Huiskamer
kerst
06-04-2025 om 14:23
Loulou39 schreef op 06-04-2025 om 13:16:
Dat ik de hele dag al aan het hyperventileren ben.
Chiquita
06-04-2025 om 17:12
aan de man die tegen mij staat te schreeuwen dat ik mijn k.thond niet moet laten blaffen in het uitrenveld, alleen omdat hij zijn grote Boerboel reu dan niet kan houden.
lientje69
06-04-2025 om 17:22
Chiquita schreef op 06-04-2025 om 17:12:
aan de man die tegen mij staat te schreeuwen dat ik mijn k.thond niet moet laten blaffen in het uitrenveld, alleen omdat hij zijn grote Boerboel reu dan niet kan houden.
Las eerst mijn man.. dacht wat????
Aan mijn ogen geopereerd, is duidelijk nog niet helemaal hersteld🤣
Chiquita
06-04-2025 om 18:30
lientje69 schreef op 06-04-2025 om 17:22:
[..]
Las eerst mijn man.. dacht wat????
Aan mijn ogen geopereerd, is duidelijk nog niet helemaal hersteld🤣
😁😁nee, idd een 'andere' man, niet de mijne
IceTea
06-04-2025 om 22:17
Aan de achterlijke weggebruikers.
Ik moest welgeteld 1km fietsen naar het station. Waarvan denk ik 800 meter over een fietspad wel te verstaan.
Ik moest in die 800 meter driemaal vol maar dan ook echt VOL in de remmen.
Situatie 1: Ik kwam van rechts en vader met twee kinderen op de fiets (jaar of 10-13) riep tegen de kinderen: 'rij maar door dat redden we wel!' Nou NIET dus.
Situatie 2: twee wandelaars van oudere leeftijd willen het fietspad oversteken van links naar rechts. Meneer blijft wachten, mevrouw twijfelde (ik ging al zachter rijden) ze dacht toch even voor mij over te kunnen steken, rende heel schaapachtig ineens voor mijn fiets, bedacht zich op het laatste moment, stond ineens stil en stapte net op tijd terug. Ik kon het niet laten om nog even te roepen:' Ja even wachten is moeilijk he!!!???'
Situatie 3:
Ik haal iemand in, die toch ineens afslaat zonder zijn hand uit te steken of ook maar om te kijken... grrrrrrr
En dat in 800 meter!
Mama-Inge
07-04-2025 om 03:03
Nieuwe buurman, heeft sinds een paar weken 2 camera's bij zijn huis hangen en onze privacy wordt daarbij niet gerespecteerd
Zodra we het huis uit lopen gaan de camera's aan en alles wat we rondom huis doen word dus opgenomen, voor en achter huis
Yumi
07-04-2025 om 10:47
Mama-Inge schreef op 07-04-2025 om 03:03:
Nieuwe buurman, heeft sinds een paar weken 2 camera's bij zijn huis hangen en onze privacy wordt daarbij niet gerespecteerd
Zodra we het huis uit lopen gaan de camera's aan en alles wat we rondom huis doen word dus opgenomen, voor en achter huis
Begrijp je ergernis!
Ga in gesprek en vraag of je de beelden mag zien, misschien kunnen de camera's op een andere manier worden opgehangen/gedraaid zodat jullie minder in beeld komen?
Yumi
07-04-2025 om 10:56
De buren hebben sinds 'n paar maanden een hond. Hoor hem zelden, maar met dit mooie weer ligt hij vaak op het balkon. Zodra ik naar buiten loop, onze balkons grenzen aan elkaar, blaft hij alles bij elkaar. Ze zeggen er wel wat van maar hij stopt niet, waardoor ze hem gelukkig weer naar binnen laten. Daar ben ik heel erg blij mee, maar ik schrik me elke keer het lazerus
Begrijp bovendien niet, dat mensen aan een hond beginnen als je tegen de 80 loopt, hoe lang kan je er nog goed voor zorgen?
Tuinfluiter
07-04-2025 om 10:59
Wij hebben ook een beveiligings camera en je kunt gewoon stukken bv de oprit van je buren afschermen. Als onze buren naar buiten gaan gaat de camera niet aan. Wij hebben geen deurbelcamera omdat we dan de deur van de buren filmen. Gewoon vragen of hij jullie tuin wil afschermen.
kerst
07-04-2025 om 12:13
Deed net een poging om de kat zijn tanden te poetsen, ging dat stomme maandelijkse luchtalarm, dat ook afgeschaft zou worden net als die stomme zomertijd, weer af. Kat weg natuurlijk
Happyapple
07-04-2025 om 12:15
Ik ging boodschappen doen en de saucijzenbroodjes en de paaseitjes zouden in de aanbieding zijn volgens de folder. Maar in dit filiaal lagen er nu kipnuggetsbroodjes met een bordje 'nieuw' ipv saucijzenbroodjes en de witte paaseitjes waren ook al uitverkocht. Mooie aanbiedingen zo 
BlairW
07-04-2025 om 12:45
Tuinfluiter schreef op 07-04-2025 om 10:59:
[..]
Wij hebben ook een beveiligings camera en je kunt gewoon stukken bv de oprit van je buren afschermen. Als onze buren naar buiten gaan gaat de camera niet aan. Wij hebben geen deurbelcamera omdat we dan de deur van de buren filmen. Gewoon vragen of hij jullie tuin wil afschermen.
Hier hetzelfde, wij hebben over de voortuinen van de buren een zwart vlak staan. Is gewoon zo ingesteld. Bij ons filmt hij wel continu.
Herfstappeltaart
07-04-2025 om 12:47
Volgens mij is dat bij wet verboden. Daar zijn al verschillende rijdende rechter-uitspraken over geweest.
Joszy
07-04-2025 om 12:52
Ik had een afspraak met een arts. Dag vrij genomen, op mijn vrije dag op tijd opstaan om er om 9u te zijn. Wordt er niet open gedaan. Ja we hebben u gebeld (geen gemiste oproepen) en de voicemail ingesproken (die heb ik niet) en een mail gestuurd (alleen de afspraak herinnering gehad) want het kan niet doorgaan.
Reden snap ik helemaal, maar geloof dat ik liever had gehad dat ze had gezegd ojeeee sorry we zijn je vergeten af te zeggen, excuses!