek mijn” app altijd je locatie van de auto terug vinden.
Mijn broer zei dat ik voortaan een foto moet maken
Auwereel
29-04-2025 om 10:08
Auwereel schreef op 12-04-2025 om 08:27:
Aan een aft of zoiets op mijn onderlip, dat is heel irritant. Auw.
En alweer, op praktisch dezelfde plek, iets meer naar de buitenkant van mijn lip toe. Gelukkig doet-ie niet zeer dit keer, maar irritant is het nog steeds.
Ginevra
29-04-2025 om 13:28
Ik erger me aan websites van mensen die spullen of diensten aanbieden, zonder dat er ook maar een idee van een prijs bij staat.
Heel leuk dat je kasten of vloerkleden op maat maakt, of handgebreide kasjmier vesten, en dan staan er prachtige portfolio-foto's bij, maar ik heb geen idee in welke prijsrange ze zitten. Moet zo'n soort kleed 1.000 of 10.000 euro kosten? In het eerste geval vraag ik je om een offerte, in het tweede geval ga ik jouw en mijn tijd niet verspillen en klik ik de site dus weg.
Ik snap dat het van allerlei factoren af hangt, maar geef er dan een prijsrange bij, dat een model zoals op de foto tussen bedrag X en bedrag Y kost.
Ik heb een aantal keren maatwerkspullen gekocht, ik ben best bereid kwaliteit te kopen. Maar zonder een begin van een prijsindicatie heb ik geen zin om "vrijblijvend nadere informatie" op te vragen bij die tientallen meubelmakers die hier zitten.
Waarom is dat? Heb je de pest aan omzet, wil je geen klanten? Of denken mensen nou serieus nog steeds dat klanten meer interesse hebben als je zo geheimzinnig mogelijk doet?
nlies
29-04-2025 om 14:00
watertoren schreef op 28-04-2025 om 13:10:
Aan mezelf. Ik had jurken besteld bij Wehkamp maar het was niks. Dat was de laatste keer dat ik online besteld had. Ik ging ze net inleveren bij een DHL sercicepoint. Ik moest zoeken en was daar nog nooit geweest. Toen ik alles ingeleverd had wist ik niet meer waar ik mijn auto gezet had. Na een kwartier zoeken barstte ik in tranen uit. Ik was in paniek. Een lieve man kwam naar mij toe. Ik mocht bij hem in de auto stappen en hij heeft een ronde in de buurt gereden en zo kwam ik toch bij mijn auto terecht. Ik ben hem zo dankbaar.
O dar ben ik ook altijd bang voor. Nu vraagt mijn googlemap altijd als ik de auto parkeer, of hij voor mij moet onthouden waar hij staat. Dus ik zeg ja (en dan kom ik er achter dat ik via een recht wandelpad, binnen 100 meter van mijn bestemming afsta. maar goed als ik uit een winkel kom in n andere stad weet ik soms ook niet meer of ik van rechts of links kwam.
Ook eens n artikel gelezen dat je de parkeerplaats naar je eigen WhatsApp kunt sturen, maar geen idee meer hoe dat moet
Poezie
29-04-2025 om 14:07
Ginevra schreef op 29-04-2025 om 13:28:
Ik erger me aan websites van mensen die spullen of diensten aanbieden, zonder dat er ook maar een idee van een prijs bij staat.
Heel leuk dat je kasten of vloerkleden op maat maakt, of handgebreide kasjmier vesten, en dan staan er prachtige portfolio-foto's bij, maar ik heb geen idee in welke prijsrange ze zitten. Moet zo'n soort kleed 1.000 of 10.000 euro kosten? In het eerste geval vraag ik je om een offerte, in het tweede geval ga ik jouw en mijn tijd niet verspillen en klik ik de site dus weg.
Ik snap dat het van allerlei factoren af hangt, maar geef er dan een prijsrange bij, dat een model zoals op de foto tussen bedrag X en bedrag Y kost.
Ik heb een aantal keren maatwerkspullen gekocht, ik ben best bereid kwaliteit te kopen. Maar zonder een begin van een prijsindicatie heb ik geen zin om "vrijblijvend nadere informatie" op te vragen bij die tientallen meubelmakers die hier zitten.
Waarom is dat? Heb je de pest aan omzet, wil je geen klanten? Of denken mensen nou serieus nog steeds dat klanten meer interesse hebben als je zo geheimzinnig mogelijk doet?
Oooo gruwel idd
Hezelfde met 'bieden naar waarde' of 'prijs op aanvraag'. Bij beide klik ik gelijk weg.
Schoondochter
29-04-2025 om 14:12
Ik snap dat ook niet!
Zo zat ik eergisteren op een terras en keek even op de drankkaart: nergens prijzen te bekennen. Dat was makkelijker met prijswijzigingen. Dat zal, maar ik weet helemaal niet waar ik op moet rekenen dus ga wel ergens anders heen.
oudmaarnognietkoud
29-04-2025 om 14:20
Of mensen die er geen afmetingen bij zetten, van een tafel, kastje oid. HxBxD hoe moeilijk kan het zijn.
Broodjebrie
29-04-2025 om 15:50
ik kom er net bij toeval achter dat er komend weekend verschillende wegen zijn afgesloten, die ik moet rijden. Dus dat wordt de planning maar aanpassen en eerder van huis 
Yumi
29-04-2025 om 18:29
Zat vanmiddag op mijn balkon en zag steeds meer wespen of bijen. Ze kropen onder de gevelplaten en in het voegwerk. Ik was zo snel binnen dat ik (nog) niet weet wat het zijn, achter het glas een foto maken gaf geen duidelijkheid.
Die voeg kan ik wel dichtproppen maar die platen zijn rondom open. Ik baal hier enorm van, bang dat er straks een enorm nest zit 
Broodjebrie
29-04-2025 om 19:00
Yumi schreef op 29-04-2025 om 18:29:
Zat vanmiddag op mijn balkon en zag steeds meer wespen of bijen. Ze kropen onder de gevelplaten en in het voegwerk. Ik was zo snel binnen dat ik (nog) niet weet wat het zijn, achter het glas een foto maken gaf geen duidelijkheid.
Die voeg kan ik wel dichtproppen maar die platen zijn rondom open. Ik baal hier enorm van, bang dat er straks een enorm nest zit
Oei dat klinkt niet best..
Yumi
29-04-2025 om 19:08
Friezinnetje schreef op 29-04-2025 om 18:57:
Dan zou ik zo snel mogelijk iemand bellen om dat te checken
Zou niet weten wie ik dat kan vragen