Huiskamer
Yumi
16-04-2025 om 17:58
Dolfje schreef op 16-04-2025 om 15:06:
Ik heb een mailtje gestuurd wat wel iets klantvriendelijker had mogen zijn en kreeg, redelijk terecht al had ik wel gelijk, een boze mail terug. En nu blijft dat maar in mijn hoofd zitten.
Op inhoud heb ik gewoon gelijk maar had het iets anders moeten verwoorden.
Dat zou je ze alsnog in een mail kunnen laten weten. Spreek het uit 
Bailey26
16-04-2025 om 18:08
Ik wilde even snel een kaartje versturen via internet. Wat een gedoe zeg. Ik denk dat ik wel 6 keer een pagina gezien heb met de vraag of ik een cadeautje wil toevoegen. En dan moet je eerst helemaal naar beneden scrollen voordat je weer een stap verder kan
Yumi
16-04-2025 om 18:18
Bailey26 schreef op 16-04-2025 om 18:08:
Ik wilde even snel een kaartje versturen via internet. Wat een gedoe zeg. Ik denk dat ik wel 6 keer een pagina gezien heb met de vraag of ik een cadeautje wil toevoegen. En dan moet je eerst helemaal naar beneden scrollen voordat je weer een stap verder kan
Ik doe dat regelmatig via Hallmark, gaat daar heel makkelijk.
Bailey26
16-04-2025 om 18:27
Yumi schreef op 16-04-2025 om 18:18:
[..]
Ik doe dat regelmatig via Hallmark, gaat daar heel makkelijk.
Bedankt voor de tip. Ga ik het daar de volgende keer proberen.
Chiquita
16-04-2025 om 19:26
We zitten naar 1Vandaag op tv te kijken, programma-onderdeel over Oekrainers. Nederlandse reporter vertelt dat 'man in Oekraïne vechtte'.... partner stuurt appje naar 1Vandaag met daarover opmerking. Krijgt antwoord terug: 'bedankt voor het compliment' 
Bakblik
16-04-2025 om 19:30
Chiquita schreef op 16-04-2025 om 19:26:
We zitten naar 1Vandaag op tv te kijken, programma-onderdeel over Oekrainers. Nederlandse reporter vertelt dat 'man in Oekraïne vechtte'.... partner stuurt appje naar 1Vandaag met daarover opmerking. Krijgt antwoord terug: 'bedankt voor het compliment'
😭
Zo wat slecht.
Dolfje
16-04-2025 om 21:47
Yumi schreef op 16-04-2025 om 17:58:
[..]
Dat zou je ze alsnog in een mail kunnen laten weten. Spreek het uit
Ja zat ik aan te denken, heb het naar mijn manager gestuurd en overleg morgen even.
stokstaart
17-04-2025 om 03:43
ik lig nu al 2 uur klaarwakker plafond dienst te hebben en heb straks een super drukke dag
noas_1993
17-04-2025 om 07:11
Ik kwam vorige week op weg naar mijn werk een vrouw met een Duitse herder tegen. Naar mijn idee luisterde hij totaal niet omdat hij constant naar haar aan het opspringen was en aan het grommen was. Was misschien ook omdat hij een koekje zou krijgen, wie weet.
Misschien was hij ook wel in de leer, maar toen ik ze vanochtend weer zag dacht ik: dit moet in het topic!
Hij deed hetzelfde als vorige week trouwens en ik moest er langs, ik ben er toch met een grote boog omheen gefietst. Eng en gevaarlijk vind ik zulk gedrag! Moet ik er wel bij zeggen dat hij aan de buitenkant liep, maar dan nog
De vrouw hielt hem wel strak, maar toch. Sommige honden horen wat mij betreft gewoon veilig op een boerderij of ander groot terrein
Naminokurashi
17-04-2025 om 08:13
Werd vandaag wakker met een hypo van 3.6 mmol. Ben dan gelijk de rest van de dag niks meer waard. Nu alleen nog erg trillerig. Blds is nu 5.5 mmol.
Even vandaag en komende 2 tot 3 dagen een dagcurve maken en mailen naar dvk.
