Huiskamer
lientje69
10-04-2025 om 21:04
Nou ja en verder denk ik: ik heb het afgelopen jaar mega veel geleerd. Een grote sprong in mijn ontwikkeling gemaakt. En in de zorg zijn meer bazen dan kerken . En wennen kan ik overal, ben erg sociaal. Collega's en patiënten zijn positief over me . Dus maak me maar niet al te druk dan idd.
Netherfield
11-04-2025 om 09:22
man heeft 's ochtends twee taken doordeweek: vaatwasser leeg en de fietsen buiten zetten. Hij wilde vroeg beginnen op kantoor vandaag zodat hij vanmiddag langs de bouwmarkt kan. Dus de pannen niet in de kast maar op de kookplaat gezet (kon ik ze alsnog in de kast zetten) en de fietsen stonden nog niet buiten. Alsof mijn tijd niet belangrijk is ofzo, doe Netherfield wel, ik ben weg. grrrrrrrrrrr.
Bakblik
11-04-2025 om 09:31
Netherfield schreef op 11-04-2025 om 09:22:
man heeft 's ochtends twee taken doordeweek: vaatwasser leeg en de fietsen buiten zetten. Hij wilde vroeg beginnen op kantoor vandaag zodat hij vanmiddag langs de bouwmarkt kan. Dus de pannen niet in de kast maar op de kookplaat gezet (kon ik ze alsnog in de kast zetten) en de fietsen stonden nog niet buiten. Alsof mijn tijd niet belangrijk is ofzo, doe Netherfield wel, ik ben weg. grrrrrrrrrrr.
Over die fietsen:
Wij hebben hier lange tijd de regel gehad dat de laatste die thuis kwam de fietsen op volgorde in de schuur moest zetten voor volgende dag. Dat de fiets van degene die het eerst weg moest vooraan in de schuur stond. Bij ieder nieuw rooster maakte ik een briefje aan de binnenkant van de schuurdeur. Bij ons scheelde dat een makkelijk te negeren taak in de ochtend.
Misschien heb je er iets aan.
Dolfje
11-04-2025 om 14:13
Ik heb buiten last van mijn heup en bilspier nu ook pijn aan mijn knie. Bij elke stap lijkt het alsof er iets wegschiet. Ik ga maandag de huisarts eens bellen.
Andere ergernis is ook daarover want ik dacht ik maak online een afspraak. Eerste gelegenheid 8/5
Broodjebrie
11-04-2025 om 14:37
Netherfield schreef op 11-04-2025 om 09:22:
Waarom zet je die pannen alsnog weg dan? Ik zou ze lekker laten staan voor je man.
kerst
11-04-2025 om 16:33
Dolfje schreef op 11-04-2025 om 14:13:
Ik heb buiten last van mijn heup en bilspier nu ook pijn aan mijn knie. Bij elke stap lijkt het alsof er iets wegschiet. Ik ga maandag de huisarts eens bellen.
Misschien beter naar fysiotherapeut dan.
Yumi
11-04-2025 om 20:40
Aan de pijn die ik heb na de behandeling van de manueel therapeut. Alles doet zeer, hoofdpijn en misselijk. Ik weet dat dit na een paar dagen overgaat, maar denk steeds vaker ik heb meer last van de fysio en manuele therapie dan dat het daadwerkelijk iets lijkt op te leveren.
Tuinfluiter
11-04-2025 om 21:01
Klein leed als ik jullie medisch malaise lees.
Ziggo sport ik zit golf te kijken met goed commentaar van Amerikaanse commentatoren. Wordt er over geschakeld naar Nederlandse commentatoren die gaan terugblikken op gisteren terwijl de wedstrijd op dit moment spannend is.
Stop met dat gelul ik wil de echte wedstrijd ik wil weten hoe het live met Rory gaat en snel graag.
Citroengraag
11-04-2025 om 21:07
Yumi schreef op 11-04-2025 om 20:40:
Aan de pijn die ik heb na de behandeling van de manueel therapeut. Alles doet zeer, hoofdpijn en misselijk. Ik weet dat dit na een paar dagen overgaat, maar denk steeds vaker ik heb meer last van de fysio en manuele therapie dan dat het daadwerkelijk iets lijkt op te leveren.
Mijn tante is fysio en zij zegt: veel klachten hebben vooral rust nodig.
HAHA!wait..what
11-04-2025 om 21:23
Citroengraag schreef op 11-04-2025 om 21:07:
[..]
Mijn tante is fysio en zij zegt: veel klachten hebben vooral rust nodig.
Dat is aan de ene kant waar. Aan de andere kant kun je ook te lang met iets door lopen waardoor je meer 'schade' en langer fysio nodig hebt, wat anders misschien met een paar behandelingen over zou kunnen zijn 
Dat is best lastig om zelf te beoordelen, vind ik!
HAHA!wait..what
11-04-2025 om 21:27
Dolfje schreef op 11-04-2025 om 14:13:
Andere ergernis is ook daarover want ik dacht ik maak online een afspraak. Eerste gelegenheid 8/5
![]()
Jeetje, dat is pas over een maand! Hopelijk kun je sneller terecht als je belt. Al denk ik wel dat huisarts zegt (misschien zelfs zonder je gezien te hebben) dat je een afspraak bij de fysio moet maken eerst
HAHA!wait..what
11-04-2025 om 21:28
lientje69 schreef op 10-04-2025 om 21:04:
Nou ja en verder denk ik: ik heb het afgelopen jaar mega veel geleerd. Een grote sprong in mijn ontwikkeling gemaakt. En in de zorg zijn meer bazen dan kerken . En wennen kan ik overal, ben erg sociaal. Collega's en patiënten zijn positief over me . Dus maak me maar niet al te druk dan idd.
Komt goed Lientje
Gaat vast een prima gesprek zijn!
SuzyQFive
12-04-2025 om 06:47
Normaliter heb ik er totaal geen last van al de zomertijd ingaat (heb wel een voorkeur voor de wintertijd) maar nu slaap ik al twee weken slecht sinds de zomertijd is ingegaan.
Dolfje
12-04-2025 om 06:49
HAHA!wait..what schreef op 11-04-2025 om 21:27:
[..]
Jeetje, dat is pas over een maand! Hopelijk kun je sneller terecht als je belt. Al denk ik wel dat huisarts zegt (misschien zelfs zonder je gezien te hebben) dat je een afspraak bij de fysio moet maken eerst
Ik ga maandag wel even bellen en anders bel ik daarna de fysio. Het is wel verrekte irritant.
Dolfje
12-04-2025 om 06:52
SuzyQFive schreef op 12-04-2025 om 06:47:
Normaliter heb ik er totaal geen last van al de zomertijd ingaat (heb wel een voorkeur voor de wintertijd) maar nu slaap ik al twee weken slecht sinds de zomertijd is ingegaan.
De eerste dagen sliep ik best ok, werd ik tussen 7:30 en 8 wakker maar nu slaap ik ook alweer een tijdje slecht en ben nu al sinds 6 uur wakker. Man ging naar de wc en ik kon de slaap niet meer vatten. Heel vervelend want ben nog wel moe en moet tot 17:30 werken straks. Kan helaas ook niet eerder gaan en dan om 14:30 naar huis om nog van het mooie weer te kunnen genieten.