Huiskamer
Dolfje
26-04-2025 om 17:40
Mama-Inge schreef op 26-04-2025 om 13:35:
Man, die broodjes gekocht had en boos werd omdat ik met kind ook wat te eten had gekocht
![]()
Hij is nog steeds chagrijnig
Alsof hij alleen mag bepalen wat er gegeten gaat worden
Mijn eetlust was acuut over
Hij klinkt als een idioot.
Dolfje
26-04-2025 om 17:42
Rogue schreef op 26-04-2025 om 15:59:
[..]
Een van de grootste ergernissen, idd
Dat is voor mij DE reden dat we niet de stad zijn ingegaan.
Loeki72
26-04-2025 om 19:18
Ik erger me aan die grote draagbare luidsprekers. Elke avond is het weer raak met mensen die buiten keihard de muziek aanzetten.
Grindelwald
26-04-2025 om 19:20
Sowieso plassen bij evenementen. Voor vrouwen blijft dat lastig. Altijd te weinig toiletten en te lang moeten wachten.
Loulou39
26-04-2025 om 19:55
Ik lees nu een boek waar zoveel spelfouten in staan, met name “jouw” als het geen bezittelijk voornaamwoord is, kwam heel vaak voor.
Maar net las ik ook “hij bedroeg haar”, in plaats van “hij bedroog haar”.
Ik kan zelf nog wel eens twijfelen over een -d of -t achter een woord, maar dit boek was echt slecht vertaald.
Schoondochter
26-04-2025 om 20:15
Grindelwald schreef op 26-04-2025 om 19:20:
Sowieso plassen bij evenementen. Voor vrouwen blijft dat lastig. Altijd te weinig toiletten en te lang moeten wachten.
Ik liep net een rondje en voor mij liep een groepje jongere mannen die duidelijk ook dat probleem hadden gehad. Toen ze e een tunnel inliepen trok er zo één zijn broek open en begon te plassen.
Ik ben maar even teruggelopen en via een andere route gaan wandelen
Nikki1973
26-04-2025 om 20:58
aan de overbuurjongen, die heeft een brommer/ scooter met een uitlaat die zoveel lawaai maakt. Ik hoor m van ver al aankomen. Zo irritant.
BlairW
26-04-2025 om 22:01
Schoondochter schreef op 26-04-2025 om 20:15:
[..]
Ik liep net een rondje en voor mij liep een groepje jongere mannen die duidelijk ook dat probleem hadden gehad. Toen ze e een tunnel inliepen trok er zo één zijn broek open en begon te plassen.
Ik ben maar even teruggelopen en via een andere route gaan wandelen
![]()
Ik stond hier rond etenstijd in de keuken en keek naar de overkant van de straat, stond er gewoon een vent in de groenstrook te plassen! Zo vanaf de stoep de struiken in. Echt hoor, dat doe je toch niet midden in een woonwijk??? Hou je snikkel gewoon in je broek en loop naar huis. Of voor mijn part naar de dijk een straat verderop. Ik gok zomaar dat hij bij de feesttent vandaan kwam die hier in de wijk staat en daar staan gewoon gratis toiletten.
Naminokurashi
26-04-2025 om 22:50
Word er even een radio op windkracht 12 gezet en geschreeuw erbij. Blijkbaar allemaal finaal schijt aan iedereen
Koettie
26-04-2025 om 23:09
Dronken familie van vriend was opeens in de kroeg. Woont helemaal niet in de buurt. Helemaal waus en irritant, achtergelaten door zn vrienden (snap ook wel waarom maja). Dus die slaapt bij vriend vanavond, kon niet meer uitleggen was zn oorspronkelijk plan was en met wie dat was. Dus ben maar alleen naar huis gegaan, was er wel weer klaar mee.
Yumi
27-04-2025 om 00:32
Net aangebeld bij nieuwe buren die nog steeds aan het klussen zijn, of ze aub willen stoppen. Ja we zijn laat, goed dat je het aangeeft. Jullie gaan meestal door tot 23.30u, ik begrijp dat je het af wil hebben maar het is hier heel gehorig. Oke, dan gaan we zo stoppen zal de muziek alvast uit zetten
Koettie
27-04-2025 om 08:13
Yumi schreef op 27-04-2025 om 00:32:
Net aangebeld bij nieuwe buren die nog steeds aan het klussen zijn, of ze aub willen stoppen. Ja we zijn laat, goed dat je het aangeeft. Jullie gaan meestal door tot 23.30u, ik begrijp dat je het af wil hebben maar het is hier heel gehorig. Oke, dan gaan we zo stoppen zal de muziek alvast uit zetten
![]()
Jezus wat aso!
MissHolmes
27-04-2025 om 08:17
Dolfje schreef op 25-04-2025 om 13:43:
Waarom kan je overal ( Ah, Jumbo) alleen 4 tompouzen kopen en niet 2? ik hoef er geen 4.
Dit vind ik dus ook heel erg irritant..
SuzyQFive
27-04-2025 om 08:44
Auwereel schreef op 25-04-2025 om 19:49:
[..]
Die webshop levert alleen nog maar aan huisadressen, niet meer aan pakketpunten.
Bij mijn werk bezorgen, mag niet, zelf als ze vermoeden dat het voor privegebruik is, wordt het teruggestuurd. Op een gegeven moment wilden ze bij onderzoeksgroep Water een onderzoek doen waar een kinder-buitenbadje handig voor was, maar die kwam dus niet aan bij de onderzoekers.
Ik ga dus nu naar een andere webshop en ik hoop dat die aan een pakketpunt blijf leveren.
Misschien mosterd maar:
Thuis laten bezorgen en zodra bekend is wanneer en je bent er niet, in de app aangeven dat het naar een pakketpunt mag.
Broodjebrie
27-04-2025 om 08:44
Yumi schreef op 27-04-2025 om 00:32:
![]()
Wow dit is echt asociaal.. tot hoelaat zijn ze doorgegaan?