Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan een aft of zoiets op mijn onderlip, dat is heel irritant. Auw.

HAHA!wait..what schreef op 11-04-2025 om 21:28:

[..]

Komt goed Lientje Gaat vast een prima gesprek zijn!

In Afas staat dat ik weer een jaarcontract krijg...terwijl vorig jaar is gezegd dat het na een jaar vast wordt. Dus ik ben hier niet zo blij mee..

Geen idee nog waar dit gesprek over gaat. Kan zijn interesse omdat we hier thuis een moeilijke tijd doormaken. Maar bovenstaande vind ik al niet heel erg leuk eerlijk gezegd.

SuzyQFive schreef op 12-04-2025 om 06:47:

Normaliter heb ik er totaal geen last van al de zomertijd ingaat (heb wel een voorkeur voor de wintertijd) maar nu slaap ik al twee weken slecht sinds de zomertijd is ingegaan.

Herkenbaar ik heb daar al jaren last van, het is te lang licht waardoor mijn lijf waarschijnlijk te weinig melatonine aanmaakt om te kunnen slapen. 

Yumi schreef op 12-04-2025 om 10:07:

[..]

Herkenbaar ik heb daar al jaren last van, het is te lang licht waardoor mijn lijf waarschijnlijk te weinig melatonine aanmaakt om te kunnen slapen.

Waardeloos die zomertijd.

lientje69 schreef op 12-04-2025 om 09:28:

[..]

In Afas staat dat ik weer een jaarcontract krijg...terwijl vorig jaar is gezegd dat het na een jaar vast wordt. Dus ik ben hier niet zo blij mee..

Geen idee nog waar dit gesprek over gaat. Kan zijn interesse omdat we hier thuis een moeilijke tijd doormaken. Maar bovenstaande vind ik al niet heel erg leuk eerlijk gezegd.

Dit komt me bekend voor.. heb zelf ook ergens gewerkt waar ze zeiden, na een jaarcontract krijg je een vast contract. Niet dus.. maar dit soort verhalen hoor ik meer helaas.. 

Broodjebrie schreef op 12-04-2025 om 10:45:

[..]

Dit komt me bekend voor.. heb zelf ook ergens gewerkt waar ze zeiden, na een jaarcontract krijg je een vast contract. Niet dus.. maar dit soort verhalen hoor ik meer helaas..

Begrijp uit een bericht nu dat ze toch niet helemaal tevreden over me zijn. Geen idee wat voor feedback ik ga krijgen " maar er zijn wat puntjes"..

Weet ff niet wat ik hier mee moet. Naar mijn idee ( en dat van collega's  ) doe ik het prima. Dus apart. Maakt me weer onzeker helaas dit.

geërgerd aan een moeder die na de zwemles een mond in kleding wilde hijsen die het kind zelf niet aan wilde. In de gedeelde kleedkamer ging dat kind tekeer als een misthoorn. Ze wilde wel de broek aan met het t-shirt maar niet dat vest eroverheen. Moest een op mijn lip bijten om niet te zeggen: Laat het gaan, ze neemt zelf wel dat het zonder vest koud is!
Mijn god wat kon dat kind krijsen echt niet leuk. 

Auwereel schreef op 12-04-2025 om 08:27:

Aan een aft of zoiets op mijn onderlip, dat is heel irritant. Auw.

Ik had laatst ook een aft. Google leerde mij dat je er een paracetamol tegen aan kunt leggen en die dan langzaam laten smelten. En verdomd... dat hielp. Smaakt wel ongelofelijk goor maar dat had ik er wel voor over. 

Drie keer per dag en de pijn was een stuk minder/bijna weg. 

lientje69 schreef op 12-04-2025 om 09:28:

[..]

Dochter werkt in het onderwijs. Bij haar sollicitatie werd gezegd: je krijgt een jaarcontract en na dat jaar gaan we óf met je door en krijg je een vast contract, óf we gaan niet met je door. Tegen het eind van het jaarcontract kreeg ze een gesprek en toen kreeg ze te horen: we willen met je door maar je krijgt nog een jaarcontract. Dochter zei: dat is niet volgens afspraak, ik hoor graag binnen twee weken of ik een vast contract krijg of dat ik moet gaan solliciteren. Na een week heeft ze haar vaste contract gekregen. 

Ik vroeg haar hoe ze zo adrem kwam, ze zei: er is werk zat, ik heb ze aan de afspraak gehouden. Ze redeneerde dat ze overal een jaarcontract kon krijgen, had al sollicitatieverzoeken van andere scholen in haar mail en ze had geen zin om over zich te laten lopen. Jij werkt in de zorg toch, of vergis ik me? Misschien ook een optie?

Aan mensen die in de slachtofferrol zitten en om de minuut luidkeels verkondigen waar ze allemaal last van hebben. (Vooral op de werkvloer)

Hele tijd geleden twee accu’s besteld voor de robotstofzuiger. Nu op zoek naar die tweede. Onvindbaar. 🤬

oudmaarnognietkoud schreef op 12-04-2025 om 11:50:

[..]

Ik had laatst ook een aft. Google leerde mij dat je er een paracetamol tegen aan kunt leggen en die dan langzaam laten smelten. En verdomd... dat hielp. Smaakt wel ongelofelijk goor maar dat had ik er wel voor over.

Dat ga ik proberen!

oudmaarnognietkoud schreef op 12-04-2025 om 11:50:

[..]

Oh dit ga ik ook proberen als ik een aft heb

lientje69 schreef op 12-04-2025 om 10:55:

[..]

Begrijp uit een bericht nu dat ze toch niet helemaal tevreden over me zijn. Geen idee wat voor feedback ik ga krijgen " maar er zijn wat puntjes"..

Weet ff niet wat ik hier mee moet. Naar mijn idee ( en dat van collega's ) doe ik het prima. Dus apart. Maakt me weer onzeker helaas dit.

Huh waarom zouden ze niet tevreden over je zijn??? Je loopt de benen uit je lijf!!

Aan de [scheldwoord-naar-keuze] die de hondepoep op de stoep voor mijn tuin niet heeft opgeruimd. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.