Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mama-Inge schreef op 10-03-2025 om 03:06:

Man gisteravond: nee hoor het gaat niet vriezen, 2 graden.
Ik zei nog, kleed over de auto want ook met die temperatuur wil de boel wel dicht gaan.
Man, nee hoor, niet nodig en heeft het kleed ergens opgeruimd
3x raden wie er net stond te ramen krabben 😐😐

Oh shit, bedankt voor de tip.. ik dacht dat het ook niet zou gaan vriezen maar ga dan toch maar eerder naar mijn auto. 

Ik zei nog, kleed over de auto want ook met die temperatuur wil de boel wel dicht gaan.

Ik zou hem uit zijn bed hebben getimmerd als ik eerder weg moest dan hij. Echt dan doe ik het niet alleen. 

Je hebt toch wel even een bakkie koffie drinkend, naar hem gezwaaid achter het raam

👋☕️

Yumi schreef op 10-03-2025 om 12:00:

[..]

Je hebt toch wel even een bakkie koffie drinkend, naar hem gezwaaid achter het raam

👋☕️

Ik was degene die weg moest, dus behoorlijk aan het balen.

Hij mag morgenochtend vroeg eruit, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om vanavond te zeggen dat hij dat kleed op de auto moet leggen 

Koettie schreef op 09-03-2025 om 16:09:

Heb een hele opgeblazen buik, echt last van! Loop al de hele dag met mn broek open want dicht is te oncomfortabel

Uhl, nog steeds. Amper wat gegeten vandaag want is zo oncomfortabel allemaal. Iemand tips? Heb al paar rennies gehad, water met appelazijn, half uurtje gaan lopen en sowieso al in beweging. Lijk wel zwanger. Gelukkig alleen aan t klussen dus heel charmant een joggingbroek onder mn buik zodat het niet knelt. 

Koettie schreef op 10-03-2025 om 16:01:

[..]

Uhl, nog steeds. Amper wat gegeten vandaag want is zo oncomfortabel allemaal. Iemand tips? Heb al paar rennies gehad, water met appelazijn, half uurtje gaan lopen en sowieso al in beweging. Lijk wel zwanger. Gelukkig alleen aan t klussen dus heel charmant een joggingbroek onder mn buik zodat het niet knelt.

Oh dat is zo naar! Bij mij is het hormonaal dus zoals het komt gaat het ook net zo hard weer vanzelf weg. Maar hoe meer troep ik eet hoe erger het lijkt te worden. Ik heb het idee dat het met constipatie te maken heeft, dus ik probeer dan meer vezels te eten zodat alles wat meer doorstroomt en hopelijk de lucht mee neemt.

Koettie schreef op 10-03-2025 om 16:01:

[..]

Glas lauw water en daarna een kiwi eten. 

Ik ga zo een paar kiwi's halen en kreeg van vriendin link voor een buikmassage. Ben wel gewoon vandaag en gister naar de wc geweest dus is niet echt een verstopping, gewoon lucht denk ik. 

Koettie schreef op 10-03-2025 om 18:28:

Ik ga zo een paar kiwi's halen en kreeg van vriendin link voor een buikmassage. Ben wel gewoon vandaag en gister naar de wc geweest dus is niet echt een verstopping, gewoon lucht denk ik.

Oh het moet wel op nuchtere maag trouwens. Zelf geen ervaring mee (gelukkig) maar ik heb een familielid die ook regelmatig een opgeblazen buik had en dit hielp vaak wel.

Nieuwe matrassen besteld en er stond in de PostNL app nog steeds op dat het opgehaald moest worden (was gecommuniceerd door MattSleeps hoor). Dus ik zat op school, komt de melding om 12u: uw bestelling wordt vandaag tussen 13:15 en 15:15 bezorgd. 
Stik! Gelukkig deel ik grotendeels mijn eigen werk in, dus toch maar om kwart voor 1 naar huis gegaan. Stond ook echt om 13:45 op de stoep dus maar goed ook
Matrassen liggen nu uit te buiken 😬

Aan man. Hij begon zelf over hoe dochter reageerde tijdens het eten, ik ga erop door. Zegt hij al vrij snel: ik wil het er nu niet meer over hebben hoor. Was ik net blij dat we het eindelijk er een keer over hadden...

Wakker om 4.20 als je wekker op 5 uur staat   en dan net voor de wekker weer in slaap vallen.  Grr

Hier wakker om 4 uur en de wekker op 6 uur.
Ben om 5.30 maar opgestaan, slapen wou niet meer 

Aan wat ik vannacht gedroomd heb: Mijn man en ik hadden een prijs gewoonen, en wel het bezoeken van een klassiek concert met Thierry Baudet   

Op tijd naar bed gegaan, maar werd elk uur wakker. Ben moe 😔

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.