Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Loulou39 schreef op 27-03-2025 om 20:17:

[..]

Die van mij ook niet, ik krijg er geen pil in. Niet in ham, kip, liquid snoep, niet met een pillenschieter, niets werkt!

Zelfs lekkere dingen zoals Laxapast zijn vies: alle katten die ik ken vinden het lekker, maar met mijn kat is het elke ochtend drama.

Zo irritant!

Fijngemalen door liquid snoep is het enige wat werkt hier. Op precies hetzelfde schoteltje waarom ze ook hun snoep zonder medicatie krijgen. Met een pillenschieter zijn ze zo boos dat ze het uitbraken (3 poezen)

Citroengraag schreef op 27-03-2025 om 20:31:

[..]

Fijngemalen door liquid snoep is het enige wat werkt hier. Op precies hetzelfde schoteltje waarom ze ook hun snoep zonder medicatie krijgen. Met een pillenschieter zijn ze zo boos dat ze het uitbraken (3 poezen)

Fijngemalen door liquid snoep heb ik nog niet getest, alleen maar ervaring met hele pil erin gedrukt, dus dank voor de (indirecte) tip 😁

vanmiddag nog even de dierenarts teruggebeld want van de week zei ze als het niet lukt moet je mij bellen dan zoeken we een andere oplossing. Dus nadat het vanmorgen weer drama was, kat verstopt en nog steeds geen pil heb ik maar gebeld. Toen de dierenarts vanavond terugbelde was het antwoord we hebben niks anders. Ze zal toch de pillen moeten. Ondertussen had ze de pil eindelijk om 16.00 uur binnen maar ze moet er 2 op een dag en daar moet minimaal 8 uur tussen zitten.Dus ik kan pas om 12:00 uur weer gaan proberen.

Loulou39 schreef op 27-03-2025 om 20:14:

[..]

Even helemaal off topic: geef jij de Solensia zelf?

Hoe doe je dat? Of blijft je kat rustig zitten?

Yes. Als ze eet, met veel dunnere naaldjes dan de DA meegeeft want als ik die gebruik rent ze krijsend weg. Nu merkt ze het amper. 

Nef weer bij zusje geweest, vandaag nog hysterischer dan gister. Vanmiddag geprikt, ze heeft wat gegeten en loopt door de kamer. Ze is niet lekker maar zag niets waarvan ik dacht oei dus prima. Zusje kwam thuis en toen vond ze het HEEL SLECHT GAAN, ze was zo aan het schuren met haar kont en ze at nog weinig dus weer helemaal in tranen. Geweest, ze was al hyperventilerend de dierenarts aan t bellen maar die was net dicht. Wilde meteen naar de spoed dierenarts maar er is helemaal geen spoed, niets accuuts te zien maar was volle paniek. Duurde even voor ze weer rustig was. Morgenochtend meteen eigen dierenarts bellen, want ze is niet lekker maar manmanman. En Dikke Dame is al 15 dus ooit gaat ze nog meer aftakelen, hou mn hart vast voor die stress van zusje. 

Koettie schreef op 27-03-2025 om 21:35:

[..]

Yes. Als ze eet, met veel dunnere naaldjes dan de DA meegeeft want als ik die gebruik rent ze krijsend weg. Nu merkt ze het amper.

Oeh, dat wil ik ook proberen, bij de DA is zo duur elke maand! En tijdens eten klinkt als een gouden tip! (Nu wil ik je helemaal komen helpen met verven in je nieuwe huis😁)

Waar haal jij die naaldjes vandaan?

Loulou39 schreef op 27-03-2025 om 21:49:

[..]

Oeh, dat wil ik ook proberen, bij de DA is zo duur elke maand! En tijdens eten klinkt als een gouden tip! (Nu wil ik je helemaal komen helpen met verven in je nieuwe huis😁)

Waar haal jij die naaldjes vandaan?

