Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Beterlaat2021! schreef op 12-03-2025 om 10:45:

Ik ga dit topic nu maar eens even uit mijn lijst gooien, want ik ga me ergeren aan het ergernis-topic....! Ik heb behoefte aan positieve zaken!

zon-maakt-gelukkig.jpg

Er is ook een blij topic.

SuzyQFive schreef op 12-03-2025 om 11:28:

[..]

Er is ook een topic met dingen waar je blij van wordt

Als ik hier mijn ergernis post dan ben ik het kwijt en kan ik weer lekker verder 😂

Oh mosterd. Eerst alles lezen lientje, en dan pas reageren.  

Lientje, dat klinkt naar, zo wakker worden. 
Mijn ergernis, een voetganger die tussen twee geparkeerde auto's zomaar het fietspad opliep. Ik moest op de fiets uitwijken, waardoor er bijna een auto tegen mij aan botste. Mensen, let gewoon eens op.

de duizeligheid die ik al een paar dagen heb

2 mannen van begin 20, beide hebben een hond aan een te lange lijn. Ik doe een stap opzij, krijg ik een pas maar op hé, want hij is echt levensgevaarlijk dat je het weet   
Echt omgekeerde wereld, ik doe een stap opzij en krijg commentaar, terwijl zij eigenlijk die honden korter moeten houden. Ik denk dan maar, knap staaltje onvolwassen gedrag 

stokstaart schreef op 12-03-2025 om 15:07:

de duizeligheid die ik al een paar dagen heb

Oververmoeidheid?

Evaluna schreef op 11-03-2025 om 23:05:

[..]

Deze ziet er serieus mooi uit!

https://www.meerdanvijftig.nl/haakpatroon/

Op deze site een stukje naar beneden scrollen en dan zie je de afwerkrand met puntige uiteinden.

Mijn printer die weer eens kuren heeft

Dat ik nu al bijna zes weken bloed bij het neus snuiten heb.

Heb de hele dag al ijskoude handen. Krijg ze niet warm

Zieke koppijn. Net ongesteld geworden na 6 dagen overtijd te zijn. Hoopte een keertje over te slaan, nog nooit zolang overtijd geweest. 

Yumi schreef op 12-03-2025 om 15:57:

[..]

Oververmoeidheid?

Ik heb in januari 2 weken vakantie gehad en ben daarna een dag minder gaan werken. Lijkt me gek.

Ik liep naar huis vanmiddag en het overviel me zo dat ik dacht dat ik flauw ging vallen. Daar schrok ik van. Ik ben een klein beetje verkouden, mijn oor zit dicht en mijn nek zit wat vast. Ik verwacht dat het ergens uit die hoek komt. Maandag naar de fysio/osteopaat, kijken wat die zegt en anders maar naar de huisarts als het niet beter is. Morgen wilde ik graag naar werk maar ik ga thuis werken. Lijkt me verstandiger.

stokstaart schreef op 12-03-2025 om 21:31:

[..]

Ik heb in januari 2 weken vakantie gehad en ben daarna een dag minder gaan werken. Lijkt me gek.

Ik liep naar huis vanmiddag en het overviel me zo dat ik dacht dat ik flauw ging vallen. Daar schrok ik van. Ik ben een klein beetje verkouden, mijn oor zit dicht en mijn nek zit wat vast. Ik verwacht dat het ergens uit die hoek komt. Maandag naar de fysio/osteopaat, kijken wat die zegt en anders maar naar de huisarts als het niet beter is. Morgen wilde ik graag naar werk maar ik ga thuis werken. Lijkt me verstandiger.

Zou kunnen dat het komt omdat je nek vastzit, daar heb ik ook last van en kan er af en toe draaierig door zijn. Beterschap!

Vraagje, wil je maandag laten weten wat jou fysio/osteopaat eraan doet? 

Bakblik schreef op 12-03-2025 om 17:14:

[..]

https://www.meerdanvijftig.nl/haakpatroon/

Op deze site een stukje naar beneden scrollen en dan zie je de afwerkrand met puntige uiteinden.

Dankjewel! Vandaag had ik nog een klus voor werk af te ronden, morgen naar de sauna en vrijdag werken, maar dan ga ik echt aan de slag, heb er nu helemaal zin in 

Yumi schreef op 12-03-2025 om 22:28:

[..]

Zou kunnen dat het komt omdat je nek vastzit, daar heb ik ook last van en kan er af en toe draaierig door zijn. Beterschap!

Vraagje, wil je maandag laten weten wat jou fysio/osteopaat eraan doet?

Yes! Als ik het vergeet moet je me ff helpen herinneren 🫣

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.