Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Heb ik bijna die kat te pakken voor het tanden poetsen, springt die andere kat ertussen..

Ik erger me aan de laksheid van mijn man met tafel afruimen. Neemt altijd veel teveel mee naar de keuken, weliswaar gaat het meestal goed. Ik was al een poosje een mooi schaaltje van HK living kwijt. Net bij het uitruimen van de vaatwasser pakte ik degene die er nog wel is en mijn man stond naast me. Vroeg aan hem: weet jij waar dat andere schaaltje is? 'Oh,die heb ik laatst laten vallen.'
Dat gebeurt nou nooit met de goedkope meuk, maar altijd met de mooie spullen... 

Nu moet ik maar weer shoppen 

Yumi schreef op 22-04-2025 om 10:47:

Gisterenmiddag TK maxx binnengelopen, wist niet wat ik zag. Wat komt daar een vreemd aso publiek, en wat een bende maken die ervan. Overal lag kleding op de grond onder de rekken, of in plaats van teruggehangen eroverheen geflikkerd. Op de cosmetica afdeling, opmaken met producten voor de verkoop. Verpakkingen worden zowel door kinderen als volwassenen opengemaakt/gescheurd, ergens neer gegooid. Kinderen waren druk bezig op de speelgoed afdeling, uitgespeeld dan laat je het gewoon ergens liggen, je ouders zien het, maakt niet uit. Met een stepje de winkel door ook leuk...ik zag een verkoopster achter zo'n kind aanrennen, ondertussen roepend dat het niet mocht, ouders dachten blijkbaar dat ze de oppas was, want reageerden niet. Ik weet niet of het er bij alle winkels van Tk maxx op deze manier aan toegaat, hoop het niet....

wij hebben er 3 verdeeld over de stad, de keren dat ik er binnen wandel is op een hand te tellen .
en ja het is rommelig kom gelukkig amper verder dan de eerste verdieping, dus weet niet hoe erg het op de andere afdelingen is. 

BlairW schreef op 22-04-2025 om 15:19:

[..]

Sommige? Volgens mij heeft heel Nederland vakantie momenteel

dit, is weer goed te merken in Mokum pleur op!!

@Bailey sterkte 

BlairW schreef op 22-04-2025 om 14:07:

[..]

De reden dat ik die winkel altijd over sla. In Trier precies hetzelfde, wat een puinzooi is het daar zeg! En je kan echt niks vinden. Ik heb het opgegeven.

Sterkte Bailey!

Hoe kan dat, waarom is het in die winkels zo'n bende en wordt er niet ingegrepen? Ik heb er met verbazing rondgelopen, was ook totaal de reden van mijn bezoek aan die winkel vergeten 

Op het moment dat ik denk dat ik zo heel graag naar bed wil, gooi ik mijn mok thee van bijna een halve liter om, over mijn houten (dure, maar ook al was hij niet duur) salontafel. Ik was vergeten dat hij nog vol was…

Getverdegetver! Nou ja, net alles schoongemaakt, het was ook weer even afleiding van alle rotdingen die nu spelen (ik probeer een positieve insteek😇 😊), maar dan nu echt naar bed hoop ik 🤞🏼.

De laatste dagen veel reclame op facebook en instagram van Happyflops slippers, en ik vind ze zo lelijk!

Nou, de monteur voor de glasvezel is geweest en het eerste wat ik zie toen ie zich bukte, een butt crack van hier tot Tokio.
 Moest gewoon mijn hoofd steeds wegdraaien.

kat is weer bezig

Dolfje schreef op 23-04-2025 om 09:22:

De laatste dagen veel reclame op facebook en instagram van Happyflops slippers, en ik vind ze zo lelijk!

Ik moest ze even googlen (ik heb de reclame gelukkig niet), maar ik ben het met je eens, ik hou daar ook helemaal niet van. Je ziet tegenwoordig zoveel mensen met dat soort slippers lopen, niets aan.

Loulou39 schreef op 23-04-2025 om 19:22:

[..]

Ik moest ze even googlen (ik heb de reclame gelukkig niet), maar ik ben het met je eens, ik hou daar ook helemaal niet van. Je ziet tegenwoordig zoveel mensen met dat soort slippers lopen, niets aan.

Ik moest ook even googlen, inderdaad lelijk, categorie Crocks

Heb ook google aangeslingerd, wat een gruwelijke dingen. Schoonzus loopt er ook op. Had geen idee dat die zo genoemd worden. 

Schijtende kinderen in bad. Neehee poep moet niet in bad. Poep moet in de wc...

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

23-04-2025 om 19:55

Herfstappeltaart schreef op 23-04-2025 om 19:24:

[..]

Ik moest ook even googlen, inderdaad lelijk, categorie Crocks

dit idd. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.