Ja, duur en Dikkie is zooooo gestresst elke keer! Tot bloedens aan toe met haar hoofd tegen de reismand. Dus in overleg paar keer geoefend bij DA en nu zelf. Maar alsnog duur, betaalde vandaag 151 euro (!!) voor twee flesjes dus ga eens kijken of dat goedkoper kan ergens anders. Neem de naalden mee van werk. Maar denk dat je het bij de apotheek ook wel kan halen. 

En het verven is inmiddels klaar!!! Zaterdag verhuizen maar dat is geen irritatie. Wel dat mn gordijnen pas volgende week komen. 

hij is weer eens dronken en ik ben er zo klaar mee.

Koettie schreef op 27-03-2025 om 22:01:

[..]

Ja, duur en Dikkie is zooooo gestresst elke keer! Tot bloedens aan toe met haar hoofd tegen de reismand. Dus in overleg paar keer geoefend bij DA en nu zelf. Maar alsnog duur, betaalde vandaag 151 euro (!!) voor twee flesjes dus ga eens kijken of dat goedkoper kan ergens anders. Neem de naalden mee van werk. Maar denk dat je het bij de apotheek ook wel kan halen.

En het verven is inmiddels klaar!!! Zaterdag verhuizen maar dat is geen irritatie. Wel dat mn gordijnen pas volgende week komen.

Dank je! (Ja ontzettend duur dat spul).

O wat heerlijk! Lekker in je eigen huisje, eindelijk!! 😁💃🏻

Schoondochter schreef op 28-03-2025 om 03:01:

hij is weer eens dronken en ik ben er zo klaar mee.

Klinkt niet goed… Ben je wel veilig dan?

SuzyQFive schreef op 28-03-2025 om 09:16:

[..]

Klinkt niet goed… Ben je wel veilig dan?

Zeker! Geen zorgen wat dat betreft. Lief van je.

Mijn partner weet dat hij een alcoholprobleem heeft en staat op de wachtlijst voor hulp. Die lijst is lang en dan verdwijnt het momentum. Hij dronk een tijdje veel minder maar helaas is dat voorbij. Hij wordt er luid, lomp en egoïstisch van maar nooit agressief.

Schoondochter schreef op 28-03-2025 om 09:24:

[..]

Zeker! Geen zorgen wat dat betreft. Lief van je.

Mijn partner weet dat hij een alcoholprobleem heeft en staat op de wachtlijst voor hulp. Die lijst is lang en dan verdwijnt het momentum. Hij dronk een tijdje veel minder maar helaas is dat voorbij. Hij wordt er luid, lomp en egoïstisch van maar nooit agressief.

Gelukkig maar dat hij geen agressieve dronk heeft. Zo lastig om naast iemand te staan met een verslaving. 

Geluidsergernis, ergens boven mij ( denk hier direct boven) wordt al de hele dag geschuurd. Ben al gaan wandelen , sporten en boodschappen en op en neer naar praxis. Was van plan lekker te gaan lezen en series kijken..
Oh het is nu 1 minuut stil...

Dat er weer gedoe is om mijn kobo abonnement te verlengen. Vorige maand ging het wel goed. Nou krijg ik weer een bericht dat de betaling niet lukt. Wat een gezeik.

De boven buurman flipte vannacht, zijn buurvrouw schijnt nogal een herrie te produceren. Maar ipv dat ie met haar gaat praten hierover, maakte hij zelf kabaal. Onder het mom van, ik niet slapen, jij niet slapen.
Toen ging hij vanmiddag weer kabaal maken en daar heb ik weer last van, en heb er wat van gezegt.

Een ander mag geen herrie maken want dan flipt ie, maar hij mag wel zelf kabaal maken.(Als in met de deuren smijten 's nachts en overdag met de accordeon aan de slag).
Dit geintje flikte hij ook 4 weekenden geleden( vanaf 02.30 am tot 08.00 am, 2 nachten lang met de deuren smijten) en om op de zondagavond rond 23.00 te gaan flippen op de galerij met als gevolg politie voor de deur.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.