Normaal gesproken had ik eerst op nuchtere maag mijn medicatie voor mijn Gastroparese in moeten nemen, maar mijn dvk zei, hypo gaat altijd voor.
HAHA!wait..what
17-04-2025 om 08:39
Gisteren in het ziekenhuis. Ik moest me aanmelden bij een zuil, je kon daar QR code scannen of je geboortedatum invullen als je geen qr code op afsprakenbrief had staan..
Een medewerker, speciaal daarvoor ingezet (want is een nieuw systeem denk ik), vroeg mij of m'n geboortedatum en tikte dat in en drukte zo op het knopje bloedafname. Hij gaf me het ticket en zei dat ik kon plaatsnemen in de wachtruimte want ik was aangemeld.
Dus ik zei; eh, ik ben hier niet voor bloedafname maar een echo.
Dus moest ik naar de balie en die mevrouw was me toch chagrijnig! Waarom ik een ticket voor bloedafname had en dat ze dat nu weer moest annuleren. Dit alles met een diepe zucht.
Pff, ik snap best dat het frustrerend is als dat vaak gebeurt maar reageer dat niet op mij af 😅
kerst
17-04-2025 om 09:38
Zogenaamde medewerkers van Decathlon op Facebook, die je een rugzak van Decathlon voor 2/2,95 euro beloven .. Allemaal scammers 
lientje69
17-04-2025 om 10:02
kerst schreef op 17-04-2025 om 09:38:
Zogenaamde medewerkers van Decathlon op Facebook, die je een rugzak van Decathlon voor 2/2,95 euro beloven .. Allemaal scammers
Er zijn zó veel van dat soort dingen op Facebook. Bol.com, coolblue, al die namen worden misbruikt voor zogenaamde aanbiedingen. Net als dropshippers. Ik kijk altijd eerst naar het retourbeleid ( terugsturen naar China bij een " Nederlandse " webshop?) En de reviews op trustpilot. Daarna kijk ik als ik wél nog echt iets wil hebben de reviews van het artikel wel goed zijn op Aliexpress en meestal is het daar flink goedkoper.
Mugske
17-04-2025 om 12:40
noas_1993 schreef op 17-04-2025 om 07:11:
Ik kwam vorige week op weg naar mijn werk een vrouw met een Duitse herder tegen. Naar mijn idee luisterde hij totaal niet omdat hij constant naar haar aan het opspringen was en aan het grommen was. Was misschien ook omdat hij een koekje zou krijgen, wie weet.
Misschien was hij ook wel in de leer, maar toen ik ze vanochtend weer zag dacht ik: dit moet in het topic!
Hij deed hetzelfde als vorige week trouwens en ik moest er langs, ik ben er toch met een grote boog omheen gefietst. Eng en gevaarlijk vind ik zulk gedrag! Moet ik er wel bij zeggen dat hij aan de buitenkant liep, maar dan nog
De vrouw hielt hem wel strak, maar toch. Sommige honden horen wat mij betreft gewoon veilig op een boerderij of ander groot terrein
Ligt niet aan de hond of soort hond, maar aan het baasje. Mijn ervaring is dat grote honden vaak beter opgevoed zijn dan kleine honden (die keffen en tegen je aan springen en totaal niet luisteren). Onze duitse herder hebben we van kleinsafaan geleerd dat hij niet tegen mensen aan mocht springen. Die hond was echt een goedzak net als de bobtail van een familielid.
noas_1993
17-04-2025 om 12:57
Mugske schreef op 17-04-2025 om 12:40:
[..]
Ligt niet aan de hond of soort hond, maar aan het baasje. Mijn ervaring is dat grote honden vaak beter opgevoed zijn dan kleine honden (die keffen en tegen je aan springen en totaal niet luisteren). Onze duitse herder hebben we van kleinsafaan geleerd dat hij niet tegen mensen aan mocht springen. Die hond was echt een goedzak net als de bobtail van een familielid.
Ik blijf dit altijd zo'n kul vinden.
Ik snap dat mensen die van honden houden dit zeggen, maar het zijn nou eenmaal dieren met onvoorspelbaar gedrag.
Ze kunnen jaren niks doen, maar ze kunnen ook uit het niets aanvallen