Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan het bedrijf waar de hypotheek loopt. Ik had de jaaropgave nodig voor de belasting opgave. Ik was het wachtwoord kwijt, dus ik had een nieuw aangevraagd. De mail daarvoor kwam met grote vertraging aan, maar ik moest de link binnen een kwartier gebruiken. Dat lukte dus niet. Na acht mails en twee keer bellen was het dan toch gelukt. Maar wat een tijd en frustratie.

ik doe mee werd om 07:50 wakker, last van mijn nek (heb waarschijnlijk een spier verrekt) spierpijn en als klapper had de kat vanmorgen gekotst 

Gaat weer lekker in de  sportapp van kind, na een vraag of de training vanavond wel door gaat.
En aan man die in communicatie daarin dan ook niet zich stil houdt 

Uurtje in de tuin gewerkt en geen gekke dingen gedaan en nu draaierig in mijn hoofd en heb het gevoel dat ik een co.plete work-out heb gedaan 

Yumi schreef op 02-03-2025 om 17:22:

[..]

Misschien kan je hem online vinden bij de winkel waar hij is gekocht. Of als je googled op het merk?

Dankjewel. Heb ik geprobeerd. Maar deze wordt niet meer gemaakt daarom heb ik hem schoongemaakt en nieuwe palen gekocht. Het merk weet ik niet meer en in mijn email kan ik de factuur helaas niet meer vinden.

Wat heb ik toch weer slecht geslapen. Op een gegeven moment toen ik voor mijn gevoel al uren wakker was en eens keek hoe laat het was want ik dacht het is ochtend en man heeft zich verslapen want moest om 6:30 op was het nog geen 4 uur. Rekte me ook een keer uit en kramp in beide kuiten. 
En ik moet om 12:30 de deur uit voor eerst een afspraak en dan werken tot 20:45... 

Aan online verkopers die zeggen dat je veel geld kan verdienen zelfs zonder social media maar er wel elke dag een verkoopfilmpje met hun hoofd erop voorbij komt op insta. Allemaal van die twijfelachtige verdienmodellen. 

Mijn kat heeft de punaises kwijtgemaakt
En een glazen pot met kippenbouillon uit de kast gegooid.

Dat ik nog flink loop lig zit te hoesten,
Dat ik blij mag wezen als de codeïne snachts zn werk doet, had graag buiten willen wandelen.

Cindy79 schreef op 05-03-2025 om 17:20:

Dat ik nog flink loop lig zit te hoesten,
Dat ik blij mag wezen als de codeïne snachts zn werk doet, had graag buiten willen wandelen.

Vervelend Cindy, maar is er nog iets anders dan hoesten, waardoor je niet naar buiten mag? Anders gewoon doen hoor, het is heerlijk buiten.

Ergernis, m'n rug die pijn blijft doen, ben toe aan een rustige periode.

Aan degene die mijn ingewerkt heeft. Ik zit er nu 2 jaar en ik weet nog steeds van allerlei dingen niks. “Je had het moeten vragen.”  Hoe kan ik naar iets vragen als ik niet weet dat het bestaat? Krijg nu bij alles het gevoel dat ik het fout doe omdat ik het niet weet, maar ik weet niet wat ik niet weet, dus weet ik niet of ik het wel goed doe.  Word ik onzeker van en dat haat ik.

Dat geleuter op de radiomuziekzender 
Er zou een verbod moeten komen op pratende dj's op muziekzenders.

postNL die mijn lenzen een stad verderop dumpt omdat er hier geen plek meer zou zijn.. ze zijn blijkbaar niet op de hoogte van het enorme post punt met wel 100+ m2 aan vrije ruimte 

yumi
Ik ben heel erg gevoelig op mn longen, 
Helaas bekend met paar longontstekingen per jaar, met overgewicht had ik amper longinhoud.

Ben bijna 50 jaar geleden 14 weken te vroeg geboren, en 2 x corona, zal ook wel weerslag hebben gehad.

Dan maar in de tuinkamer zitten, en dan iets langer uitzitten, en van het weekend is kijken buiten incl sjaal om.

kerst schreef op 05-03-2025 om 17:04:

Mijn kat heeft de punaises kwijtgemaakt
En een glazen pot met kippenbouillon uit de kast gegooid.

Als ie de punaises maar niet opgegeten heeft 😱

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.