Huiskamer
SuzyQFive
22-04-2025 om 08:11
BlairW schreef op 22-04-2025 om 07:51:
[..]
Er moest een winnaar uit komen. In de laatste minuut van de gewone verlenging werd het 1-1, dus kwam er 2 keer 15 minuten speeltijd bij. En toen was er nog geen winnaar, dus dan wordt het penalty’s
het ging om de bekerfinale, die kan niet in gelijke stand eindigen
Ik erger me aan de tabletten die ik heb ingenomen. Ok heb jaren lang (teveel) ibuprofen ingenomen als ik hoofdpijn heb. En dat heb ik helaas regelmatig. Ibu werkt dus niet meer fantastisch en heb nu PPC tabletten ontdekt. Wat beter voor mijn maag en werken veel sneller en beter. Alleen ik krijg er een rare geur/smaak van die lang blijft hangen…heel irritant vind ik dat! Ik wil echt niet terug naar ibu, maar dit is ook niet echt fijn.
Ppc staat wel bekend om zijn slechte werking op de maag dus weet je zeker dat je daar geen last van hebt?
Herfstappeltaart
22-04-2025 om 08:20
oudmaarnognietkoud schreef op 22-04-2025 om 07:41:
Nieuwslezer van het NOS journaal. Ik erger mij aan slordig taalgebruik. As in plaats van als en bijvoorbeeld wordt uitgesproken als bvobbeld.
Het viel mij een tijdje geleden op dat een nieuwslezer de term "gedonderd" gebruikte. In een context als "van de trap gedonderd" . Vond ik heel opmerkelijk (zacht uitgedrukt).
BlairW
22-04-2025 om 08:40
SuzyQFive schreef op 22-04-2025 om 08:11:
[..]
Ppc staat wel bekend om zijn slechte werking op de maag dus weet je zeker dat je daar geen last van hebt?
Ja, heb daar geen last van verder. Van ibu kreeg ik zelfs last als ik wel een maagbeschermer in nam. Het is een soort chemische geur/smaak die ik erdoor krijg.
Yumi
22-04-2025 om 10:36
Bailey26 schreef op 22-04-2025 om 07:11:
[..]
Niet fijn Bakblik. Hopelijk heb je vandaag geen last meer!
Hier is het een combinatie van een kind met soort van buikgriep (dat voornamelijk in de nacht en ochtend opspeelt) en zelf nog aan het herstellen van een miskraam.
Sterkte Bailey
Yumi
22-04-2025 om 10:47
Gisterenmiddag TK maxx binnengelopen, wist niet wat ik zag. Wat komt daar een vreemd aso publiek, en wat een bende maken die ervan. Overal lag kleding op de grond onder de rekken, of in plaats van teruggehangen eroverheen geflikkerd. Op de cosmetica afdeling, opmaken met producten voor de verkoop. Verpakkingen worden zowel door kinderen als volwassenen opengemaakt/gescheurd, ergens neer gegooid. Kinderen waren druk bezig op de speelgoed afdeling, uitgespeeld dan laat je het gewoon ergens liggen, je ouders zien het, maakt niet uit. Met een stepje de winkel door ook leuk...ik zag een verkoopster achter zo'n kind aanrennen, ondertussen roepend dat het niet mocht, ouders dachten blijkbaar dat ze de oppas was, want reageerden niet. Ik weet niet of het er bij alle winkels van Tk maxx op deze manier aan toegaat, hoop het niet....
Bailey26
22-04-2025 om 11:41
SuzyQFive schreef op 22-04-2025 om 08:06:
[..]
Sterkte, hoe ver was je?
Bedankt! Ik was 9 weken.
lientje69
22-04-2025 om 11:53
Bailey26 schreef op 22-04-2025 om 11:41:
[..]
Bedankt! Ik was 9 weken.
Sterkte bailey
Loulou39
22-04-2025 om 14:03
Bailey26 schreef op 22-04-2025 om 11:41:
[..]
Bedankt! Ik was 9 weken.
🌷
BlairW
22-04-2025 om 14:07
Yumi schreef op 22-04-2025 om 10:47:
Gisterenmiddag TK maxx binnengelopen, wist niet wat ik zag. Wat komt daar een vreemd aso publiek, en wat een bende maken die ervan. Overal lag kleding op de grond onder de rekken, of in plaats van teruggehangen eroverheen geflikkerd. Op de cosmetica afdeling, opmaken met producten voor de verkoop. Verpakkingen worden zowel door kinderen als volwassenen opengemaakt/gescheurd, ergens neer gegooid. Kinderen waren druk bezig op de speelgoed afdeling, uitgespeeld dan laat je het gewoon ergens liggen, je ouders zien het, maakt niet uit. Met een stepje de winkel door ook leuk...ik zag een verkoopster achter zo'n kind aanrennen, ondertussen roepend dat het niet mocht, ouders dachten blijkbaar dat ze de oppas was, want reageerden niet. Ik weet niet of het er bij alle winkels van Tk maxx op deze manier aan toegaat, hoop het niet....
![]()
De reden dat ik die winkel altijd over sla. In Trier precies hetzelfde, wat een puinzooi is het daar zeg! En je kan echt niks vinden. Ik heb het opgegeven.
Sterkte Bailey!
kerst
22-04-2025 om 14:31
Sterkte Bailey.
Sommige scholen hebben nu al vakantie blijkbaar . Paar enorm hard krijsende kinderen in de speeltuin verderop..
BlairW
22-04-2025 om 15:19
kerst schreef op 22-04-2025 om 14:31:
Sterkte Bailey.
Sommige scholen hebben nu al vakantie blijkbaar . Paar enorm hard krijsende kinderen in de speeltuin verderop..
Sommige? Volgens mij heeft heel Nederland vakantie momenteel 
Naminokurashi
22-04-2025 om 15:46
Er zou tussen 10.00 en 12.00 een monteur komen om glasvezel te installeren. Om 12.05 was er nog steeds geen monteur, ik dus gebeld, bleek dat er wegens prive omstandigheden van de monteur de afspraak niet door ging, kan gebeuren. Maar ik werd dus niet op de hoogte gebracht, nu is het verzet naar morgenmiddag tussen 12.00 en 16.00. Ik zou een sms of telefoontje krijgen zodra de monteur onderweg was.
Ben benieuwd of het morgen wel doorgaat
Dolfje
22-04-2025 om 16:27
BlairW schreef op 22-04-2025 om 14:07:
[..]
De reden dat ik die winkel altijd over sla. En je kan echt niks vinden. Ik heb het opgegeven.
Ik ben er 1 keer binnen geweest en werd horendol. Dwaze dagen en Primark en Ikea x1000
het ging om de bekerfinale, die kan niet in gelijke stand eindigen