Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Belden 2 mannen aan, collecte alzheimer NL. 
Zei door intercom, dat ik alleen online doneer, dat kunt u bij ons doen was het antwoord. Dat is niet nodig, kan ik prima zelf fijne avond. Doe nou even open hoorde ik, nee de afspraak is hier niet open te maken voor een ander. Je kan toch gewoon open maken, wat is dit voor onzin was de vraag. Die onzin is afspraak, dag en ik sloot af.

De collecte week van alzheimer NL is dit jaar van 2 tot en met 8 november 2025.

Yumi schreef op 15-03-2025 om 19:44:

Belden 2 mannen aan, collecte alzheimer NL.
Zei door intercom, dat ik alleen online doneer, dat kunt u bij ons doen was het antwoord. Dat is niet nodig, kan ik prima zelf fijne avond. Doe nou even open hoorde ik, nee de afspraak is hier niet open te maken voor een ander. Je kan toch gewoon open maken, wat is dit voor onzin was de vraag. Die onzin is afspraak, dag en ik sloot af.

De collecte week van alzheimer NL is dit jaar van 2 tot en met 8 november 2025.

Ja, maar dat waren ze vast vergeten….😜

Her is natuurlijk weer weekend als je een loodgieter nodig hebt

Schemerlampje schreef op 15-03-2025 om 20:29:

[..]

Ja, maar dat waren ze vast vergeten….😜

Dat denk ik ook, sukkels van 25-30 jaar zijn zo vergeetachtig dat ze op zaterdagavond niet in de kroeg stonden maar gingen collecteren 

Yumi schreef op 15-03-2025 om 23:16:

[..]

Dat denk ik ook, sukkels van 25-30 jaar zijn zo vergeetachtig dat ze op zaterdagavond niet in de kroeg stonden maar gingen collecteren

Hahaha 😁

(Maar goed van je dat je zo reageerde 👍🏻).

Dat ik net een klein stukje werd achtervolgd door zo'n keffertje, blijkbaar zijn die heel geïnteresseerd of bang voor driewielfietsen..
Even voor de duidelijkheid: hij rende echt een stukje achter mijn fiets aan, best wel een beetje eng.
Hij liep dus los, ik snap dat echt niet! Het mag dan misschien rustig zijn, maar lijn je honden gewoon aan tot een officieel uitlaatveldje!

noas_1993 schreef op 16-03-2025 om 09:13:

Dat ik net een klein stukje werd achtervolgd door zo'n keffertje, blijkbaar zijn die heel geïnteresseerd of bang voor driewielfietsen..
Even voor de duidelijkheid: hij rende echt een stukje achter mijn fiets aan, best wel een beetje eng.
Hij liep dus los, ik snap dat echt niet! Het mag dan misschien rustig zijn, maar lijn je honden gewoon aan tot een officieel uitlaatveldje!

Ik heb daar ook zo'n hekel aan, zou fijn zijn als er meer gewezen wordt naar die uitlaatveldjes en het verbod van loslopen.

Rockstar schreef op 15-03-2025 om 15:17:

[..]

Samsung Econubble staat bekend als heel slecht. Zou eerder naar een Bosch kijken.

Het is een Siemens geworden 😉.

Verder heeft manlief de wifi gesloopt en daar komt morgen pas een monteur voor.  Grote paniek bij de hier aanwezige jeugd,  maar gelukkig heeft de provider met ze meegedacht een krijgen we 7 dagen gratis. Da's dan wel weer mooi. 

Het vakantiehuisje,piepklein, terwijl het voor 4  per is.
Bed past amper in de slaapkamer.
Grootste ergernis, de hele dag hoor ik het gezoem van de cv ketel, 
aanslaan/afslaan.
De cv-ketel  staat in de woonkamer,naast de koelkast.

Ik had echt iets geniaals bedacht in mijn droom. Ik ben alleen vergeten wat dat nou was! En aangezien ik koorts had vraag ik me nu wel af of het wel echt iets geniaals was maar toch 😜

dat ik me zo lamlendig voel. Ben moe, vage spierpijn en eten smaakt me niet

Hemke schreef op 16-03-2025 om 16:55:

Het vakantiehuisje,piepklein, terwijl het voor 4 per is.
aanslaan/afslaan.
De cv-ketel staat in de woonkamer,naast de koelkast.

Dat klinkt niet alsof het een geslaagde vakantie gaat worden Hemke. Wat jammer zeg!

Broodjebrie schreef op 16-03-2025 om 17:35:

dat ik me zo lamlendig voel. Ben moe, vage spierpijn en eten smaakt me niet

Sterkte broodjebrie.  Klinkt als griep oid?

lientje69 schreef op 16-03-2025 om 17:39:

[..]

Sterkte broodjebrie. Klinkt als griep oid?

Ja daar ben ik ook bang voor... heb het via werk opgelopen denk ik. Paar cliënten waren ziek geweest, en ik kom toch bij veel mensen over de vloer... 

Hemke schreef op 16-03-2025 om 16:55:

Het vakantiehuisje,piepklein, terwijl het voor 4 per is.
aanslaan/afslaan.
De cv-ketel staat in de woonkamer,naast de koelkast.

Wat erg, die cv ketel in de woonkamer  Als je op een vakantiepark zit, dan is er misschien de mogelijkheid om een ander huisje te vragen?

Gelukkig is het lekker weer, dus zoveel mogelijk naar buiten helpt ook  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.