Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Niet alleen vandaag, maar al die mensen op facebook die het nodig vinden om berichtjes door te sturen da ze zeker facebook/meta geen toestemming geven om hun foto's en nog meer te gebruiken.
En als die golf voorbij is komen de berichten weer dat ze maar van een klein deel van de vrienden zien wat ze posten, en dat moet je dan ook kopiëren, dan krijg je opeens wel andere vrienden te zien (alsof die dan ineens wel hun hele leven op fb gaan zetten 

nlies schreef op 28-04-2025 om 18:29:

Niet alleen vandaag, maar al die mensen op facebook die het nodig vinden om berichtjes door te sturen da ze zeker facebook/meta geen toestemming geven om hun foto's en nog meer te gebruiken.
En als die golf voorbij is komen de berichten weer dat ze maar van een klein deel van de vrienden zien wat ze posten, en dat moet je dan ook kopiëren, dan krijg je opeens wel andere vrienden te zien (alsof die dan ineens wel hun hele leven op fb gaan zetten

Oh ja zo irritant.. ik zag ze ook voorbijkomen inderdaad. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-04-2025 om 20:08

Of zou Facebook bij alle profielen langs gaan, om te controleren of iemand die tekst geplaatst heeft  

heb een te kleine pot gekocht voor mijn rozen moet ik weer terug en ik heb spierpijn 

Friezinnetje schreef op 28-04-2025 om 20:08:

[..]

Of zou Facebook bij alle profielen langs gaan, om te controleren of iemand die tekst geplaatst heeft

Nou, ik heb al zitten denken om zo'n soort bericht terug te schrijven: Ben jij nu echt zo dom dat je niet snapt dat facebook echt geen afdeling maakt met werknemers die gaan zitten controleren of al die miljoenen mensen wel netjes die tekst gekopieerd hebben.

Of zelf zoiets rondsturen: Lieve mensen willen jullie vooral niet dat bericht over foto's op fb, of andere ongein van dat soort naar mij sturen. Ik hoef die niet, want het is hoax, die ik jaren geleden ook al kreeg. En reageer ook op geen enkele manier op dit bericht. Niet kopiëren niet plakken, helemaal niks. Dan weet ik dat je het helemaal gelezen hebt Bedankt. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-04-2025 om 21:29

nlies schreef op 28-04-2025 om 21:27:

[..]

Nou, ik heb al zitten denken om zo'n soort bericht terug te schrijven: Ben jij nu echt zo dom dat je niet snapt dat facebook echt geen afdeling maakt met werknemers die gaan zitten controleren of al die miljoenen mensen wel netjes die tekst gekopieerd hebben.

Of zelf zoiets rondsturen: Lieve mensen willen jullie vooral niet dat bericht over foto's op fb, of andere ongein van dat soort naar mij sturen. Ik hoef die niet, want het is hoax, die ik jaren geleden ook al kreeg. En reageer ook op geen enkele manier op dit bericht. Niet kopiëren niet plakken, helemaal niks. Dan weet ik dat je het helemaal gelezen hebt Bedankt.

ik dacht: 

Goh, ik wist niet dat ik zulke goedgelovige vrienden had, die zomaar dingen kopieren en plakken, zonder zelf even na te denken.. 

Ik heb koortsuitslag op mijn kin en stik van de jeuk. 

Dikke pijnlijk en jeukende ogen. Net al met een warm nat lappie op mijn ogen gehad, hopelijk dat het helpt. Maar ik heb dan geen verstopte of loopneus
Of is soms het hooikoorts seizoen al begonnen? Ik ben wel allergisch voor gras.

Moet ongesteld worden, accuut depressief en had een prima dag. Blegh

Naminokurashi schreef op 28-04-2025 om 21:35:

Dikke pijnlijk en jeukende ogen. Net al met een warm nat lappie op mijn ogen gehad, hopelijk dat het helpt. Maar ik heb dan geen verstopte of loopneus

Toevallig ging mijn hardlooprondje vanochtend meerdere keren langs een maaier van de gemeente. Toen dacht ik nog dat het zo lekker rook, maar als je allergisch bent zul je daar best wel last van kunnen hebben, ja... 

Ik heb op mijn Facebook gedeeld hoe je wel bezwaar hiertegen kan indienen nl. via de privacy-instellingen en dat dat dus niet via zo’n bericht op je Facebook gaat. Want ik zag het ook al een paar keer langskomen.

Naminokurashi schreef op 28-04-2025 om 21:35:

Voor vandaag, afhankelijk van het gebied waarin je woont, redelijk tot veel pollen. Dus ja het is al beginnen

Hooikoortsradar informeert over hooikoorts en pollenverwachtingen

Yumi schreef op 28-04-2025 om 22:21:

[..]

Voor vandaag, afhankelijk van het gebied waarin je woont, redelijk tot veel pollen. Dus ja het is al beginnen

Hooikoortsradar informeert over hooikoorts en pollenverwachtingen

Net gekeken. Woon in het oosten, dus veel pollen. Joepie, not

Ik erger me aan mn hallux valgus waardoor ik martelwerktuigjes moet dragen (tenenspreiders); die kr*ngen doen f*cking pijn, auw!

Dit is iets wat je via je instellingen van Facebook kunt regelen, hebben ze een standaard formulier voor, je e mail waarmee je je aangemeld hebt vul je in en dan krijg je mail dat je bezwaar gemaakt hebt

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.