Huiskamer
Nikki1973
07-04-2025 om 13:17
Joszy schreef op 07-04-2025 om 12:52:
Ik had een afspraak met een arts. Dag vrij genomen, op mijn vrije dag op tijd opstaan om er om 9u te zijn. Wordt er niet open gedaan. Ja we hebben u gebeld (geen gemiste oproepen) en de voicemail ingesproken (die heb ik niet) en een mail gestuurd (alleen de afspraak herinnering gehad) want het kan niet doorgaan.
Reden snap ik helemaal, maar geloof dat ik liever had gehad dat ze had gezegd ojeeee sorry we zijn je vergeten af te zeggen, excuses!
Nou dat slordig zeg…. Gelukkig is het mooi weer, wens je toch een fijne dag.
Loulou39
07-04-2025 om 13:21
kerst schreef op 07-04-2025 om 12:13:
Deed net een poging om de kat zijn tanden te poetsen, ging dat stomme maandelijkse luchtalarm, dat ook afgeschaft zou worden net als die stomme zomertijd, weer af. Kat weg natuurlijk
![]()
Tandenpoetsen bij een kat? Daar heb ik nooit van gehoord, had ik dat maar eerder geweten, mijn kat heeft tandvleesproblemen.
Alhoewel dat hier ook zonder luchtalarm een enorme uitdaging zou zijn 😅.
Ik ga eens met de dierenarts overleggen, dank je voor de indirecte tip 👍🏻
Mama-Inge
07-04-2025 om 14:51
Yumi schreef op 07-04-2025 om 10:47:
[..]
Begrijp je ergernis!
Ga in gesprek en vraag of je de beelden mag zien, misschien kunnen de camera's op een andere manier worden opgehangen/gedraaid zodat jullie minder in beeld komen?
Er valt niet te praten met die man. Hij probeert ons zwart te maken hier in de buurt (geen idee waarom). Hij was ook al boos dat we een busje gekocht hebben en dat die bij ons op de oprit staat waardoor hij geen opnames meer die kant op kan maken.
Hij was al bij een andere buurman aan het opscheppen dat hij camera's van over de 200 euro had opgehangen, grote kolder, want er gebeurt hier in de straat praktisch nooit iets.
Je zou bijna gaan denken dat hijzelf iets te verbergen heeft.
Wieder
07-04-2025 om 15:05
Niet echt een ergernis maar toch wel een beetje: ik krijg net een reclamemailtje van Rituals, voor giftsets voor Pasen. Ik verbaas me al jaren over het feit dat een gezellig paasontbijt tegenwoordig niet meer voldoende is en dat het door de supermarkten ook neergezet wordt als een kerst-achtig vreetfestijn compleet met versierde takken (geen hele boom voor deze gelegenheid, dat zou raar zijn ofzo), maar blijkbaar wordt nu ook geprobeerd om er een cadeautjesfeest van te maken. Gekkigheid.
Netherfield
07-04-2025 om 15:19
Man is helemaal emotioneel over iets van dochter, huilen zelfs. Terwijl ik vind dat we sterk moeten zijn voor haar. Verman je eens even zeg!
Herfstappeltaart
07-04-2025 om 15:32
Wieder schreef op 07-04-2025 om 15:05:
Niet echt een ergernis maar toch wel een beetje: ik krijg net een reclamemailtje van Rituals, voor giftsets voor Pasen. Ik verbaas me al jaren over het feit dat een gezellig paasontbijt tegenwoordig niet meer voldoende is en dat het door de supermarkten ook neergezet wordt als een kerst-achtig vreetfestijn compleet met versierde takken (geen hele boom voor deze gelegenheid, dat zou raar zijn ofzo), maar blijkbaar wordt nu ook geprobeerd om er een cadeautjesfeest van te maken. Gekkigheid.
Daar erger ik me ook dood aan.
Broodjebrie
07-04-2025 om 16:10
Herfstappeltaart schreef op 07-04-2025 om 15:32:
[..]
Daar erger ik me ook dood aan.
Pasen is het nieuwe kerst.
noas_1993
07-04-2025 om 16:37
Netherfield schreef op 07-04-2025 om 15:19:
Man is helemaal emotioneel over iets van dochter, huilen zelfs. Terwijl ik vind dat we sterk moeten zijn voor haar. Verman je eens even zeg!
Dit soort teksten wekken bij mij dus ergernis op, en dan vooral dat laatste!
Ook al wil je sterk blijven, je mag best even janken. Beter dan het opkroppen
Broodjebrie
07-04-2025 om 17:26
noas_1993 schreef op 07-04-2025 om 16:37:
[..]
Ik sluit me hier volledig bij aan.
Ginevra
07-04-2025 om 17:44
noas_1993 schreef op 07-04-2025 om 16:37:
[..]
Is denk ik ook wel heel erg afhankelijk van de context en de situatie hoor
. Over het algemeen ben ik ervoor dat je je emoties mag uiten, maar ik kan ook best situaties verzinnen waarin je je inderdaad even moet vermannen om sterk te zijn voor iemand anders.
kerst
07-04-2025 om 17:46
Broodjebrie schreef op 07-04-2025 om 16:10:
[..]
Vreselijk!
Herfstappeltaart
07-04-2025 om 18:20
Broodjebrie schreef op 07-04-2025 om 16:10:
[..]
Vreselijk ja. Ik doe er niet aan mee.
Dolfje
07-04-2025 om 18:35
Herfstappeltaart schreef op 07-04-2025 om 18:20:
[..]
Vreselijk ja. Ik doe er niet aan mee.
ik ook niet. Lekker een dagje vrij en ik kook wat eitjes en broodjes voor het ontbijt maar cadeauthes nee. Hooguit een bosje bloemen als we naar schoonouders gaan.
Moosey
07-04-2025 om 18:40
Ja, mailtje van de AH: Moosey, heb jij alles al in huis voor Pasen!? Eh nee, natuurlijk, wat denk je zelf, ik ga toch geen twee weken vooruit boodschappen lopen doen? Daarbij koop ik sowieso helemaal niks speciaals voor Pasen (dit jaar al helemaal niet, want ik werk alle dagen)
Rogue
07-04-2025 om 18:45
dat was toch altijd al?
vroeger op de basisschool waren er altijd versierde paastakken, thuis had ik ze ook 🤔