Huiskamer
Moederkareltje
25-03-2025 om 17:19
De nieuwe onderburen wonen er net 2 dagen en zijn nu al komen klagen. Wat gaat dit een ellende worden. Ik was aan het stofzuigen en zoon was aan enthousiast met zijn auto's en autobaan aan het spelen. We zijn al veel weg zodat hij zijn energie kwijt kan etc. Het is een oudere vrouw die altijd thuis is. De vorige onderbuurman was een jonge man die altijd werken was dus daar hadden we heel veel geluk mee...
Blauwevis
25-03-2025 om 17:34
Ik moet een cv in elkaar flansen, dat is wel zo lang geleden dat ik dat heb gedaan. Weet ik veel in welk jaartal ik ergens heb gewerkt, ik weet niet eens wat ik gisteren heb gedaan. Mijn hoofd loopt over en ik kan het er even niet bij hebben, bah.
Yumi
25-03-2025 om 18:39
Blauwevis schreef op 25-03-2025 om 17:34:
Ik moet een cv in elkaar flansen, dat is wel zo lang geleden dat ik dat heb gedaan. Weet ik veel in welk jaartal ik ergens heb gewerkt, ik weet niet eens wat ik gisteren heb gedaan. Mijn hoofd loopt over en ik kan het er even niet bij hebben, bah.
Ik vond een CV ook altijd lastig, maar je arbeidsverleden kan je inzien bij het UWV.
Hoop dat het je een beetje op weg helpt.
Arbeidsverleden en loongegevens | UWV
Blauwevis
26-03-2025 om 02:01
Yumi schreef op 25-03-2025 om 18:39:
[..]
Ik vond een CV ook altijd lastig, maar je arbeidsverleden kan je inzien bij het UWV.
Hoop dat het je een beetje op weg helpt.
Arbeidsverleden en loongegevens | UWV
Dankjewel voor de tip! Ik ga bij daglicht er even naar kijken. Mijn laatste cv staat misschien ook wel ergens in de cloud in Verweggistan maar moet er even voor gaan zitten en het uitzoeken.
Loulou39
27-03-2025 om 05:24
Dat ik nu al op moet staan nadat ik heel slecht geslapen heb door keelontsteking en beginnende verkoudheid.
Pooh-Bear
27-03-2025 om 10:40
Dat mijn kat alweer aan de antibiotica vind. Sinds maandag al en het is altijd een drama met haar. Ze voelt ons zo goed aan. Ze weet precies wanneer ik haar pil wil geven en dan vliegt ze weg om zich uren lang te verstoppen.
Maandag lukte het wonder boven wonder uiteindelijk nog beide keren om het in wat gehakt te stoppen maar dat is nu ook over.
En dit moet dus 14 dagen. Medicijnen was altijd al een ramp bij haar maar sinds ze vorig jaar 2 maanden zeer ziek is geweest met veel doktersbezoeken heel veel medicijnen sondevoeding en opname heeft ze een nog grotere trauma denk ik.
kerst
27-03-2025 om 10:46
Gisteren dacht ik eindelijk een wetsuit in maat 52 online te hebben gekocht bij de Decathlon. Bij het afhalen in de winkel bleken de wetsuitmaten niet te kloppen😡.
Het was maat 46🙄
kerst
27-03-2025 om 10:49
Pooh-Bear schreef op 27-03-2025 om 10:40:
Dat mijn kat alweer aan de antibiotica vind. Sinds maandag al en het is altijd een drama met haar.
En dit moet dus 14 dagen.
Pil fijn stampen en door lekker eten doen?
Easy pill kopen?
Koettie
27-03-2025 om 12:12
Mijn katten wonen sinds mijn scheiding bij mn zusje, die heeft een tuin en wilde al katten. Hele goede match, ze zijn allemaal blij en is dichtbij dus zie ze veel. Alleen mn zusje is zo'n paniekvogel
Ze belde me gister wakker omdat mn dikke dame niet wilde eten. Bedacht me dat ik ook haar prik voor artrose niet geheven heb deze maand, stom! Maar ipv dat het haar gerustgesteld heeft ze daarna nog een keer gebeld dat ze niet geaaid wil worden. Nee duh, ze heeft pijn en voelt zich niet fijn, mijn schuld en heel zielig. En niet eten is heel slecht voor katten maar een halve dag red ze echt wel. Vanmorgen ook weer een beetje gegeten. Ze heeft ze de dierenarts gebeld en die zeiden hetzelfde. Maken zich geen zorgen, met de prik zal ze zich morgen alweer beter voelen en anders kunnen we pijnstillers halen voor een dagje. Lekker haar kussen in de zon leggen en lekker eten geven zodat ze wat eet was het advies.
Allemaal lief die bezorgdheid maar echt paniek en huilen aan de telefoon is ook weer beetje over de top.
Prik zit er inmiddels in en net at ze ook dus 'crisis' voorbij.
Pooh-Bear
27-03-2025 om 12:47
kerst schreef op 27-03-2025 om 10:49:
[..]
Pil fijn stampen en door lekker eten doen?
Easy pill kopen?
Easy pil eet ze niet. Pil fijn stampen door eten ruikt ze gelijk en rent ze hard weg als ik het onder haar neus zet
Yumi
27-03-2025 om 16:18
Telefoontje, bandje met de tekst; ivm de betaling van uw PayPal account voor
€ 500,- ....geen idee wat er nog meer kwam want ik heb geen PayPal, dus heb de verbinding verbroken. Telefoonnummer geblokkeerd, maar waarschijnlijk bellen ze wel weer met een ander nummer is mijn ervaring, irritante lui!
Rogue
27-03-2025 om 17:48
ik vanmorgen op de fiets : godver ik heb koude vingers had mijn sjaal moeten meenemen.
vanmiddag op de terug: poeh ik zweet me kapot..
majorette2005
27-03-2025 om 18:05
Aan een collega die bij elke scheet die dwars zit zich ziek meldt. En nee, niks ernstigs want ze verteld tot in de details wat ze iedere keer heeft.
Loulou39
27-03-2025 om 20:14
Koettie schreef op 27-03-2025 om 12:12:
Ze belde me gister wakker omdat mn dikke dame niet wilde eten. Bedacht me dat ik ook haar prik voor artrose niet geheven heb deze maand, stom!
Prik zit er inmiddels in en net at ze ook dus 'crisis' voorbij.
Even helemaal off topic: geef jij de Solensia zelf?
Hoe doe je dat? Of blijft je kat rustig zitten?
Loulou39
27-03-2025 om 20:17
Pooh-Bear schreef op 27-03-2025 om 12:47:
[..]
Easy pil eet ze niet. Pil fijn stampen door eten ruikt ze gelijk en rent ze hard weg als ik het onder haar neus zet
Die van mij ook niet, ik krijg er geen pil in. Niet in ham, kip, liquid snoep, niet met een pillenschieter, niets werkt!
Zelfs lekkere dingen zoals Laxapast zijn vies: alle katten die ik ken vinden het lekker, maar met mijn kat is het elke ochtend drama.
Zo irritant!